• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

19 yaşındayım, 52 bin TL maaş alıyorum. Bu yaşta sizce iyi mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
816
Yapay Zekaya Sor

Dil bildiğim için oda

19 yaşındayım, 52 bin TL maaş alıyorum. Bu yaşta sizce iyi mi?
Cevapla
Maaş Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
24 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • H2__O
    H2__O Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 98%
    1 yıl

    Yaş için iyi gibi ama yaştan ziyade yaptığın işin niteliğine göre değerlendirmek lazım.
    Yani yaptığın iş çok zor bir iş ise yaşın genç olduğu için olması gerekenden daha ucuza çalışıyor olabilirsin. Bu işin niteliği ve senin tecruben ile değerlendirilebilecek bir durum.

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok zor gerçekten.

      Yorumla
    • H2__O
      H2__O
      1 yıl

      İş nedir?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Resepsiyon

      Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      1 yıl

      Şehir?

      Yorumla
    • Makyajyapankiz
      Makyajyapankiz
      1 yıl

      resepsiyonda o kadar alıyorsan benim mühendis olarak 100000 almam gerkir

      Yorumla
    • H2__O
      H2__O
      1 yıl

      Yanlış anlamayın ama etrafta çok fazla Dil bilen insan var, bu da arz talep dengesinden dolayı sizin değerinizi düşürüyor olabilir. Yani sizin işi yapabilecek çok insan olduğu için istediği kadar zor olsun başka birini bulabileceklerini bildikleri için istediğiniz ücreti alamayabilirsiniz.

      İşin kazancını zorluğu kolaylığı belirlemiyor, arz talep dengesi belirliyor.

      Bence en zor iş madencilik ama madende çalışanlar lüks içinde yaşamıyorlar maalesef, çünkü o işi yapacak çok insan var. Eğer madenci kolay bulamasalardı dünyada bulabildiklerine çok güzel paralar verirlerdi.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Zeywzeywzey
    Zeywzeywzey Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 87%
    1 yıl

    benim anlamadığım şey benim de iki dilim var türkçe dışında dil alanından hiç iş teklifi gelmedi. yani tabi kısmet bana kalırsa çok etkiliyor ama bunca ana dili gibi almanca ingilizce italyanca konuşan asgari ücretli varken ki onlar da inan bana köpek gibi çalşırken işten dahi gözlerinin yaşına bakmadan kovulabiliyorlar. senin bu tecrübeyle bu yaşta 52 bin alman büyük şans dediklerin doğruysa bu sadece şans değil senin de başarındır. ama dediğim gibi garip. tebrik ederim

    0
    23 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bana teklif gelmedi ben kendim başvurdum internetten buldum işi. Benden memnunlar. Ayrıca hakettiğimi düşünüyorum hem evimden çok uzak hem geç saatte çıkıyorum.

      Yorumla
    • Zeywzeywzey
      Zeywzeywzey
      1 yıl

      anladım başarılar dilerim tebrik ederim. kendine de vakit ayırmayı unutma

      Yorumla
    • bubblless
      bubblless
      1 yıl

      internette home office yabancı dil isteyen dolarla para veren bir sürü global şirket var hemde evde oturduğun yerden başvursana 70.000-150.000 getirisi var

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      @bubblless doğru diyor arkadaş. Kazanmak isteyen bir şekilde kazanıyor.

      Yorumla
    • Zeywzeywzey
      Zeywzeywzey
      1 yıl

      @LastGuest açıkçası gördüm ama şu an bi işim var. bu işimi bırakacak kadar güvenemedim

      Yorumla
    • Zeywzeywzey
      Zeywzeywzey
      1 yıl

      @LastGuest bence bu kadar büyük konuşmayalım

      Yorumla
    • Zeywzeywzey
      Zeywzeywzey
      1 yıl

      Ben ne yeteneklerin bilinçli ya da bilinçsiz oldukları için heba olduklarını gördüm

      Yorumla
    • Zeywzeywzey
      Zeywzeywzey
      1 yıl

      Zamanında erasmusla ülke ülke gezen arkadaşlarım şimdi madam coco da çalışıyor. Söylediğiniz yerler alım için daha donanımlı insanlar istiyor olabilir

