Maksul bakliyat kuruyemisci asgari ücret calisiyorsun calistigin dier ayin ay sonunda yatiyor cok sacma senin bu ayligini almak istedigin gune kadar bir ayin daha dolmus oluyor cikincada bir ayin icerde kaliyor bunu nereye sikayet etmeliyim 3 ay oldu ciktim çok geç yatiriyorlar 15 i diyolar 22 si 27 si yatıyor bilerek eleman çıkarsa ilerde kalsın diye 1 aylığı öyle yapıyorlar
Mayıs çalıştım haziranın ay sonunda yatması lazım yatmadı kardeşlerimde aynı şirkette çalışıyor aynı iş onlara yatmış onlara yattığı gibi benimde yatması lazım işten çıktı diye yatirmamislar 2 aylık icerde kaliyor mayısın yatirmadilar haziranın 20 sine kafar çalıştım haziraninda kaliyor mecbur ne yapabilirim
Başlarına bela olacağım ama nereleri aramam şikayet etmem lazım inatçıyım siz olsanız neler yapardınız?
Mayıs çalıştım haziranın ay sonunda yatması lazım yatmadı kardeşlerimde aynı şirkette çalışıyor aynı iş onlara yatmış onlara yattığı gibi benimde yatması lazım işten çıktı diye yatirmamislar 2 aylık icerde kaliyor mayısın yatirmadilar haziranın 20 sine kafar çalıştım haziraninda kaliyor mecbur ne yapabilirim
Başlarına bela olacağım ama nereleri aramam şikayet etmem lazım inatçıyım siz olsanız neler yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sgk ya sikayet edebilirsin. Maliyeye edebilirsin. Ama zaten 1 ay geriden gelir maaslae. 1 ay calisirsin sonra maas alirsin?
Ben 16 yaşımdan beri çalışıyorum biliyorum 1 ay geride geleceğini ama ornek ayin 5 maas günüyle beşinde yatar ha gecikmemi olucak bir hafta veya 2 hafta ama bunlar gecikme yapıyor ve ay sonuna bırakıyor bırakmayı bırak eksikde yatiriyolar
Dedigim gibi maliye ve Sgk sikayet edebilirsin
Sağol
Peki ne gibi gerekli önlem alinirki sizce
Önlem siz degil isveren alsin. Duzgun saglam yerlerde calisirsan zamaninda alirsin. Kurumsal yerleri tercih et
Kurumsal gibi kendini gösteren ama değilmiş maalesef
şu an kurumsal bir markette çalışıyorum çok şükür
Ne guzel :) bol kazanclar
Teşekkür ederim sana Rabbım daha çok versin İnsaAllah
😊😊
Aminnn insallah :) Bize versin bizde olmayanlara verelim.
Sizin çalıştığınıza dair tanıklık yapacak olan var mı
Tabi 2 arkadaşım var aynı işten
Onlarda magdur
O zaman bir olup şikayet edeceksiniz iş yerini mahkeme alır sizin yerinize son uyarıyı yapın dikkate almıyor mu dediğimi yapın sizi seve seve arayacak mesai ücretleri vs ikramiye vs verdiğini söyleyip vermediyse mahkeme yoluyla alırsınız
InsaAllah
Merak etmeyin mahkeme artık işçiden yana ayrıca sağlam şahitler de var elinizi güçlü korkmayın sakın 😊
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim 😊 maaşınızı elden mi yoksa banka yoluyla mı alıyorsunuz
Banka hesap
Çok güzel maaş yatırdıklarının çıktısını alın eksik yatırıyor ise bile tamamını alırsınız
Noterden ihtarneme çek ilk önce tarihlerini yaziyorsun ve 3 gün süre ver ya da 1 hafta icinde yatırılması diye çek yatmazsa adliyeye git kendin şikayette bulun avukat tutcak paran yoksa
Malesefki param yok
Tamam işte kendin yap şikayetlerini avukatlar açılışı 5 binle yapar 🤣
Peki tanıdık avukat varsa acaba kaça maal olur
Sizin tanıdık avukatm?
Öylesine sordum ama yok gibi de duruyor suanlik ortada yok
Anladım benim varda bilmiyorum ne ister
O tarz yerlerde çalışılmaz, daha iyi şartlarda çalışmayı düşünürseniz referans olurum, bahsettiğim şirket carrefourSA
Yok çıktım zaten ilk ayimda yatti yarısı gunluklerim dier ayda geciktirdiler dedim kesin bura böyle Bi yer maas konusunda sıkıntılı kimse bu yüzden durmuyor falan ve eksik yattı bende çıktım ama malesefki 2 aylık kaldı resmen Mayıs full Haziran 20 si çıktım mesela
Girdim güzel bir işe çok şükür ama haksızlığa gelemeyen biriyim ve böyle olunca da ne bilim dedim uğraşsam Allah'a mi havale etsem bilemedim
Bu tarz firmalar piyasada cok, uzak durun derim, yeni işiniz hayırlı olsun, görüşmek üzere umarım
Haklısınız
Sağolun görüşmek üzere kalın sağlıcakla.
Öncelikle bu tür alacaklara yönelik talepler iş verene noter vasıtasıyla gönderilecek ihtarname ile talep edilmelidir.
Yani öncelik noterden ihtarname sonramı dava diyorsunuz
Öncelikle noterden ihtarname çekmelisiniz. İhtarnameye rağmen maaşın ödenmesi ile ilgili herhangi bir sonuç alınamaması halinde ise, dava etmeden önce arabuluculuk kurumuna başvurmak suretiyle yasal süreci başlatmak kanunen mecburi yontemdir. Arabulucuyla da sonuca varilamazsa icra takibi başlatabilir veya bir alacak davası açabilirsiniz.
bu tür durumlara iş mahkemeleri bakıyor
Anladım ama avukat için bir param yok malesefki galiba düşüyor Allah'a havale etmek
Her şehirde bulunan barolar adli yardım yapmaktadır.
Adli Yardım, mali gücü yetersiz olanların dava açma hakkından yoksun kalmaması için getirilmiş bir ilkedir. Mali olanakları yetersiz kişilerin dava harç ve masraflarından muaf tutulması ve kendisi için baro tarafından ücretsiz avukat görevlendirilmesidir.
Daha iyi bilgi için verdiğim linkteki bilgilendirmeyi okuyabilirsin.
magdurbilgi.adalet.gov.tr/.../Adli-Yardim
Arastiricam teşekkür ederim
rici efenim :)
Cimere
Mahkemeye verb