Engelli olduğum için benimle dalga geçiyorlar, işi bırakmak üzereyim! Sizce çıkışımı isteyip ayrılmalı mıyım?

Ben 2018 yılında "Bipolar Bozukluk" tanısı aldım. Bu tanının ardından engelli raporu aldım %40. Psikolojik olarak rahatsız biriyim. Yaşım 28 fakat hiç iş hayatım olmadı bugüne kadar. Bundan 1 hafta önce engelli kadrosundan işe girdim. Bir fabrikada çalışıyorum. Fabrika müdürünün yeğeni ve bir diğer çalışan bana her sabah aşağılayıcı bir şekilde sesleniyor. "Günaydın deli, napıyosun" diyorlar. Ben deli değilim, düzgün konuşun benimle deyincede şaka yaptık ya, bu kadar kırılgan olma diyorlar. Bu iki arkadaşın bana deli demesi beni diğer çalışan arkadaşlara mahcup ediyor. Artık işi bırakıp eve gitmek istiyorum fakat telefonum çok eskidi, yeni telefon almam lazım o yüzden çalışmaya mecburum. Ne yapmalıyım, yardımcı olur musunuz?

Engelli olduğum için benimle dalga geçiyorlar, işi bırakmak üzereyim! Sizce çıkışımı isteyip ayrılmalı mıyım?
Cevapla