      Yorumla
    • Zeywzeywzey
      Zeywzeywzey
      1 yıl

      Bilemiyorum

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      O zaman daha donanımlı olmalısınız

      Yorumla
    • bubblless
      bubblless
      1 yıl

      dil bildikten sonra her şey kolay ileri derece biliyorsan tabi işin eğitimini verirler1 hafta 1 ay telefonda müşteri hizmetleri olacaksın o kadar zor bir şey yok mevcut işini bırakma tabi ilk ay idare et ikisinide biraz olmadı iznin varsa izin al o sürede bu işi dene hem getirisi hem rahatı iyi bence değer olduğun yerde çakılı kalma yani

      Yorumla
    • selinbozkr
      selinbozkr
      1 yıl

      @bubblless merhaba buna nerden başvuru olabilir acaba? Birde Arapça dil olur mu?

      Yorumla
    • bubblless
      bubblless
      1 yıl

      @selinbozkr türkçe hariç her dil olur kariyernet işin olsun vb sitelerden home office müşteri hizmetleri olarak bakabilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @bubblless kariyer netten bulmuştum ben. Ordaki ilanları takip et

      Yorumla
    • selinbozkr
      selinbozkr
      1 yıl

      Tamamda hangi ilanları takip edecegim

      Yorumla
    • bubblless
      bubblless
      1 yıl

      selin sen boş ver daha okuduğunu anlamıyon uğraşma boşuna olmaz senin iş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @bubblless 😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • selinbozkr
      selinbozkr
      1 yıl

      @bubblless kasjhwwhhwhwgwgdgssggs

      Yorumla
    • selinbozkr
      selinbozkr
      1 yıl

      Görmemişim yorumu kusura bakma

      Yorumla
    • SerhanMen
      SerhanMen
      1 yıl

      Madam cocoda satış danışmanlığı mı yapıyorlar? Ne yapıyorlar ona göre Erasmusa gidicem…

      Yorumla
    • Zeywzeywzey
      Zeywzeywzey
      1 yıl

      @SerhanMen İtalya da erasmus yapan arkadaşlarım bunların 2 3 dili var. hatta birinin dünyayı gezdiği YouTube sayfası var

      Yorumla
    • Zeywzeywzey
      Zeywzeywzey
      1 yıl

      Eskiden dünyayı gezdiği tabi şu ekonomide mümkün değil çünkü biri Madame Coco'da depo görevlisi olarak çalışıyor yarı zamanlı diğeri de yoga eğitmeni oldu İkisi de kendi alanlarında iş bulamadılar bir tanesi Elektrik Elektronik mühendis diğeri de gıda mühendisi Yani ben anlayamıyorum üstteki arkadaşlar bazı şeyleri mi anlayamıyorlar onların farklı bir çevreleri mi var Bilemiyorum ama durum benim çevremde bu onlarda Çok emek verdiler rahat işlere girebilmek için aileleri de donanımlı ama hayat şartları bazen buralara getirebiliyor ama üstteki arkadaşlar da çok rahat bir şekilde iyi yerlere gelmişler öyle görünüyor sanırım ikisinin de olabilme ihtimali var hangisininki daha yüksek bilemiyorum Erasmus'a da gideceksiniz Bana kalırsa İtalya Makedonya gibi yerlere değil de Kanada İsviçre gibi yerlere gidin derim

      Yorumla
    • Sinan7747
      Sinan7747
      2 ay

      @bubblless internetten nasıl başvuru yapacam

      Yorumla
  • Blacksıla
    Blacksıla Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Turizm ile alakalı bir isse çok az çünkü dil bilmeyip de günlük en az 100 euro bahsis aldığını bildiğim tanıdıklarım var ama onun dışında bir bolumse normal tabiki aşağı yukarı 50 bin 60 bin falan call center vb işlerin ki ama bu devirde ahım şahım para değil 50

    1
    0 Yorumla
  • Geiltoy
    Geiltoy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 98%
    1 yıl

    Bence gayet iyi
    Yaşına bakınca oldukca iyi fakat yükselme imkanı var mı?
    Ayrıca kadınsın birgün yuva kuracan ve eşinde çalışacak. Onu düşünürsek mükemmel
    “Kendine yatırım yapan insan kazanır” sözünün gerçekleşdigini boş boş dolaşanlara göstermişsin

