Merhabalar
Uzun zamandır çalıştığım işyerinden sıkıldım
Mutlu değilim
Yaptığımuz işler tekrar tekrar değişiyoruz bisiler oluyor
Ortam sıkıntısınıda var
Devam etmei gibi zorunluluk yokda is bulurmuyum onu sorun ediyorum
N3 yapacağım
Uzun zamandır çalıştığım işyerinden sıkıldım
Mutlu değilim
Yaptığımuz işler tekrar tekrar değişiyoruz bisiler oluyor
Ortam sıkıntısınıda var
Devam etmei gibi zorunluluk yokda is bulurmuyum onu sorun ediyorum
N3 yapacağım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Alan ne?
Ayrıca kim bayıla bayıla 8 saat çalışıyor ki
Kendi isin veya sevdiğin isin olduktan sonra sorun degil ama 12 saat çalışıyorum
Depo muhasebe
Normqlde ayrilucaktim
Ama coronio ekonomi vb girdi araya
Ekonomi daha da kötü
12 saat de baya fazla
Ama tavsiyem daha iyi iş için ya kendini geliştir ya da iş ara ondan sonra çık.
Ozel sektör de 8 saat çalışan yok
Ya magza ya da bir kac sektor
İş bulmak kolay ama beğenmek zor
Yapamadığım bir is olursa nasil beğeneyim
Öğrenmek diye bir şey var
Öğrenmek de sorun degil
Ama beden izin vermiyorsa
O zaman yapacak bir şey yok
yenisini bulmadan eskisinden vazgeçme
once ıs bul sonra ayrıl
Oyle yapacağım
umarım mutlu olursun
Umarım
Ne işle meşgulsun
Depo muhasebe
Aylık kaç
Asgari üstü
Güzel kal orada
Niye
Rahatsin klimanın altında. benim gibi sıcağın altında calismiyon kepçe nin iicinde