25 bin maaş alıyorum ve günde 18-20 saat çalışıyorum. Değiyor mu sizce?

Günde 18-20 saat çalışıyorum. 3-4 saat uyuyup tekrar işe gidiyorum. Bu maaşa ben de yapardım diyen var mı? Ya da 100 bin verseler yapmam diyenlerden misiniz? He bu arada TV teknisyeniyim. 7/24 arızalara gidiyorum
25 bin maaş alıyorum ve günde 18-20 saat çalışıyorum. Değiyor mu sizce?
Cevapla