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Eko Bey
Eko Bey Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Öncelikle bravo sana, 19 yaşında olup 52 bin TL maaş almak büyük bir başarı! 🚀 Eminim disiplinin ve çalışkanlığın sayesinde bu noktaya gelmişsindir. Dil bilmek gerçekten çok değerli bir yetenek, kapılar açıyor ve fark yaratıyor. 🌍

    Türkiye şartlarında bu maaş oldukça iyi. Tabii harcama ve yatırım alışkanlıklarına dikkat edersen gelecekte finansal özgürlüğüne daha hızlı ulaşabilirsin. Maaşınla ilgili olarak birikim ve yatırım planları yapmanı tavsiye ederim. Bir kısmını birikime, bir kısmını da belki eğitim ya da öz gelişim için ayırabilirsin. Ne dersin, harcama alışkanlıkların nasıl? 🤑 YTD 😛

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

85

Cevap

125

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    evet iyi tabi ki de

    0
    0 Yorumla
  • Blue-world
    Blue-world Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Sadece dil bilme ile 52.000 ₺ maaş ne demek? Yaşı geçtim, iş barışı olmayan bu ülkede sadece dil bilme vasfıyla 52 bin çok iyi para. O zaman benim de 50 bin'den almam lazım çünkü bende hem İngilizce (B2) Hem de Yunanca var (B1)
    Ne diyeyim Allah bereket versin...

    4
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Benim iş 2 de başlayıp 10 da bitiyor evim ümraniyede iş yerim taksimde bu maaş az bile bence

      Yorumla
    • Blue-world
      Blue-world
      1 yıl

      Anlıyorum. Mesai saatlerin yüzünden rekabetçi bir maaş alman beklenir zaten. Evine varman en iyi ihtimalle 23:30'dur. Üstelik 19 yaşında çok genç birisin. Bu yüzden iyi bir (30.000 ve üstü) maaş alman anlaşılır. Fakat 52.000 ₺ maaşa az demeni de anlamıyorum. Evet yoksulluk sınırının altında fakat asgari ücrete 8 saatten fazla çalıştırılan insanları düşününce 52.000 ₺ tutara az bile diyemeyeceğim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Valla az filan değil yetmiyor aileme ben bakıyorum. Hepsini kendime harcasam az demezdim.

      Yorumla
    • Blue-world
      Blue-world
      1 yıl

      Doğrudur. Madem böyle bir durum var, o zaman ailende çalışmasına bir engeli olmayan birisi varsa o da çalışsın bence. Günümüzde bir çekirdek aileye en azından 60.000 ₺ gelir olması lazım ki ortalama bir hayat yaşayabilsin. Bir şeyler alırken iki kere düşünmesin. Ha eğer yoksa da diyebileceğim bir pek bir şey yok. Sadece, büyükşehir belediyesine başvur diyebilirim.

      Yorumla
    • Zeynqdoga
      Zeynqdoga
      1 yıl

      Abi B1 yunanca nası öğrendin

      Yorumla
    • Blue-world
      Blue-world
      1 yıl

      @Zeynqdoga Açıkçası ben liseyi Yunanistan'da okudum. Bundan dolayı öğrendim. Orada ücretsiz kursa yazdırıldım ve öğrendim.

      Yorumla
    • Zeynqdoga
      Zeynqdoga
      1 yıl

      Woww abi çok iyi

      Yorumla
    • Blue-world
      Blue-world
      1 yıl

      Teşekkür ederim :) Eğer sen de öğrenmeyi düşünürsen faydalanabileceğin kaynaklar önerebilirim.

      Yorumla
    • Zeynqdoga
      Zeynqdoga
      1 yıl

      Ya benim annem yunan ama annem bilmiyor ve öğrenmemizi de istiyordu ailem ama zor geliyor

      Yorumla
    • Blue-world
      Blue-world
      1 yıl

      Çok doğal. Çünkü gramer gerçekten zor Yunanca'da. Bir kere her şeyin cinsiyeti var. Ülkelerin bile. "Η Τουρκία" (İ Turkia) = Türkiye derken "Η" (İ) orada dişil cinsiyet ekidir. Ya da kelimelerde tonlamalar var. Nerede kullanıldıklarını bilmek kolay değil. Buna benzer çok kafa karıştıran detay var. Ha ama alfabe Latin alfabesine yakın olduğu için öğrenmesi nispeten kolaydır Çince ve Arapça'ya göre. Ancak yine de gramer sıkıntılı bir mevzu. Bu yüzden sabırlı olmak gerekiyor öğrenme sürecinde.

      Yorumla
  • bubblless
    bubblless Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    şunuda eklemek istiyorum türkiyede 10 diploman 15 dilin olsun gelir asgari teklif ederler utanmadan hiçbir değerin olmaz tr den dil ile çalışacaksan global çalışacaksın kendini kullandırma hakkını yiyorlar sen 50 ye çok dediğine göre maaşın 30 falandır çok az

    2
    1 Yorumla
    • bubblless
      bubblless
      1 yıl

      @Zeywzeywzey

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Arkanda birı olmadan bu yaşta o kadar kazanamazsın.. biraz torpilli olabilir misin acaba?


    Çünkü o kadar başarılı insan var ki emek veriyor çalışıyor aşama aşama yükseliyor. Pat diye o kadar miktar 19 yaşındaki biri için fazla

    Arkamızda şöyle birileri olmadı ki akrabalar hep akrep arkamda durmazlar direk kuyumu kazarlar 😂

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Fazla felan değil ayrıca ne torpili be köpek gibi çalışyorum 12 evime giriyorum. Az bile alıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Alnının teriyle kazanıyorum diyorsan ne mutlu sana Allah daha çok versin..

      Yorumla
  • HazalÇiçekçi
    HazalÇiçekçi Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    2 ay

    19 yaşında, kendi emeğinle ve dil bilginle bu seviyede bir kazanç elde etmen gerçekten büyük bir başarı. Türkiye şartlarında bu yaş için oldukça iyi bir rakam; ancak işinin zorluğu ve İstanbul'daki yaşam maliyetlerini düşününce, bu parayı akıllıca yatırımlara yönlendirmen geleceğin için en doğrusu olacaktır. Tebrikler!

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    7 sene makine mühendisliği okudum diplomam var ama mezuniyetten sonra bir sürü ingilizce mülakat test eleme baskısıyla karşılaştım, mühendis olmamın hiç mi değeri olmadı bu ülkede , takmışlar dili kafaya. Ben dil bilsem bana da aynı ücreti verecekler mesela, rezillik tek kelimeyle

    3
    0 Yorumla
  • rosetale
    rosetale Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 95%
    1 yıl

    Asla inandırıcı değil o yaşta o maaşı alamazsın. Üniversite mezunu da değilsin o yaşta. Sadece dille vermezler

    5
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İnanmazsan inanma çokta umrumdaydı ahshsh.

      Yorumla
    • SerhanMen
      SerhanMen
      1 yıl

      Valla alır dil bilmeyen satış danışmanı güzel genç kızlar 40 bin alıyor bu dil biliyorsa 50 alır

      Yorumla
  • boaburcuerkeği35
    boaburcuerkeği35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Yaşla bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Çok çok çok iyi diyemem. Ama yaşınla bağdaştırdığımızda ihtiyaçlarını vs... gözönünde bulundurursak şuanki hayat düzeninde refah bir yaşam sağlayabiliyorsan iyidir diyebiliriz.

    0
    0 Yorumla
  • Ustabilir
    Ustabilir Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 354 cevap paylaştı.

    normal bir durum dil bildiğiniz için ileride daha fazla olabilir

    1
    0 Yorumla
  • hako1834
    hako1834 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Yani neye göre kime göre olduğu değişir. Bundan 2 sene sonra 100 bin alacaksan kötü.500 bin alacaksan iyi. Öyle düşün yani. Ben zaten ticaret dışında kimseye bişi önermiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Morjinal
    Morjinal Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Maşallah kardeşim Allah daha iyi yerlere gelmek nasibetsin. Bu yaşta bu maaş okdukca iyi. Kendini geliştirmeye devam edersen 5-10 yıl içinde kim bilir nerelerde olursun. Ne mutlu sana.

