Yaş için iyi gibi ama yaştan ziyade yaptığın işin niteliğine göre değerlendirmek lazım.
Yani yaptığın iş çok zor bir iş ise yaşın genç olduğu için olması gerekenden daha ucuza çalışıyor olabilirsin. Bu işin niteliği ve senin tecruben ile değerlendirilebilecek bir durum.16 Yorumla
Soran1 yılÇok zor gerçekten.
Soran1 yılResepsiyon
- 1 yıl
Şehir?
- 1 yıl
resepsiyonda o kadar alıyorsan benim mühendis olarak 100000 almam gerkir
- 1 yıl
Yanlış anlamayın ama etrafta çok fazla Dil bilen insan var, bu da arz talep dengesinden dolayı sizin değerinizi düşürüyor olabilir. Yani sizin işi yapabilecek çok insan olduğu için istediği kadar zor olsun başka birini bulabileceklerini bildikleri için istediğiniz ücreti alamayabilirsiniz.
İşin kazancını zorluğu kolaylığı belirlemiyor, arz talep dengesi belirliyor.
Bence en zor iş madencilik ama madende çalışanlar lüks içinde yaşamıyorlar maalesef, çünkü o işi yapacak çok insan var. Eğer madenci kolay bulamasalardı dünyada bulabildiklerine çok güzel paralar verirlerdi.
En İyi Cevaplar
1 yılbenim anlamadığım şey benim de iki dilim var türkçe dışında dil alanından hiç iş teklifi gelmedi. yani tabi kısmet bana kalırsa çok etkiliyor ama bunca ana dili gibi almanca ingilizce italyanca konuşan asgari ücretli varken ki onlar da inan bana köpek gibi çalşırken işten dahi gözlerinin yaşına bakmadan kovulabiliyorlar. senin bu tecrübeyle bu yaşta 52 bin alman büyük şans dediklerin doğruysa bu sadece şans değil senin de başarındır. ama dediğim gibi garip. tebrik ederim
023 Yorumla
Soran1 yılBana teklif gelmedi ben kendim başvurdum internetten buldum işi. Benden memnunlar. Ayrıca hakettiğimi düşünüyorum hem evimden çok uzak hem geç saatte çıkıyorum.
- 1 yıl
anladım başarılar dilerim tebrik ederim. kendine de vakit ayırmayı unutma
- 1 yıl
@bubblless doğru diyor arkadaş. Kazanmak isteyen bir şekilde kazanıyor.
- 1 yıl
@LastGuest açıkçası gördüm ama şu an bi işim var. bu işimi bırakacak kadar güvenemedim
- 1 yıl
@LastGuest bence bu kadar büyük konuşmayalım
- 1 yıl
Ben ne yeteneklerin bilinçli ya da bilinçsiz oldukları için heba olduklarını gördüm
- 1 yıl
Zamanında erasmusla ülke ülke gezen arkadaşlarım şimdi madam coco da çalışıyor. Söylediğiniz yerler alım için daha donanımlı insanlar istiyor olabilir
- 1 yıl
Bilemiyorum
- 1 yıl
dil bildikten sonra her şey kolay ileri derece biliyorsan tabi işin eğitimini verirler1 hafta 1 ay telefonda müşteri hizmetleri olacaksın o kadar zor bir şey yok mevcut işini bırakma tabi ilk ay idare et ikisinide biraz olmadı iznin varsa izin al o sürede bu işi dene hem getirisi hem rahatı iyi bence değer olduğun yerde çakılı kalma yani
- 1 yıl
@bubblless merhaba buna nerden başvuru olabilir acaba? Birde Arapça dil olur mu?
