Sizce bir kadın boşandıktan sonra kimsenin olmadığı şehirde tek başına asgari ücretle yaşayabilir mi?

Tek başıma koca şehirde evli kaldığım şehirde hayatımı devam ettirmeyi düşünüyorum ama kiralar çok uçuk ve asgari ücretle başarabilir miyim herkese yaparım başımın çaresine bakarım diyorum hesaba kitaba oturunca zorlanacakmisim gibi geliyor. Eşimden tazminatta talep etmek istemiyorum. Ama ayrılmak isteyen de o evi terkeden de kardeşim bunaldim göz yaşı dökmuyorum dik kalmaya çalışıyorum ama artık çığ gibi üzerime gelecek her şey görüyorum yolun daha çok basindayim

Sizce bir kadın boşandıktan sonra kimsenin olmadığı şehirde tek başına asgari ücretle yaşayabilir mi?
Cevapla