    0
    0 Yorumla
  • mehmetsercan06
    mehmetsercan06 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    iyi tabiki cok iyi hemde ama paranı iyi seylere kullan sacma sapan seylere harcama ilerde cok ihtiyacın olur güzel yatırımla iyi seyler yapabılırsın ufak ufak yatırım yap bence

    0
    0 Yorumla
  • Mavipanda35
    Mavipanda35 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 34%
    1 yıl

    Geçinirsin ama bence Türkiye şartlarına göre az bi rakam. Hoş, ev araba alma hayali bitti artık ülkede zaten. Birikim yapmayacaksan gecindirir seni.

    0
    5 Yorumla
    • bubblless
      bubblless
      1 yıl

      millet asgari ücrete ev geçindiriyor kız 19 yaşında alıyor parayı polis maaşı neredeyse ileride deneyimi artınca maaşı zaten doktora denk düşer az derken neden bahsediyorsun? komik olma

      Yorumla
    • Mavipanda35
      Mavipanda35
      1 yıl

      @bubblless gecindiremiyor desen daha doğru olur. Ayrıca geçinemezsin demedim, birikim yapma hayain varsa unut dedim. Doktor maaşı 50 bin mi😂 tanıdığım anestezi uzmanları bile 200 den aşağı almıyor sen komik olma bilip bilmeden bence

      Yorumla
    • bubblless
      bubblless
      1 yıl

      canım ben anestezi uzmanıyım ayrıca doktor değil polis maaşı alır dedim ama bu dil işinde para var ileride deneyimlenip kariyerini tamamiyle oluşturduğunda doktor gibi maaş alır dedim mecazen anestezi uzmanı maaşı doktordan fazla alır ayrıca anestezi onayından geçmeden doktor ameliyat yapamaz :) bu yüzden doktordan yüksek alıyoruz ama 200 bin kim dediyse sana sallamış ben 150 bin alıyorum

      Yorumla
    • Mavipanda35
      Mavipanda35
      1 yıl

      @bubblless neyse ne, sonuçta dediğime denk düşüyor olay. 200 de 150 de alan birikim yapabilir rahatça. 50 binle gelecek hayali zor. 10 yılda terfi alırsa 10 15 bin anca artar aldığı maaş. Profesörün bile 70 80 aldığı bi ülkedeyiz.

      Yorumla
    • bubblless
      bubblless
      1 yıl

      ülkede maaşlara bakılırsa iyi zaten yani artık maaştan kimsenin bir beklentisi kalmadığı için ticaret yapmadan düz çalışmakla 200 de alsan boş normal bir ev olmuş 10-50 milyon kira desen asgari ücretin altındaki evlere ev demeye bin şahit lazım yinede genele bakılınca 52 iyi işte azda olsa birikir yine 😕

      Yorumla
  • hayalsizhayalperest_
    hayalsizhayalperest_ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 96%
    1 yıl

    az at civcivler yesin kktcdeki resepsiyonistler bile o kadar almiyor

    3
    0 Yorumla
  • sulexx_
    sulexx_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Nerede ne olarak çalışıyorsun bizde yapalım 3 dil biliyorum diploma istiyorlar

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İnternette bisürü ilan var.

      Yorumla
  • ʟɪᴛᴛʟᴇᴘʀɪɴᴄᴇss
    ʟɪᴛᴛʟᴇᴘʀɪɴᴄᴇss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    üniversite mezunlarının alamadığı parayı alıyorsun bir dil biliyorsun diye sadece bence gayet iyi

    1
    0 Yorumla
  • Hayat-Memat
    Hayat-Memat Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    oda değil o da
    Dil biliyormuşsun ya, ondan şeettim

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tamam

  • BODYKARTAL
    BODYKARTAL Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    C1 seviyesinde bildiğin için mi yüksek maaş alıyosun

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Aynen aynen 😂

    bizim burada 25 yaşında kişileri daha yaşın genç asgari ücret yeter diyip 3 sene asgari ücret calistiriiyorlar 19 yaşındaysan asgari ücret zor verirler sallama

    2
    0 Yorumla
  • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
    Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Buna kötü diyen insanın aklından şüphe ederim bu arada😀

    2
    0 Yorumla
  • Nasılyapalımmm
    Nasılyapalımmm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 97%
    1 yıl

    30 yaşındayım hemen hemen benimle aynı parayı kazanıyorsun bence gayet güzel 😂ama Türkiye de asla hiç bir kazanç insana yetmiyor idare et annem 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • dronepilotu
    dronepilotu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Dalga mı geçiyosun?

