İş yerim nişanlımın yanıma gelmesini istemiyor ne yapmalıyım?

Petrol de çalışıyorum. 3 ay oldu. İki gün önce uyadılar nişanlım gelmesin diye. Dinlemedik ilk başta dün geldi bir saat falan oturdu. Bugün yine uyarı yedim. Aranızda avukat falan varsa söyleyebilir mi cezası var mı? Ya da bilen varsa çok yardımcı olur. Başımızda ki adamda normal değil zaten. Sigara içmeyin diyor kendince azarlıyor oturma şeklimize karışıyor.
İş yerim nişanlımın yanıma gelmesini istemiyor ne yapmalıyım?
Cevapla