Şeriatla yönetilen İran'daki okullarda bile evrim ve Darwin'in hayatı öğretilir, ama sözde laik olan Türkiye'de evrim yasaklıdır. Bunun nedeni ise dincilerin ülkeyi yönetmesidir.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Türkiye'deki okul müfredatında neden evrim teorisi öğretilmez?
Osmanlı da şeriat ülkesiydi ama Osmanlı'da genelevleri ve içki fabrikaları vardı. Ülkede sekülerler kısmen istediği gibi yaşıyor diye ülkeyi dincilerin yönettiği gerçeğine göz mü yumalım?
Laik dediğin ülkede din adamları devletten maaş almaz ve okullarda din dersi olmaz. Devlet üstelik tarikat ve cemaatlerin stklarını destekliyor. Cumhurbaşkanı iki ayyaşın (Atatürk ve İnönü) yaptığı anayasa muteber oluyor da Allah'ın kanunlarına neden itibar edilmiyor demişti. Ülkeyi yöneten dinci yönetim iç savaş çıkar diye şeriat getirmeye korkuyor. Çünkü ülkenin sosyolojisinde laik ilkelere bağlı insan sayısı fazla.
Ülkede 1 tane bile şeriat yasası yok🤣🤣🤣 şeriatı geçtim 1 tane bile dîni yasa yok🤣 Fransa’da da papazlar maaş alıyor aslında din adamlarının maaş alması artık dinin hükmünün kalktığı ve din adamlarının sadece "meslek" yaptığı anlamına geliyor. Suudi Arabistan’da falan din adamları maaş almaz mesela, oralarda namazı parayla kıldırmak dine aykırı diye düşünülür. O yüzden Türkiye’deki imamların arkasında namaz kılınmaz der onlar.
Fransa'da din adamları devletten maaş almaz. Ülke sözde laik ama ülkeyi yöneten iktidar partisi Müslüman Kardeşler örgütü gibi dinci bir yapılanmadır. Bununla birlikte dini da topluma tedrici bir şekilde dayatır ve sürekli din istismarı yapar.
Ülkede 1 tane bile şeriat yasası yokken bu söylediğin saçmalıktan başka bir şey değil. Sen hiç şeriatla yönetilen ülke görmedin sanırım, okullarda bile sınıflar kız-erkek ayrı olur. Türkiye’nin şeriatla alakası bile yok.
Anlatamadım herhal; ülke şeriat ülkesi demiyorum. Ülkeyi yönetenler dinci. Üstelik Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin şeriatı övdü ve Şeriat adlı bir kitabı var.
Ülkeyi yönetenler sadece seçim için öyle sözler söylüyor. Ama söyledikleriyle yaptıkları bir değil.
💡AKP ZAMANINDA; 2006 yılında Domuz eti kasaplık et sınıfına konuldu 🐖 2005 yılında eşcinsel dernekleri ilk defa resmîleştirildi 🏳️🌈 2011 Yılında İstanbul Sözleşmesi Türkiye’de kabul edildi 2016 yılında İsrail’in NATO vetosu kaldırıldı 🇮🇱 2022 yılında İsrail ve Türkiye el sıkıştı 🇮🇱🤝🇹🇷 2024 yılında her gün İsrail’e 8 gemi yük gitti 🛳️🇮🇱
AKP'nin İstanbul Sözleşmesini kaldırdığından haberin yok sanırım. Ona bakarsan şeriatla yönetilen Suudi Arabistan'ın da İsrail ile ilişkileri iyi. Adamların İsrail ile aralarının iyi olması dinciliklerine engel mi? Bunların dini imanı paradır ayrıca, para için İsrail ile de el sıkışırlar.
Evet İstanbul sözleşmesini kendi kabul etti kendi kaldırdı ve ne tesadüfse seçim zamanı kaldırası geldi sonra bununla övündü🤣🤣🤣 Bu arada Suudi Arabistan ve İsrail’in hiçbir diplomasisi yok Suudi Arabistan İsrail’i tanımıyor bile.
Suudi Arabistan ülkesindeki İran destekli Şiilerden ve fanatiklerden korktuğu için İsrail ile ilişkilerini resmileştirmiyor. Suudi Arabistan İran tehdidine karşı her zaman İsraille ilişkilerini iyi tutmuştur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
geri oldukları için
Çocuklar ve aileler evrim geçiremesin diye.