    Baya iyi para. Asgari ücretliler zorlanıyorlar. Çok şanslısın. Değerini bil :)

    0
    0 Yorumla
  • Raisa3
    Raisa3 Takip Et
    Guru Yaş: 103 , eic 99%
    1 yıl

    8-5 çalışmıyorsan, haftasonu tatilin yoksa ve istanbuldaysan az bile

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      2 10 çalışyorum istanbuldayım

      Yorumla
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Yani sorma amacın ne? 52 bin yüksek sayılır da iyi mi diye sormak ne abi :) iyi iyi aferin bravo :)

    0
    0 Yorumla
  • ArtistSerserii
    ArtistSerserii Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 49%
    1 yıl

    Ben 30 yaşındayım aynı maaşı alıyoruz. Benden 11 sene öndesin hayatta

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kıyaslama

      Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl

    Paranın değeri azaldı baya ama yine de yaşına göre gayet iyi bekar biri için.

    1
    0 Yorumla
  • Belin35
    Belin35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Güzel tabi birikim yaparsın kıra ödemiyorsan

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Ben iki dil biliyorum, 24 bine zor iş buldum. Zor bir iş canım çıkıyor. Bu ne işi tam olarak?

    2
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Resepsiyon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Almıyorlar beni tanıdık yok diye. Resepsiyonada başvurdum bir sürü.

      Yorumla
    • Kafamagore07
      Kafamagore07
      1 yıl

      Diliniz varsa antalyada bir suru iş var kalacak yerde veriyo adamalr

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Kafamagore07 zaten ordayım, o kadar çok yere başvurdum ki.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Beni direk aldılar.

      Yorumla
    • Kafamagore07
      Kafamagore07
      1 yıl

      Hangi ilcedesiniz ve hangi paltformlari kullaniyorsunuz rc icin

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      1 yıl

      @Kafamagore07 rc ne demek

      Yorumla
    • Kafamagore07
      Kafamagore07
      1 yıl

      @cglakinin resepsiyon olabilirsin misafir karşılama hostesi olabilirsin vb. İşler var. Mod hotel diye bir site var ordan kendinize bir iş bulup yeni bir yol çizebilirsiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Kafamagore07 modhotelden başvurdum zaten hepsine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Antalya'da Max 30 bin veriyorlar daha fazla alanlar nasıl alıyor.

      Yorumla
    • Kafamagore07
      Kafamagore07
      1 yıl

      Evet haklısın antalyada konaklama hizmetide sağlandığı için çok fazla talep var. Daha fazla alan resepsiyonlar ya kadındır ya da fazla tecrübelidir. Ama eğer geliceksen bence muğla bodrum , marmaris taraflarına gel sezounluk çalış. Çünkü oralar sadece tatil için varlar kimse paraya para demiyor o 6 ayda. antalya aynı zamanda bir büyükşehir olduğu için her zaman bulunacak yeni bir personel vardır onlar için

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      1 yıl

      Ben de başvurmak istiyorum da pek güvenmiyorum, sizce güvenilir bir site mi?

      Yorumla
    • Kafamagore07
      Kafamagore07
      1 yıl

      @cglakinin evet site olarak güvenilir orada kolay kolay pis iş dönmez. Tabi gideceğiniz yer ne kadar kebdilerinin belirttiği gibidir bilemezsin. İnternetten iyice araştırırsın gideceğin oteli. ulaşırsan belkide orada çalışan personele ya da önceden çalışmış olanlara. Risk alırsın tabi bu bir kadın için çok çok fazla. ama buradaki risk aslında fiziksel şiddetten ziyade başka şeyler

      Yorumla
  • prensesmari
    prensesmari Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 85%
    9 ay

    Allah artırırsın ama cok kıskandım hajaj

    0
    0 Yorumla
  • sheelockholmes
    sheelockholmes Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Çok az en yetmez en aşağı 252 bin falan olmalı dkdkkdkd

    0
    2 Yorumla
    • Geiltoy
      Geiltoy
      1 yıl

      Sen 252bşn mi alıyonda?
      Mantıklı soru sorulmuş, mantıklı cevab verin

      Yorumla
    • sheelockholmes
      sheelockholmes
      1 yıl

      Sanane kardeş avukatmısın neresi mantıklı aw millet 22 binle ev geçindirmeye çalışıyor 52 gayet iyi

      Yorumla
  • junchao
    junchao Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 96%
    1 yıl

    Torpil değilse helal olsun derim başka bir şey demem.

