Çalışanıma kibarca işten çıkarma konuşmasını nasıl yaparım?

15 gün sonra 2. ayını dolduracak kendisiyle de çok samimi olmasakta gayet iyi anlaşıyorduk arkadaşlık konusunda fakat 3 vardiya çalışıyoruz herkeste kendisini gördü tanıdı ve çalışandan memnun olmadıklarını bana ilettiler. Akşam yapması gereken görevi sabahçılar tam bitiremedi diye elini sürmüyor ve diğer mesai arkadaşına da yaptırmıyor ve bununla birlikte iş yeri sıkıntıya düşüyor. Fakat normalde işini çok iyi yapan birisi fakat kimse artık onu istemiyor. Başka bir merkeze yönlendirelim diye düşündüm ama kibarca nasıl söyleyebilirim aslında kendisinin işten çıkmasını istiyorum. Bana fikir verebilir misiniz

Çalışanıma kibarca işten çıkarma konuşmasını nasıl yaparım?
Cevapla