Soran1 yıl@bubblless kariyer netten bulmuştum ben. Ordaki ilanları takip et
- 1 yıl
Tamamda hangi ilanları takip edecegim
Soran1 yıl@bubblless 😂😂😂😂😂
- 1 yıl
@bubblless kasjhwwhhwhwgwgdgssggs
- 1 yıl
Görmemişim yorumu kusura bakma
- 1 yıl
@SerhanMen İtalya da erasmus yapan arkadaşlarım bunların 2 3 dili var. hatta birinin dünyayı gezdiği YouTube sayfası var
- 1 yıl
Eskiden dünyayı gezdiği tabi şu ekonomide mümkün değil çünkü biri Madame Coco'da depo görevlisi olarak çalışıyor yarı zamanlı diğeri de yoga eğitmeni oldu İkisi de kendi alanlarında iş bulamadılar bir tanesi Elektrik Elektronik mühendis diğeri de gıda mühendisi Yani ben anlayamıyorum üstteki arkadaşlar bazı şeyleri mi anlayamıyorlar onların farklı bir çevreleri mi var Bilemiyorum ama durum benim çevremde bu onlarda Çok emek verdiler rahat işlere girebilmek için aileleri de donanımlı ama hayat şartları bazen buralara getirebiliyor ama üstteki arkadaşlar da çok rahat bir şekilde iyi yerlere gelmişler öyle görünüyor sanırım ikisinin de olabilme ihtimali var hangisininki daha yüksek bilemiyorum Erasmus'a da gideceksiniz Bana kalırsa İtalya Makedonya gibi yerlere değil de Kanada İsviçre gibi yerlere gidin derim
- 2 ay
@bubblless internetten nasıl başvuru yapacam
Turizm ile alakalı bir isse çok az çünkü dil bilmeyip de günlük en az 100 euro bahsis aldığını bildiğim tanıdıklarım var ama onun dışında bir bolumse normal tabiki aşağı yukarı 50 bin 60 bin falan call center vb işlerin ki ama bu devirde ahım şahım para değil 50
10 Yorumla
Bence gayet iyi
Yaşına bakınca oldukca iyi fakat yükselme imkanı var mı?
Ayrıca kadınsın birgün yuva kuracan ve eşinde çalışacak. Onu düşünürsek mükemmel
“Kendine yatırım yapan insan kazanır” sözünün gerçekleşdigini boş boş dolaşanlara göstermişsin00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle bravo sana, 19 yaşında olup 52 bin TL maaş almak büyük bir başarı! 🚀 Eminim disiplinin ve çalışkanlığın sayesinde bu noktaya gelmişsindir. Dil bilmek gerçekten çok değerli bir yetenek, kapılar açıyor ve fark yaratıyor. 🌍
Türkiye şartlarında bu maaş oldukça iyi. Tabii harcama ve yatırım alışkanlıklarına dikkat edersen gelecekte finansal özgürlüğüne daha hızlı ulaşabilirsin. Maaşınla ilgili olarak birikim ve yatırım planları yapmanı tavsiye ederim. Bir kısmını birikime, bir kısmını da belki eğitim ya da öz gelişim için ayırabilirsin. Ne dersin, harcama alışkanlıkların nasıl? 🤑 YTD 😛10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 1 yılevet iyi tabi ki de
00 Yorumla
1 yılSadece dil bilme ile 52.000 ₺ maaş ne demek? Yaşı geçtim, iş barışı olmayan bu ülkede sadece dil bilme vasfıyla 52 bin çok iyi para. O zaman benim de 50 bin'den almam lazım çünkü bende hem İngilizce (B2) Hem de Yunanca var (B1)
Ne diyeyim Allah bereket versin...410 Yorumla
Soran1 yılBenim iş 2 de başlayıp 10 da bitiyor evim ümraniyede iş yerim taksimde bu maaş az bile bence
- 1 yıl
Anlıyorum. Mesai saatlerin yüzünden rekabetçi bir maaş alman beklenir zaten. Evine varman en iyi ihtimalle 23:30'dur. Üstelik 19 yaşında çok genç birisin. Bu yüzden iyi bir (30.000 ve üstü) maaş alman anlaşılır. Fakat 52.000 ₺ maaşa az demeni de anlamıyorum. Evet yoksulluk sınırının altında fakat asgari ücrete 8 saatten fazla çalıştırılan insanları düşününce 52.000 ₺ tutara az bile diyemeyeceğim.
Soran1 yılValla az filan değil yetmiyor aileme ben bakıyorum. Hepsini kendime harcasam az demezdim.
- 1 yıl
Doğrudur. Madem böyle bir durum var, o zaman ailende çalışmasına bir engeli olmayan birisi varsa o da çalışsın bence. Günümüzde bir çekirdek aileye en azından 60.000 ₺ gelir olması lazım ki ortalama bir hayat yaşayabilsin. Bir şeyler alırken iki kere düşünmesin. Ha eğer yoksa da diyebileceğim bir pek bir şey yok. Sadece, büyükşehir belediyesine başvur diyebilirim.
- 1 yıl
@Zeynqdoga Açıkçası ben liseyi Yunanistan'da okudum. Bundan dolayı öğrendim. Orada ücretsiz kursa yazdırıldım ve öğrendim.
- 1 yıl
Teşekkür ederim :) Eğer sen de öğrenmeyi düşünürsen faydalanabileceğin kaynaklar önerebilirim.
- 1 yıl
Çok doğal. Çünkü gramer gerçekten zor Yunanca'da. Bir kere her şeyin cinsiyeti var. Ülkelerin bile. "Η Τουρκία" (İ Turkia) = Türkiye derken "Η" (İ) orada dişil cinsiyet ekidir. Ya da kelimelerde tonlamalar var. Nerede kullanıldıklarını bilmek kolay değil. Buna benzer çok kafa karıştıran detay var. Ha ama alfabe Latin alfabesine yakın olduğu için öğrenmesi nispeten kolaydır Çince ve Arapça'ya göre. Ancak yine de gramer sıkıntılı bir mevzu. Bu yüzden sabırlı olmak gerekiyor öğrenme sürecinde.
şunuda eklemek istiyorum türkiyede 10 diploman 15 dilin olsun gelir asgari teklif ederler utanmadan hiçbir değerin olmaz tr den dil ile çalışacaksan global çalışacaksın kendini kullandırma hakkını yiyorlar sen 50 ye çok dediğine göre maaşın 30 falandır çok az
21 Yorumla- 1 yıl
Gizli Üye(25-29)1 yılArkanda birı olmadan bu yaşta o kadar kazanamazsın.. biraz torpilli olabilir misin acaba?
Çünkü o kadar başarılı insan var ki emek veriyor çalışıyor aşama aşama yükseliyor. Pat diye o kadar miktar 19 yaşındaki biri için fazla
Arkamızda şöyle birileri olmadı ki akrabalar hep akrep arkamda durmazlar direk kuyumu kazarlar 😂32 Yorumla
Soran1 yılFazla felan değil ayrıca ne torpili be köpek gibi çalışyorum 12 evime giriyorum. Az bile alıyorum
Cevap sahibi1 yılAlnının teriyle kazanıyorum diyorsan ne mutlu sana Allah daha çok versin..
2 ay19 yaşında, kendi emeğinle ve dil bilginle bu seviyede bir kazanç elde etmen gerçekten büyük bir başarı. Türkiye şartlarında bu yaş için oldukça iyi bir rakam; ancak işinin zorluğu ve İstanbul'daki yaşam maliyetlerini düşününce, bu parayı akıllıca yatırımlara yönlendirmen geleceğin için en doğrusu olacaktır. Tebrikler!
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl7 sene makine mühendisliği okudum diplomam var ama mezuniyetten sonra bir sürü ingilizce mülakat test eleme baskısıyla karşılaştım, mühendis olmamın hiç mi değeri olmadı bu ülkede , takmışlar dili kafaya. Ben dil bilsem bana da aynı ücreti verecekler mesela, rezillik tek kelimeyle
30 YorumlaAsla inandırıcı değil o yaşta o maaşı alamazsın. Üniversite mezunu da değilsin o yaşta. Sadece dille vermezler
52 Yorumla
Soran1 yılİnanmazsan inanma çokta umrumdaydı ahshsh.
1 yılYaşla bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Çok çok çok iyi diyemem. Ama yaşınla bağdaştırdığımızda ihtiyaçlarını vs... gözönünde bulundurursak şuanki hayat düzeninde refah bir yaşam sağlayabiliyorsan iyidir diyebiliriz.
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 354 cevap paylaştı. normal bir durum dil bildiğiniz için ileride daha fazla olabilir
10 YorumlaYani neye göre kime göre olduğu değişir. Bundan 2 sene sonra 100 bin alacaksan kötü.500 bin alacaksan iyi. Öyle düşün yani. Ben zaten ticaret dışında kimseye bişi önermiyorum
00 YorumlaMaşallah kardeşim Allah daha iyi yerlere gelmek nasibetsin. Bu yaşta bu maaş okdukca iyi. Kendini geliştirmeye devam edersen 5-10 yıl içinde kim bilir nerelerde olursun. Ne mutlu sana.
