Yeni başladığım işte ilgi görüyorum diye zorbalanıyorum, neden ya?

Yanlış anlamayın patronum benimle ilgileniyor konuşuyor harçlık veriyor diye diger çalışanlar benimle zitlasti oysa benim onlarla bir derdimde yok adam zor durumda olduğumu biliyor diye yapıyor ama çalışanlar arkamdan güzelim diye ilgi gördüğümü soylemişler çok ayıp adam bana kızım diyor bide bu insanlar neden böyle

Güncellemeler
1 yıl
Patronum bazende güzelim der mesela ama bunu akrabalarının yanında bile dediği için yanlış anlamıyorum aslında ama bence diğer çalışanlara denemesinin sebebi onların güzel olmamaları
Yeni başladığım işte ilgi görüyorum diye zorbalanıyorum, neden ya?
Cevapla