Yeni işe girdim ama çok zorlaniyorum napicm?

Mezun olalı çok oldu baya ve yeni yirdim tecrübesizim hele ilk günler bana çgretecek kimse olmadıgından bişi yapamadım. Acil bişi oluyor o bu lu nerde bilmiyorum çok pasif kalıyorum başkası olsa yerşmde daha atik olur yapar ama yapamıyorum bu nasıl böyle gidicek napıcam bu 3. Girdigim yer ve ilk 2side 1 ay olmadan bitti. Çıkmıştım bu da bçyle mi olucak diye düşünüyorum saglıkçıyım napıcam bilmiyorum

Yeni işe girdim ama çok zorlaniyorum napicm?
Cevapla