    0
    0 Yorumla
  • Sadbut_true
    Sadbut_true Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl

    Rakam mühim değil yaşın da ne kadar tasarruf edip nasıl yatırım yapıyorsun o önemli

    0
    0 Yorumla
  • AtınıArayanKovboy
    AtınıArayanKovboy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 54%
    1 yıl

    Bende 26 yaşındayım 68 bin TL maaş alıyorum. Burada sidik yarışı mı yapacağız ne alaka

    0
    7 Yorumla
    • emoli15
      emoli15
      1 yıl

      Doktor olup 68 bin mi alıyorsun

      Yorumla
    • AtınıArayanKovboy
      AtınıArayanKovboy
      1 yıl

      Doktor değilim hemşireyim

      Yorumla
    • AtınıArayanKovboy
      AtınıArayanKovboy
      1 yıl

      Doktor olduğumu kim söyledi

      Yorumla
    • emoli15
      emoli15
      1 yıl

      Profilde öyle görünce şaşırdım, hemşireler bu kadar alıyor muydu ya

      Yorumla
    • AtınıArayanKovboy
      AtınıArayanKovboy
      1 yıl

      Çalıştığın birime bağlı acilde çalışanlar alıyor ama boş bir para

      Yorumla
    • AtınıArayanKovboy
      AtınıArayanKovboy
      1 yıl

      Ayrıca bunlar ilk aylar sene sonunda 60 a düşer o vergiler yüzünden

      Yorumla
    • emoli15
      emoli15
      1 yıl

      Hmm anladım

      Yorumla
  • alifurkancom
    alifurkancom Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Bu yaşta mükemmel Allah arttırsın 🙏🏻
    Ne iş yapıyorsun şu anda

    0
    0 Yorumla
  • Believer34
    Believer34 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Senin yaşına göre mükemmel para. Bozdur bozdur harca.

    0
    0 Yorumla
  • qülkokusu
    qülkokusu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Bnce iyi. Zamanla tecrübe kazandkca daha da yüksek kazanirsn

    0
    0 Yorumla
  • Yunusdereköy
    Yunusdereköy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Ben kafadan sallamaca Japonca çince İngilizce konuşuyorum kabul ederlermi

    0
    0 Yorumla
  • Yalniž_kadîňn
    Yalniž_kadîňn Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Aferin sana bu yaşta güzel bir başarı , yolun hep açık olsun

    0
    0 Yorumla
  • joker28
    joker28 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 87%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 650 cevap paylaştı.

    evet çok iyi... hemen yatırıma başla... 10 sene sonra çok güzel fırsatlar elde edersin.

    0
    0 Yorumla
  • mehmet1089
    mehmet1089 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Yasim 35 ben aliyom 58 bin maaş bu yaşta bu maaş çok güzel bence

    0
    0 Yorumla
  • AnlamınıBilmekk
    AnlamınıBilmekk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Bir kesime göre çok başarılı, senin hayatta ne olmak istediğine göre de görecelik değişir.

    0
    0 Yorumla
  • Rua8138
    Rua8138 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl

    Çok iyi bir memur bu kadar maaş alıyor
    Allah daha çok etsin

    0
    0 Yorumla
  • herseyi_bilen_adm054
    herseyi_bilen_adm054 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 99%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 313 cevap paylaştı.

    Yok istifa et hemen, bizim memleketin dna sina ters asgari ücretten fazlasına calismak

    0
    0 Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 409 cevap paylaştı.

