Ailem çok baskıcı sizce aile yanında kalıp birikim yapmak mı yoksa kirada rahat yaşamak mı
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yaşayabilir parası varsa
Mantıklı olan ayrı bir eve çıkman, çok rahatlayacağına eminim.
Teşekkür ederim, umarım
Sen kendini bildikten sonra kendine güvendikten sonra neden olmasın elinde mesleginde olacak
Hiç tek kalmadım
O yüzden zorlanır mıyım bi de maddi olarak yetebilir miyim diye
İlk yillarda yanında gelecek birisi varsa kalabilir alışana kadar harcamalarini dikkatli yaparsan olabilir
Yok yani öyle birini bulamam sanırım
Kira maaşın yarısı olur yaklaşık
Kalana da dikkatli harcamak lazım evet
Yurtlar var kalacak
Çalışan biri olarak nasıl kalabilirim ki öğrenciler için değil mi onlar
Afedersin ben ogrenci olarak okudum
Anladım
Çok rahat yaşarsın bence sadece kişisel harcamanı çok yapma yeterli
Bir hemşire olarak özel sektörde lojmanlı iş bulursan anca
Özelde değil
Devlet te çok rahat geçinirsin
Yaklaşık maaşın yarısı gider sanırım kalan yarısı da yeter gibi
Kiraya gider*
45-50 arası alıyolar 1+1 ev 12-20 arası olsa 20-25 yeterli gayet istdeyim fiyatlar yakındır
40 civarı şu an bi de ben yeni başlayacağım o kadar almam yani
Nereye atandın
Atanmadım, atanmama daha var. Okulun bitmesine bir yıl var. Ama zaten Marmara ve İstanbul en düşük kapatan iller. İstanbuldayız şu an ve şehir dışına çıkmak istiyorum bi de yakın istediğim için Kocaeli düşünüyorum
İstanbuldaysan en pahalı il zaten diğerlerinde daha rahat yaşarsın ama atanamazsan kurumsallaşma en fazla 30 veriyor
Diğer iller daha rahat evet ama Kocaeli hani komşu il ne kadar fark eder ki
Hemen hemen aynıdır gibi geliyor : /
Özel düşünmüyorum
Atanmak zor değil bizim alanda o konuda sorunum yok çalışıcam zaten atanırım
Bu sınava az kaldı 1 Temmuz'da iyi çalış burada ilk kez meslektaşım buldum
Aa siz de mi hemşiresiniz
Bu sene atanmak istemiyorum mezun olduktan bir sene sonraya bakarım
Beklemek istiyorum biraz
Zaten ömür boyu çalışıcam
O boşlukta da yapmak istediklerim var dil geliştirmek gibi
Evet ama sınav 2026 da oluyor lisans mezınlarınada 2 yılda bir
İşi bilsen dış nöbet gruplarına aldırırdım seni ama tecrüben yok
Evet evet bilgim var
Demiştim ya mezun olduktan bir yıl sonra diye 2025 mezun olduğum sene
2026 kpss
Harçlığını çıkarırdın
Şu an yok evet, intörnlüğün katkısı olur belki son sene
Dış piyasasına atılmanı öneririm ne zaman para lazım olur bilemiyorsun
Ben İstanbul'daki çoğu özele dışa gittim
Nöbetler mantıklı evet düşünebilirim
Tecrübe lazım onada ben yoğun bakım hemşiresiyim çok iyi piyasası
var
Yoğun bakım da zor, normal hemşireye göre ne kadar fark oluyor
Yoğun bakımda angarya iş fazla kurumsal lar da küçük hastanelerde de doktor sensin
Devlette misiniz
Yok özelde şu an kpss kasıyorum lisede hemşire ön lisansta anestezi mezunuyum atanması zor maalesef
Anladımm
Evet yüksek oluyor baya puanları
Peki anestezi olarak mı atanacaksınız
Hemşireliğe geçiş olmuyor sanırım lisans mezunu olmadan
Evet anestezi den ama hemşire likten daha rahat meslek
Anestezi mi
Ameliyatta hep ayakta olmak zor değil mi
Ben de cerrahi hemşireliği düşünüyordum da daha zor sanırım
Yok uyutup oturuyorsun
Hatta telden oyun oynuyorlar cerrahi hemşiresi full ayakta
Anladım sadece görev bu zaten doğru
Evet hemşire o yüzden daha zor
Uyutup uyandırmak
Ben de anestezi istiyordum sonra hemşirelik olsun daha iyi dedim cerrahiye girerim nasıl olsa falan da zor
Cerrahi kolay değildir ama kan organ vb. görmeyi yapabilir misin
Onlar sorun değil de geçen ben kadın doğum stajında dayanamıyordum. Yani cerrahide ameliyathanede hiç bulunmadım deneyimlemedim. Acaba kadın doğumda bile böyleyken cerrahide hiç yapamam mı diyorum
Sözde yaparım ama o anı yaşamak gerek
Kadın doğumda da doğum değil ama kadın servislerinde kan şekerimin düştüğünü ciddi manada kendimden geçtiğimi biliyorum yani
Baya kötü oluyordum fakat oldu bitti zaten uzağım o alana
Ebelik falan hiç istemiyordum. Acaba o önyargıdan dolayı mı kötü oluyordum bilemiyorum uzun oldu ama böyle yani
Bi de ben yüksek lisans düşünüyorum
Eğer cerrahi seçersem ve kadın doğumdaki gibi şeyleri yaşadığımı görürsem yanlış seçim olur cerrahi alanı
Önce tecrübe et sonra seç
Benxe aile yanında kal dışarda zor bu devirde baskı konusu ne
Kendi evimde bile rahat hissetmiyorum. Yani zaten ortamcı biri değilim
Okuldan eve evden okula ama iyice asosyal biri oldum tüm gün evin içinde
Kısıtlayıcı olmaları birçok şeye engel yani
Benim ailemde öyleydi aşırı muhafezekar odmada bilr bsşım sçık olamazdım bende evlendim rahatladım
Benim ailem de öyle
Kapalıydın sonra açıldın mı
Yok sçılmadım ams çok istiyorum sçılmsk eşimdr destekliyor ams hala ailrmden çekiniyorum en büyük yaram o zorla kapandım anlatsam şaşsrsın
Sendemi zorla kapalısın
Şaşırmam emin ol. Aynı durumu yaşayan biri olarak en iyi anlayacak kişilerden biriyim. Ben bu değilim, yani benim seçimim bu olmazdı. Ama ben evlensem de ayrı eve de çıksam belki de ömrümün sonuna kadar ailemden dolayı onlara karşı çekincemden dolayı bunu yapamıcam. Açık olup kapanmak daha kolay ama kapalı olup açılmak hiç o kadar da kolay bir şey değil. Ne yazık ki bazı aileler böyle, çocuklarının kararlarını hiç düşünmüyorlar. Oysa kendi hayatlarımızda bizim de biraz olsun söz hakkımız olmalıydı
Aynen öyle böylr düşünseler yeter belkidr bizi bize bıraksalar belkide kapanacaz ahh bacım ah hayatım tek bir sefer açıldım en güzliyde oydu 😊
Eğer sohbet edelim dersen çıksyım mı gizliden
Sustunuz
Evet belki kendi isteğimle yapacaktım bunu ama baskıyla olunca olmuyor
Bildirimleri görmedim kaynamış arada, olur konuşabiliriz
Çıktım gizliden
İstek atabilirsin
Mecbur kalınca herşeye alışır insan
Yaşanır
Evet