Radyoloji okudum özelde iş bulamıyorum çok az alım var ailemde kpss başka şehire gondermeyiz sadece bulunduğumuz şehir olur diyorlardı bende puanlar yüksek diye ders çalışmadım birde özelde iş bulamadığım için suçlu ben oldum.
Annem beni potansiyelsiz görüyor ben okul okusam o hastanenin kapısında yatarım beni alsınlar diye vs diyor oysa işler öyle ilerlemiyor. Bi arkadaşı zamanında 2 üni okumuş oda potansiyelsizmiş iş falan bulamamış.
şu an 25 e yeni girdim sağlıkta 35 yaşına kadar atama var aslında ama Bayadır evdeyim napabilirim bilmiyorum durumuma üzülüyorum başka alanlara işe girdim oralar da zor mağaza falan akşama kadar ayaktayım...
siz olsanız napardınız?
Bu arada farklı birimlere de başvurdum hastanede danışma vs belki alırlar diye ondan da cevap yok üzülüyorum saatler de sabah 8 akşam 7 akşam 7 sabah 8 bayramda 24 nöbet oluyor hani stajda bilr abiler oturun kpss çalışın derdi haklılarmış.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer