ben okul öncesi öğretmenliği 2. sınıf öğrencisiyim. bugün hocamızın gönderdiği bir anaokulunda yarım günlük etkinlik yaptırmaya çalıştık.
5 kişi grup olarak gittik. sınıfı nasıl bir araya getireceğiz çocukları nasıl idare edeceğiz bilemedik.
bir de hoca benim etkinliğe basit kalmış diyince moralim yerle bir oldu napsam diye düşünüp durdum çünkü bu bizim final notumuz olacak
gün sonunda da endişelerim iyice arttı. ileride ne yapacağım nasıl idare edeceğim nasıl etkinlik hazırlarım diye içimde korku oluştu.
bu ilk gidişimizdi ve sadece etkinlik yaptırmak için. yani gözlem veya staj bile değildi ama afalladım...
yardımcı olabilecek var mı bana bu konuda destek olacak?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer