Çalışmak bana göre erkek işiymiş gibi geliyor. Bende mi tuhaflık var?

Üniversite bitirmiş olmama rağmen dışarda çalışmak fikri bana pekte uygun gelmiyor çalışmak erkeğin görevidir diye düşünüyorum. Bir işte çalışmak bana çok zor ve ağır geliyor bir türlü adapte olamıyorum. Bu durumdan nasıl kurtulurum?
Çalışmak bana göre erkek işiymiş gibi geliyor. Bende mi tuhaflık var?
Cevapla