Eski çalıştığım iş yerini nereye şikayet edebilirim maaşımı yatirmadilar?

Maksul bakliyat kuruyemisci asgari ücret calisiyorsun calistigin dier ayin ay sonunda yatiyor cok sacma senin bu ayligini almak istedigin gune kadar bir ayin daha dolmus oluyor cikincada bir ayin icerde kaliyor bunu nereye sikayet etmeliyim 3 ay oldu ciktim çok geç yatiriyorlar 15 i diyolar 22 si 27 si yatıyor bilerek eleman çıkarsa ilerde kalsın diye 1 aylığı öyle yapıyorlar
Mayıs çalıştım haziranın ay sonunda yatması lazım yatmadı kardeşlerimde aynı şirkette çalışıyor aynı iş onlara yatmış onlara yattığı gibi benimde yatması lazım işten çıktı diye yatirmamislar 2 aylık icerde kaliyor mayısın yatirmadilar haziranın 20 sine kafar çalıştım haziraninda kaliyor mecbur ne yapabilirim
Başlarına bela olacağım ama nereleri aramam şikayet etmem lazım inatçıyım siz olsanız neler yapardınız?
Eski çalıştığım iş yerini nereye şikayet edebilirim maaşımı yatirmadilar?
Cevapla