Nereye kadar çalışıcaz? Sürekli çalışacak mıyım? Tükenmişlik sendromu yaşıyorum galiba çaresiz hissediyorum ne yapmalıyım?

1 yıldır çalışıyorum 22 yaşındayım. Kendimi çok yaşlanmış hissediyorum. Kendime bir araba bile alamıyorum. Ömür boyu böyle çalışacak mıyım? 1 gün daha çalışmaya gücüm yokmuş gibi hissediyorum

Nereye kadar çalışıcaz? Sürekli çalışacak mıyım? Tükenmişlik sendromu yaşıyorum galiba çaresiz hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla