İhbarım ve maaşımı ödemeyen iş yeri cimere şikayet edilirmi?

Arkadaşlar Nisan da çıkarıldım 2 haftalık ihbar ve Nisan yarım maaşım ve toplam bi maaş daha alacağım var ama ısrarla ödemek istemiyorlar. Arıyorum geçiştiriyolar. Avukat tutsam aldığım parayı ona vericem gene alamıcam paramı. Avukat tutmaya param olmadığı için cimere yazsam napabilirim öderler mi?

İhbarım ve maaşımı ödemeyen iş yeri cimere şikayet edilirmi?
Cevapla