Ailem kpss için başka şehire göndermeyiz demişti şimdi işsiz geziyorum?

Radyoloji okudum özelde iş bulamıyorum çok az alım var ailemde kpss başka şehire gondermeyiz sadece bulunduğumuz şehir olur diyorlardı bende puanlar yüksek diye ders çalışmadım birde özelde iş bulamadığım için suçlu ben oldum.

Annem beni potansiyelsiz görüyor ben okul okusam o hastanenin kapısında yatarım beni alsınlar diye vs diyor oysa işler öyle ilerlemiyor. Bi arkadaşı zamanında 2 üni okumuş oda potansiyelsizmiş iş falan bulamamış.

şu an 25 e yeni girdim sağlıkta 35 yaşına kadar atama var aslında ama Bayadır evdeyim napabilirim bilmiyorum durumuma üzülüyorum başka alanlara işe girdim oralar da zor mağaza falan akşama kadar ayaktayım...

siz olsanız napardınız?

Bu arada farklı birimlere de başvurdum hastanede danışma vs belki alırlar diye ondan da cevap yok üzülüyorum saatler de sabah 8 akşam 7 akşam 7 sabah 8 bayramda 24 nöbet oluyor hani stajda bilr abiler oturun kpss çalışın derdi haklılarmış.

Ailem kpss için başka şehire göndermeyiz demişti şimdi işsiz geziyorum?
Cevapla