    Akilli birisi için normal
    Şu hayatta para kazanmaktan daha kolay hiçbir şey yoktur

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Aa resepsiyon ve 52 bin çok iyi asgari alıyosunuz sanıyodum ben. sadece İngilizce mi? Hangi seviyedesin metak ettim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    çok iyi

    dil seviyeniz nedir acaba

    ve ben de b2 ingilizce b1 ispanyolca ile resepsiyonda çalışabilir miyim sizce

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Hangi dili biliyon ve ne iş yapiyon tam olarak

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Lütfen cevap verirrr misin ya bende İngilizce öğreniyorum şu an birde Almanca da ekleyeceğim … hafta sonu çalişiyormusun saatler 2 -10 arasiymiş ve çaliştiğin yerin ismini söyleyebili misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Taksimde çok iş var. İnternetten bulmuştum ben. Dil biliyorsan rahat bulursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Anladim teşekkürler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sadece İngilizceyle mi 52 bin aliyorsun cidden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Heyyy

      Yorumla
  • blackindark35
    blackindark35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    1 yıl

    Türkiye ortalamasına göre güzel bir kazanç ama aylık 30k kenara atsan senede 360k yapar bu da bi araba parası değil baktığın zaman. Yani iyi bir yaşam için yetersiz, piyasa şartlarına göre güzel bir maaş alıyorsun.

    0
    0 Yorumla
  • süqşdğwşfğwş
    süqşdğwşfğwş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 yıl

    resepsiyonda çalışıyormussun sanırım otel gibi bir şey mi. Bende dilimi ilerletmek istiyorum dil seçicektim lise de ailem zorla sayısal seçtirdi çok içimde kaldı 🫠

    1
    0 Yorumla
  • EvanjelDOBLO
    EvanjelDOBLO Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    1 yıl

    Geçimini dil bilmesi sayesinde sağlayan biri nasıl ilkokul müfredatında öğretilen baglaclari birleşik yazar anlamadim aq

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İlkokul müfredatıyla öğrenmedim bikere. Yurdışında yaşıyordum. Bilip bilmeden konuşmayın.

      Yorumla
    • EvanjelDOBLO
      EvanjelDOBLO
      1 yıl

      Hangi dil merak ettim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Ben de dil biliyorum ancak o kadar almıyorum ne iş yapıyorsun ve hangi dili biliyorsun?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Nasıl alıyorsunuz dil bilerek ben de biliyorum ben de alayım o hâlde 😄

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Gayet iyi, ben de dil biliyorum lütfen yardımcı olur musun hangi işten alıyorsun o kadar 🙏

    1
    0 Yorumla
  • yaralım43
    yaralım43 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 45
    1 yıl

    ay neguzel cok snaslısın nasıl buldun guzl yerı darısı basıma gercı bana zor bende ıs ariyorum

    2
    0 Yorumla
  • alparslanarda06
    alparslanarda06 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    1 yıl

    Haline şükredeceğine birde soruyormusun. Millet asgari ücret için bir tarafını yırtıyor.52 binlira maaş alanlarda soruyor.

    2
    0 Yorumla
  • mehmetkaramk
    mehmetkaramk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    1 yıl

    Tabi ki çok iyi bunu sorman bile hata kendinle gurur duymalısın bu yaşta kendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsun.
    Kimi yıllarca okuyanlar bile bu maaşları göremiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Ecringlb59
    Ecringlb59 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    Bende garsonum şu an ama günlük 1000 zor alıyorum bide avukatlık okuyorum baya zor benim ama senin gayet iyi kıymetini iyi bil bence başarılarının devamını dilerim 🫶🏻

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Mesleğin ne yksye hazırlanan bjrj olarak belki yol gösterir

    0
    0 Yorumla
  • Furkixxx
    Furkixxx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    Valla ben çalışmıyorum ama annemin maaşı 68 bin TL mesleği avukat babamın maaşı bazen aylık bazen haftalık 80 bin TL babamın mesleği ise müteahhit

    Yani çalışmayan kişilerden öndesin

    0
    0 Yorumla
  • Lysenderevaa
    Lysenderevaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    1 yıl

    Türkçe'de biraz sıkıntı var sanırım.
    "oda"

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (150)
Devamını Gör(195)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > 19 yaşındayım, 52 bin TL maaş alıyorum. Bu yaşta sizce iyi mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

23 yaşındayım, 19 bin TL maaş iyi midir? 81 cevap verildi
19 yaşındayım 40 bin tl maaş iyi mi? 12 cevap verildi
21500 TL maaşım var bu iyi midir? 11 cevap verildi
Aylık 20-30-40 bin TL kazanabiliyorum. 25 yaşında bu kazanç iyi mi? 60 cevap verildi
22 yaşında 7200 TL maaş yeter mi? 66 cevap verildi
22 yaşında 35 bin maaşa ulaşmak bir başarı midir? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