25 yaşındayım aylık 150.000 tl civarı kazanıyorum, kendi işim psikoloğum iyi mi sizce?

Evet sizce iyi mi

25 yaşındayım aylık 150.000 tl civarı kazanıyorum, kendi işim psikoloğum iyi mi sizce?
Cevapla