Çalıştığım yer prim sistemiyle işliyor ve ben yapamıyorum. İşten atılır mıyım?

Çalıştığım işyerinde prim var hiç prim yapamıyorum işten atılmama sebep olur mu
Çalıştığım yer prim sistemiyle işliyor ve ben yapamıyorum. İşten atılır mıyım?
Cevapla