Boş yapma ülkede her türlü ahlaksızlık yapılıyor ülke kerhane ülkesi oldu hala utanmadan ülkeyi dinciler yönetiyor falan diyorsun ya
Osmanlı da şeriat ülkesiydi ama Osmanlı'da genelevleri ve içki fabrikaları vardı. Ülkede sekülerler kısmen istediği gibi yaşıyor diye ülkeyi dincilerin yönettiği gerçeğine göz mü yumalım?
Yahu ne dincisi Türkiyede hangi şeriat kuralı uygulanıyor sanki? Ülke basbaya laik ülke laplaik hemde.
Laik dediğin ülkede din adamları devletten maaş almaz ve okullarda din dersi olmaz. Devlet üstelik tarikat ve cemaatlerin stklarını destekliyor. Cumhurbaşkanı iki ayyaşın (Atatürk ve İnönü) yaptığı anayasa muteber oluyor da Allah'ın kanunlarına neden itibar edilmiyor demişti. Ülkeyi yöneten dinci yönetim iç savaş çıkar diye şeriat getirmeye korkuyor. Çünkü ülkenin sosyolojisinde laik ilkelere bağlı insan sayısı fazla.
Ülkede 1 tane bile şeriat yasası yok🤣🤣🤣 şeriatı geçtim 1 tane bile dîni yasa yok🤣 Fransa’da da papazlar maaş alıyor aslında din adamlarının maaş alması artık dinin hükmünün kalktığı ve din adamlarının sadece "meslek" yaptığı anlamına geliyor. Suudi Arabistan’da falan din adamları maaş almaz mesela, oralarda namazı parayla kıldırmak dine aykırı diye düşünülür. O yüzden Türkiye’deki imamların arkasında namaz kılınmaz der onlar.
Fransa'da din adamları devletten maaş almaz. Ülke sözde laik ama ülkeyi yöneten iktidar partisi Müslüman Kardeşler örgütü gibi dinci bir yapılanmadır. Bununla birlikte dini da topluma tedrici bir şekilde dayatır ve sürekli din istismarı yapar.
Ülkede 1 tane bile şeriat yasası yokken bu söylediğin saçmalıktan başka bir şey değil. Sen hiç şeriatla yönetilen ülke görmedin sanırım, okullarda bile sınıflar kız-erkek ayrı olur. Türkiye’nin şeriatla alakası bile yok.
Anlatamadım herhal; ülke şeriat ülkesi demiyorum. Ülkeyi yönetenler dinci. Üstelik Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin şeriatı övdü ve Şeriat adlı bir kitabı var.
Ülkeyi yönetenler sadece seçim için öyle sözler söylüyor.
Ama söyledikleriyle yaptıkları bir değil.
💡AKP ZAMANINDA;
2006 yılında Domuz eti kasaplık et sınıfına konuldu 🐖
2005 yılında eşcinsel dernekleri ilk defa resmîleştirildi 🏳️🌈
2011 Yılında İstanbul Sözleşmesi Türkiye’de kabul edildi
2016 yılında İsrail’in NATO vetosu kaldırıldı 🇮🇱
2022 yılında İsrail ve Türkiye el sıkıştı 🇮🇱🤝🇹🇷
2024 yılında her gün İsrail’e 8 gemi yük gitti 🛳️🇮🇱
AKP'nin İstanbul Sözleşmesini kaldırdığından haberin yok sanırım. Ona bakarsan şeriatla yönetilen Suudi Arabistan'ın da İsrail ile ilişkileri iyi. Adamların İsrail ile aralarının iyi olması dinciliklerine engel mi? Bunların dini imanı paradır ayrıca, para için İsrail ile de el sıkışırlar.
Evet İstanbul sözleşmesini kendi kabul etti kendi kaldırdı ve ne tesadüfse seçim zamanı kaldırası geldi sonra bununla övündü🤣🤣🤣
Bu arada Suudi Arabistan ve İsrail’in hiçbir diplomasisi yok Suudi Arabistan İsrail’i tanımıyor bile.
Suudi Arabistan ülkesindeki İran destekli Şiilerden ve fanatiklerden korktuğu için İsrail ile ilişkilerini resmileştirmiyor. Suudi Arabistan İran tehdidine karşı her zaman İsraille ilişkilerini iyi tutmuştur.
Şükret ve yaşa, sorgulama.
Tarikatlar nasıl para kazanır yoksa.
Yaradılış ile çelişiyor diye olabilir diye düşünüyorum.
Herkes inanmıyor ama
@pesimistbiriydi neden
Ülkeyi yönetenler...
Araplar gerici diye öğretildi sizlere
Yooogretiliyordu bugüne kadar
Öğretirler mi hiç