Diş Hekimliği için mezuna kalmıştım ama arada Pilotluğa gözüm kayıyor
Sağlık raporunda engel çıkarsa eğer seneye yeniden mı sınava girmem gerekir yoksa ösym ek tercihler ile diş hekimliğine girebilir mıyım?
37bin ile mezuna bırakmıştım
Diş Hekimliği için mezuna kalmıştım ama arada Pilotluğa gözüm kayıyor
Sağlık raporunda engel çıkarsa eğer seneye yeniden mı sınava girmem gerekir yoksa ösym ek tercihler ile diş hekimliğine girebilir mıyım?
37bin ile mezuna bırakmıştım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Mesele boy kilodan ibaret değil sadece pilot olmak için :) sağlık raporunun yanı sıra geçtin diyelim mesleki testlerden de geçiyorsun intibak eğitiminde.
Zor ama denemekten zarar gelmez imkansız değil sonuçta
kanka aq ben onu mu diyorum o sene başka bölüme tercih oluyor mu
Sağlık raporuna 3 defa itiraz etme hakkın var
kanka şimdi benim boyum evde 158-160 geliyor dışarıda bi 161 çıktı bazen 159 yani bi boy sıkınıtısı var kaç bilmiyorum. Onun dışında göz konusunda aksitmak 1.70 günlük gözlük kullanmıyorum ama bunların hepsi sınırda olduğu için sağlık rapou engeli yerim diye korkuyorum ve bu sene üni için son hakkım
Hastaneye gel boyunu ölçelim :)) ben sağlıkçıyım ve senin alacağın sağlık kurulu raporunda boy endişesi yaşamak istemiyorsan gider bir sağlık ocağına boyunu ölçmelerini istersin. Ama tam teşekküllü bir hastanede yapman daha mantıklı olur. Ama göz 1.70 astigmat için de gider gözünü çizdirirsin olur biter