Hasta olunca işe gider misiniz rapor alıp geçer misiniz?

3haftadır sürünüyorum. Oh ne güzel geçti dedim bugün çok şiddetli hasta oldum. Şu an her yerim ağrıyor eşim çorba yapsın diye bekliyorum. Acaba yarın işe mi gitsem yoksa rapor mu alsam 😭 Ben rapor almayı çok sevmiyorum hem ek dersim kesiliyor hem de sıkılıyorum evde ama böyle giderse 2 gün rapor alıp pazara kadar yatıcam. Çünkü asla iyileşemiyorum.

Hasta olunca işe gider misiniz rapor alıp geçer misiniz?
Cevapla