Ailemden para almadan asgari ücretle ayrı eve çıkmak mantıklı mı, geçinebilir miyim?

Ailemle ciddi anlamda sorunlarım var ergenlik falan demeyin lütfen saçımı kesmeler bı tutami mavi yaptım diye) telefonumu aylarca almalar kıyafete falan girmiyorum anladınız siz ve ben 18 yaşındayım zoruma gidiyor bu sene bir işe girip asgari ücretle ev tutmayi düşünüyorum sizce yaşadığım şehir küçük kiralar 11-15 arası tabi ustuxde var

Ailemden para almadan asgari ücretle ayrı eve çıkmak mantıklı mı, geçinebilir miyim?
Cevapla