Kasiyerlik işine gireli 3 gün oldu ve mağazada boşboş dolaşmaktan başka bir şey yapmıyorum işe yaramiyorsun demesinler diye iş yapıyormuşum gibi görünüyorum ama yaptığım çoğu işi de yanlış yapıyorum yanlışlarımı nasıl düzeltebilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kasma kendini kimse annesinin karnında öğrenmiyor bu işleri stres yaparsa daha çok hata yaparsın ve hata yapmaktan korkma
Magazada herkes iş yaparken ben ne yapacağımı bilmiyorum o yüzden hep boşboş dolanıyorum boş durursam bana laf edebilirler boş durmamak için ne yapabilirim iş yerindeki arkadaşlara sorsam onları sikbogaz etmiş gibi olurum diye onlara da soramıyorum ne yapacağım
Arkadaş olmayı dene rica et yardımcı olmaları için onlar yaparken iyi gözlemle öğrenirsin zaten kısa zamanda daha yeni başlamışsın acele etme
Mesela nasıl rica edebilirim
Yardım edilecek birsey var mı demek de garip geliyor sonuçta çalışmaya geldiysem illaki iş yapmam gerekmez mi
İşi öğretir misin diye bilirsin niye bu kadar kasıyosun ki yardım isticeğin kişi de zamanında o mağazada başkasından yardım alarak öğrenmiştir
Ne iş yapacağını bilmeden ne yapa bilirsin ki
Evet ne yapacağımı bilmeden bir iş de yapamam diğer arkadaşların ne yaptığına falan bakıyorum ama onlar nasıl yapıyor anlamıyorum
Ne iş yapıyosun ki bu kadar kendine yük edindin
Markette personelim kasiyerlik yapıyorum
Özelden mesaj atsana bana
Şimdi takip isteği gönderdim
Ben mesaj atamıyorum seviyem yetmiyo
bi kaç haftaya alışırsın bişi olmaz