Çalıştığım yerden ne çıkmak istiyorum ne kalmak, sizce ne yapmalıyım?

2 bucuk sene calisiyorum insanlarini seviyordum isimide ama son donemlerde ruhen bedenen cok yoruldum yiprandjm sıkıldım bunaldim istifa verdim bu ay sonu cikivam ama ne cikmak ne kalmak iatiyorum. Patronum felan benden cok memnun aşiri oda cok uzuldu cikacagima ama kalda demiyorlar
Çalıştığım yerden ne çıkmak istiyorum ne kalmak, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla