Akademik ortamda birçok kişinin evrim teorisinden haberdar olmadığını görüyorum. Bu büyük bir sorun değil mi?

Sıradan insanların evrimi bilmemesini, öğrenmemesini, anlamamasını idrak edebiliyorum ama maalesef akademi camiasında da durum çok farklı değil.
Akademik ortamda birçok kişinin evrim teorisinden haberdar olmadığını görüyorum. Bu büyük bir sorun değil mi?
Cevapla