Özellikle erkekler yazar mı? Çalıştığım yerde en çok çalışıp çabalayan benim ama patronum bir triplerde. Sizce neden?

Köpeğine bakıyorum, işlerimde eksiklik bırakmıyorum. Ama bazen öyle davranıyor ki acaba bir şey mi yaptım diye düşündürüyor bana. Yüzüme bakmıyor, selam sabah yok. Tuhaf tavırlar içinde. Sırf bu yüzden daha önce çok kendisiyle problem yaşadık. Ben soruyordum, o kafanda kuruyorsun deyip azarlıyordu. İstifa etme noktalarına çok geldim, vazgeçirdiler vs. ama şimdi yine aynı. Neden öyle davranıyor?
Özellikle erkekler yazar mı? Çalıştığım yerde en çok çalışıp çabalayan benim ama patronum bir triplerde. Sizce neden?
Cevapla