Bana sebepsiz yere işten çık dediler sorduğumda da işte aksaklık dediler?

Ben hiç izin almadan 1,5 sene çalıştım

ağır hastalar aldım

iş yerinde bir kız var KPSS çalışıcam çıkıcam dedi yerine kız getirdi sonra vez geçti

onu beklerken beni çağırdılar bana pzt işe gelme memnun değiliz senden dediler personel işleri onların maşası zaten

haksızlık var ortada Pzt işe gideyim mi

tazminatımı alabilir miyim?

Bana sebepsiz yere işten çık dediler sorduğumda da işte aksaklık dediler?
Cevapla