3 yıldır işsizim çok bunaldım torpil yok tecrübem yok ağır bunalıma girdim ne yapacağım bu şekilde?

Muhasebe okudum 4 yıllık. Fabrika, şirketler vs kalifiye eleman arıyor. 3 yıldır hergün evdeyim sosyal hayatım kalmadı cezaevinde gibiyim yapayalnız. Ölmeyi düşünüyorum. Hizmet sektörü (kasiyerlik, garsonluk) bana göre bi meslek değil.. Kpss de olmadı. Bütün kapılar kapandı üzerime yıllardır. Hayattan umudumu kestim resmen artık o derece psikolojim bozuldu işsizlik yüzünden. Ne yapacağımı bilmiyorum bundan sonra, çok içime kapandım. Napacağım böyle bi fikrim yok herhangi bi tavsiyesi olan var mı? :(

3 yıldır işsizim çok bunaldım torpil yok tecrübem yok ağır bunalıma girdim ne yapacağım bu şekilde?
Cevapla