Patronum bana sesini yükseltiyor. İşten ayrılmalı mıyım?

1 senedir calistigim is yerinde patronumla aram çok iyidi hic bir sorunumuz yoktu ama son 1 aydan beri bana anlamsiz bir sekilde tepkiler veriyor. Evet benim hatalarim olabilir bir şeyi yanliş yapmiş tam kavrayamamiş olabilirim ama dün yaptiğim bir hatada bir daha böyle bir şey yaparsan "kafanı kırarım" dedi. Bunun üzerine sinirden elim ayağım titredi sessiz kalmadim ve ben birseyi yanliş yaptim diye bu cumleyi duymayi mi hak ettim kimse kimseyle böyle konuşamaz diye çıkıştım. Bu sefer daha cok sinirlendi kes sesini terbiyesizlik yapma işine bak dedi gittim 10 dakika sonra normal davranmaya başladi. İşten ayrilamam bana bakan bir ailem yok maddi gücüm yok tek başina maaşimla geçiniyorum herkes işten çik ayril diyor ama gunlerdir iş bakiyorum ve kalici bir iş bulamiyorum.. siz benim yerimde olsaniz idare mi ederdiniz yoksa cikarmiydiniz
Patronum bana sesini yükseltiyor. İşten ayrılmalı mıyım?
Cevapla