Kovuldum, işten çıktım... Ben bu işi yapamıyor muyum acaba?

Ben sınıf öğretmeniyim. Daha atanmadigimdan orada burada ücretli yapıyorum. İlk gittigim yerde 3 hafta çalıştıktan sonra atıldım. İkinci gittiğim yerin de öğrenci ve veli profili manyakti. Hocalar istifa et kendini kurtar dediler. Mudur de zaten istifa edeyim diye bayağı baskı altına aldı. Orada da 1 ay çalışıp istifa ettim. Sizce ne yapayım?

Kovuldum, işten çıktım... Ben bu işi yapamıyor muyum acaba?
Cevapla