Boynumda sorun varken bana sorun yok alışırsın dediler, işten ayrılma sebebi olabilir mi?

Bunu dile getirmeme rağmen dalga geçer gibi gülerek bunu söyledi. Boynumda fıtık olduğunu düşünüyorum önceki işimden dolayı olmustu ve beni aşırı yordular 4 aydan sonra yatağa düştüm artık toparlanamıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Boyun fıtığı var dedim ustam gel yanıma dedi sorun yok oda eleman bulana kadar bana resmen idare et der gibi konustu ben günü zor bitirdim dün ve sinirden artık gözlerim dolmuştu annem dedi ne uğrasıyorsun çıksana dedi. Ama öğrenciyim işte bir taraftan da üzülüyorum bugün istifa etmeye gidip bunu neden olarak savunucam kendimi
Boynumda sorun varken bana sorun yok alışırsın dediler, işten ayrılma sebebi olabilir mi?
Cevapla