Lütfen bir şeyler yazın birazdan işe gidicem ama artık ciddi anlamda tükenmişlik sendromu yaşıyorum nasıl katlanırım bu duruma?

10 ay oldu işe gireli çok fazla rapor aldım gitmek istemediğimden psikolojik olarak çok yorulduğumdan. 10 dk sonra evden cikicam ama kendimi çok halsiz hissediyorum işi de bırakamiyorum

Lütfen bir şeyler yazın birazdan işe gidicem ama artık ciddi anlamda tükenmişlik sendromu yaşıyorum nasıl katlanırım bu duruma?
Cevapla