20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim, 25 veya 26 yaşında tekrar sınava girip tıp fakültesi okunur mu?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim, 25 veya 26 yaşında tekrar sınava girmek ve tıp fakültesi kazanmak istiyorum. Ders çalışma konusunda fazlasıyla sabırlı ve meraklıyım. Ingilizce öğretmenliğinde okuyorum ve üniversite yüzünden bölümden biraz soğudum. Hep içimde tıp okuma isteği var belki de bu beni soguttu bilmiyorum ama çok istiyorum bu bölümü. Acaba 25 veya 26 yaşında tekrar sınava girip tıp okumaya başlanır mı? Kazanma konusunda fazlasıyla iddialiyim çünkü boş zamanlarımda oturup tıp ve bilim dergisi okuyan veya test çözen biriyim. Cevaplarınız benim içn değerli şimdiden teşekkür ederim :)
Okumanın yaşı yoktur başarırsın.
Boş işlerle uğraşma yapamazsın.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim, 25 veya 26 yaşında tekrar sınava girip tıp fakültesi okunur mu?
Cevapla