Staj öğrencisiym okul devam ediyor , staj zamanı hasta oldum sanırım rapor alıp okula vermek lazımmış ben vermesem nolur?

Bu hareketi yapmasam nolur mı tüm eğitim hayatim çöker mı? Resmen bunu yapmadigim için çok korkuyorm ve hiç motivem yok diğer günler staja gitmek için. rapor götürmedim diye kalacağımı düşünüyorum :( napmaliyim. Okul hayatım bitti dimi bidaha hiç girmiyim o zaman ben rapor götürmedim diye?

Staj öğrencisiym okul devam ediyor , staj zamanı hasta oldum sanırım rapor alıp okula vermek lazımmış ben vermesem nolur?
Cevapla