Diyetisyenim, kendi ofisim var. Ayda 40 bin civarı kazanıyorum iyi mi sizce?

Sizce iyi mi ofisimin ve kendi masraflarımı çıkarınca bana yarısı kalıyor

Diyetisyenim, kendi ofisim var. Ayda 40 bin civarı kazanıyorum iyi mi sizce?
Cevapla