İş yerinde alakasız işlere beni gönderiyorlar haklarım nelerdir?

Ben holding de bir işe girdim 3 hafta olacak beyaz yaka olarak girdim ama mavi yakaların yanına depoya gönderiliyorum ve hayır deme şansım yok buna karşı gelsem işten çıkarılır mıyım? Haklarım nelerdir acaba? Ne demem gerekir müdür çok sinirli bende biraz duygusql birisiyim hakkımı ararken ağlayasım geliyor ne yapmalıyım çok sıkıldım bu durumdan. 18 günün 8 gününü depoda çalıştım.

İş yerinde alakasız işlere beni gönderiyorlar haklarım nelerdir?
Cevapla