Okul öncesi öğretmeni olup başta çok zorlananlar burada mı? yardıma ve tecrübeye ihtiyacım var?

ben okul öncesi öğretmenliği 2. sınıf öğrencisiyim. bugün hocamızın gönderdiği bir anaokulunda yarım günlük etkinlik yaptırmaya çalıştık.

5 kişi grup olarak gittik. sınıfı nasıl bir araya getireceğiz çocukları nasıl idare edeceğiz bilemedik.

bir de hoca benim etkinliğe basit kalmış diyince moralim yerle bir oldu napsam diye düşünüp durdum çünkü bu bizim final notumuz olacak

gün sonunda da endişelerim iyice arttı. ileride ne yapacağım nasıl idare edeceğim nasıl etkinlik hazırlarım diye içimde korku oluştu.

bu ilk gidişimizdi ve sadece etkinlik yaptırmak için. yani gözlem veya staj bile değildi ama afalladım...

yardımcı olabilecek var mı bana bu konuda destek olacak?

Okul öncesi öğretmeni olup başta çok zorlananlar burada mı? yardıma ve tecrübeye ihtiyacım var?
Cevapla