00 Yorumla
1 yıliyi tabiki cok iyi hemde ama paranı iyi seylere kullan sacma sapan seylere harcama ilerde cok ihtiyacın olur güzel yatırımla iyi seyler yapabılırsın ufak ufak yatırım yap bence
00 Yorumla
1 yılGeçinirsin ama bence Türkiye şartlarına göre az bi rakam. Hoş, ev araba alma hayali bitti artık ülkede zaten. Birikim yapmayacaksan gecindirir seni.
05 Yorumla- 1 yıl
@bubblless gecindiremiyor desen daha doğru olur. Ayrıca geçinemezsin demedim, birikim yapma hayain varsa unut dedim. Doktor maaşı 50 bin mi😂 tanıdığım anestezi uzmanları bile 200 den aşağı almıyor sen komik olma bilip bilmeden bence
- 1 yıl
canım ben anestezi uzmanıyım ayrıca doktor değil polis maaşı alır dedim ama bu dil işinde para var ileride deneyimlenip kariyerini tamamiyle oluşturduğunda doktor gibi maaş alır dedim mecazen anestezi uzmanı maaşı doktordan fazla alır ayrıca anestezi onayından geçmeden doktor ameliyat yapamaz :) bu yüzden doktordan yüksek alıyoruz ama 200 bin kim dediyse sana sallamış ben 150 bin alıyorum
- 1 yıl
@bubblless neyse ne, sonuçta dediğime denk düşüyor olay. 200 de 150 de alan birikim yapabilir rahatça. 50 binle gelecek hayali zor. 10 yılda terfi alırsa 10 15 bin anca artar aldığı maaş. Profesörün bile 70 80 aldığı bi ülkedeyiz.
- 1 yıl
ülkede maaşlara bakılırsa iyi zaten yani artık maaştan kimsenin bir beklentisi kalmadığı için ticaret yapmadan düz çalışmakla 200 de alsan boş normal bir ev olmuş 10-50 milyon kira desen asgari ücretin altındaki evlere ev demeye bin şahit lazım yinede genele bakılınca 52 iyi işte azda olsa birikir yine 😕
1 yılaz at civcivler yesin kktcdeki resepsiyonistler bile o kadar almiyor
30 YorumlaNerede ne olarak çalışıyorsun bizde yapalım 3 dil biliyorum diploma istiyorlar
11 Yorumla
Soran1 yılİnternette bisürü ilan var.
1 yılüniversite mezunlarının alamadığı parayı alıyorsun bir dil biliyorsun diye sadece bence gayet iyi
10 Yorumla
1 yıloda değil o da
Dil biliyormuşsun ya, ondan şeettim11 Yorumla
Soran1 yılTamam
1 yılC1 seviyesinde bildiğin için mi yüksek maaş alıyosun
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAynen aynen 😂
bizim burada 25 yaşında kişileri daha yaşın genç asgari ücret yeter diyip 3 sene asgari ücret calistiriiyorlar 19 yaşındaysan asgari ücret zor verirler sallama
20 Yorumla
s 1 yılBuna kötü diyen insanın aklından şüphe ederim bu arada😀
20 Yorumla
1 yıl30 yaşındayım hemen hemen benimle aynı parayı kazanıyorsun bence gayet güzel 😂ama Türkiye de asla hiç bir kazanç insana yetmiyor idare et annem 😂😂
00 Yorumla
1 yılDalga mı geçiyosun?
Baya iyi para. Asgari ücretliler zorlanıyorlar. Çok şanslısın. Değerini bil :)
00 Yorumla8-5 çalışmıyorsan, haftasonu tatilin yoksa ve istanbuldaysan az bile
01 Yorumla
Soran1 yıl2 10 çalışyorum istanbuldayım
1 yılYani sorma amacın ne? 52 bin yüksek sayılır da iyi mi diye sormak ne abi :) iyi iyi aferin bravo :)
00 Yorumla
1 yılBen 30 yaşındayım aynı maaşı alıyoruz. Benden 11 sene öndesin hayatta
01 Yorumla
Soran1 yılKıyaslama
Paranın değeri azaldı baya ama yine de yaşına göre gayet iyi bekar biri için.
10 YorumlaGüzel tabi birikim yaparsın kıra ödemiyorsan
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBen iki dil biliyorum, 24 bine zor iş buldum. Zor bir iş canım çıkıyor. Bu ne işi tam olarak?
213 Yorumla
Soran1 yılResepsiyon
Cevap sahibi1 yılAlmıyorlar beni tanıdık yok diye. Resepsiyonada başvurdum bir sürü.
- 1 yıl
Diliniz varsa antalyada bir suru iş var kalacak yerde veriyo adamalr
Cevap sahibi1 yıl@Kafamagore07 zaten ordayım, o kadar çok yere başvurdum ki.
Soran1 yılBeni direk aldılar.
- 1 yıl
Hangi ilcedesiniz ve hangi paltformlari kullaniyorsunuz rc icin
- 1 yıl
@cglakinin resepsiyon olabilirsin misafir karşılama hostesi olabilirsin vb. İşler var. Mod hotel diye bir site var ordan kendinize bir iş bulup yeni bir yol çizebilirsiniz
Cevap sahibi1 yıl@Kafamagore07 modhotelden başvurdum zaten hepsine
Cevap sahibi1 yılAntalya'da Max 30 bin veriyorlar daha fazla alanlar nasıl alıyor.
- 1 yıl
Evet haklısın antalyada konaklama hizmetide sağlandığı için çok fazla talep var. Daha fazla alan resepsiyonlar ya kadındır ya da fazla tecrübelidir. Ama eğer geliceksen bence muğla bodrum , marmaris taraflarına gel sezounluk çalış. Çünkü oralar sadece tatil için varlar kimse paraya para demiyor o 6 ayda. antalya aynı zamanda bir büyükşehir olduğu için her zaman bulunacak yeni bir personel vardır onlar için
- 1 yıl
@cglakinin evet site olarak güvenilir orada kolay kolay pis iş dönmez. Tabi gideceğiniz yer ne kadar kebdilerinin belirttiği gibidir bilemezsin. İnternetten iyice araştırırsın gideceğin oteli. ulaşırsan belkide orada çalışan personele ya da önceden çalışmış olanlara. Risk alırsın tabi bu bir kadın için çok çok fazla. ama buradaki risk aslında fiziksel şiddetten ziyade başka şeyler
9 ayAllah artırırsın ama cok kıskandım hajaj
00 Yorumla
1 yılÇok az en yetmez en aşağı 252 bin falan olmalı dkdkkdkd
02 Yorumla- 1 yıl
Sanane kardeş avukatmısın neresi mantıklı aw millet 22 binle ev geçindirmeye çalışıyor 52 gayet iyi
Torpil değilse helal olsun derim başka bir şey demem.
00 Yorumla
1 yılRakam mühim değil yaşın da ne kadar tasarruf edip nasıl yatırım yapıyorsun o önemli
00 Yorumla
1 yılBende 26 yaşındayım 68 bin TL maaş alıyorum. Burada sidik yarışı mı yapacağız ne alaka
07 Yorumla- 1 yıl
Doktor değilim hemşireyim
- 1 yıl
Doktor olduğumu kim söyledi
- 1 yıl
Çalıştığın birime bağlı acilde çalışanlar alıyor ama boş bir para
- 1 yıl
Ayrıca bunlar ilk aylar sene sonunda 60 a düşer o vergiler yüzünden
1 yılBu yaşta mükemmel Allah arttırsın 🙏🏻
Ne iş yapıyorsun şu anda00 Yorumla
1 yılSenin yaşına göre mükemmel para. Bozdur bozdur harca.
00 YorumlaBnce iyi. Zamanla tecrübe kazandkca daha da yüksek kazanirsn
00 Yorumla
1 yılBen kafadan sallamaca Japonca çince İngilizce konuşuyorum kabul ederlermi
00 Yorumla
1 yılAferin sana bu yaşta güzel bir başarı , yolun hep açık olsun
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 650 cevap paylaştı. evet çok iyi... hemen yatırıma başla... 10 sene sonra çok güzel fırsatlar elde edersin.
