Yeni işe başladım, çoğu şeyi anlamıyorum. Bu kötü mü?

Mahkemeye 2 gün oldu gireli, çoğu şeyi anlamiyorum, öğreneceksin diyorlar. Ama anlamiyorum diye kötü oluyorum, canim sıkılıyor.
Yeni işe başladım, çoğu şeyi anlamıyorum. Bu kötü mü?
Cevapla