İş hayatına yeni başladığım için sürekli daralıyor olabilir miyim?

3 hafta önce bir dükkanda işe başladım işte satılan şeyleri bilgisayara giriyorym temizlik vs yani ama sürekli işteyken daralma geliyor sigorta yapmıyorlar ve aylık 12bin yılbaşına kadar deneyelim bakalım vs dediler bende tamam dedim ama çok sıkıldım bunaldım hâlâ maaşımı almadiğim için mi böyle hissediyorum acaba yani patron anlayışlı iyi biri mobing vs tarzı şeyler yok evimin karşısında hemen dükkan yani sabah 8 akşam 7 bilmiyorum şartları nasıl iyi gibi ama değil gibi de üniversitesi okuyup böyle bir işe girmek de kötü hissettiriyor egom yüzünden mi diye düşünüyorum kafam allak bullak

İş hayatına yeni başladığım için sürekli daralıyor olabilir miyim?
Cevapla