00 Yorumla
1 yılYasim 35 ben aliyom 58 bin maaş bu yaşta bu maaş çok güzel bence
00 Yorumla
1 yılBir kesime göre çok başarılı, senin hayatta ne olmak istediğine göre de görecelik değişir.
00 YorumlaÇok iyi bir memur bu kadar maaş alıyor
Allah daha çok etsin00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 313 cevap paylaştı.
1 yılYok istifa et hemen, bizim memleketin dna sina ters asgari ücretten fazlasına calismak
00 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 409 cevap paylaştı.
1 yılAkilli birisi için normal
Şu hayatta para kazanmaktan daha kolay hiçbir şey yoktur00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAa resepsiyon ve 52 bin çok iyi asgari alıyosunuz sanıyodum ben. sadece İngilizce mi? Hangi seviyedesin metak ettim
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılçok iyi
dil seviyeniz nedir acaba
ve ben de b2 ingilizce b1 ispanyolca ile resepsiyonda çalışabilir miyim sizce
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHangi dili biliyon ve ne iş yapiyon tam olarak
05 Yorumla
Cevap sahibi1 yılLütfen cevap verirrr misin ya bende İngilizce öğreniyorum şu an birde Almanca da ekleyeceğim … hafta sonu çalişiyormusun saatler 2 -10 arasiymiş ve çaliştiğin yerin ismini söyleyebili misin
Soran1 yılTaksimde çok iş var. İnternetten bulmuştum ben. Dil biliyorsan rahat bulursun
Cevap sahibi1 yılAnladim teşekkürler
Cevap sahibi1 yılSadece İngilizceyle mi 52 bin aliyorsun cidden
Cevap sahibi1 yılHeyyy
1 yılTürkiye ortalamasına göre güzel bir kazanç ama aylık 30k kenara atsan senede 360k yapar bu da bi araba parası değil baktığın zaman. Yani iyi bir yaşam için yetersiz, piyasa şartlarına göre güzel bir maaş alıyorsun.
00 Yorumla
1 yılresepsiyonda çalışıyormussun sanırım otel gibi bir şey mi. Bende dilimi ilerletmek istiyorum dil seçicektim lise de ailem zorla sayısal seçtirdi çok içimde kaldı 🫠
10 Yorumla
1 yılGeçimini dil bilmesi sayesinde sağlayan biri nasıl ilkokul müfredatında öğretilen baglaclari birleşik yazar anlamadim aq
12 Yorumla
Soran1 yılİlkokul müfredatıyla öğrenmedim bikere. Yurdışında yaşıyordum. Bilip bilmeden konuşmayın.
- 1 yıl
Hangi dil merak ettim
Gizli Üye(36-45)1 yılBen de dil biliyorum ancak o kadar almıyorum ne iş yapıyorsun ve hangi dili biliyorsun?
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNasıl alıyorsunuz dil bilerek ben de biliyorum ben de alayım o hâlde 😄
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılGayet iyi, ben de dil biliyorum lütfen yardımcı olur musun hangi işten alıyorsun o kadar 🙏
10 Yorumlaay neguzel cok snaslısın nasıl buldun guzl yerı darısı basıma gercı bana zor bende ıs ariyorum
20 Yorumla
1 yılHaline şükredeceğine birde soruyormusun. Millet asgari ücret için bir tarafını yırtıyor.52 binlira maaş alanlarda soruyor.
20 Yorumla
1 yılTabi ki çok iyi bunu sorman bile hata kendinle gurur duymalısın bu yaşta kendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsun.
Kimi yıllarca okuyanlar bile bu maaşları göremiyor.00 Yorumla
1 yılBende garsonum şu an ama günlük 1000 zor alıyorum bide avukatlık okuyorum baya zor benim ama senin gayet iyi kıymetini iyi bil bence başarılarının devamını dilerim 🫶🏻
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılMesleğin ne yksye hazırlanan bjrj olarak belki yol gösterir
00 YorumlaValla ben çalışmıyorum ama annemin maaşı 68 bin TL mesleği avukat babamın maaşı bazen aylık bazen haftalık 80 bin TL babamın mesleği ise müteahhit
Yani çalışmayan kişilerden öndesin
00 Yorumla
1 yılTürkçe'de biraz sıkıntı var sanırım.
"oda"10 Yorumla- Devamını Gör (150)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer