Şu an çalıştığım işten memnun değilim. Ayrılsam iş bulabilir miyim?

İş şartlarım zor değil. Benim pozisyonum rahat ama psikolojik olarak çok yordu beni. 2 senedir psikolojim daha kötü. Muhtemelen "hangi iş kolay ki, rahat mı battı" diye düşünenler olabilir. Ama insan ayrımı çok fazla. Ben izin alırken çekine çekine alıyorum. Sürekli laf sokuluyor bazı konularda. İşimi de çok iyi yapan biriyim bunu herkes biliyor. Ama bir insan o kadar emek verip hiçbir değer görmeyip üzerine bir de buna rağmen ezilip laf yiyorsa orada kalmanın bir anlamı olmaz değil mi? Evet ayrılmak istiyorum ama diplomam yok bir vasfım yok. 4 senelik tecrübem var. Kendimi daha iyi yerlerde görmek istiyordum öyle olur sanıyordum küçükken ama öyle olmadı. Şimdi çıksam kim beni neden alsın diye düşünüyorum ve benim dayım da yok beni bir yere soksun. Sorumluluklarım da çok fazla. Bazı hastalıklarım var onları da hâlletmem gerekiyor ama çalıştığım için üzerine düşemiyorum da. Ev geçindiren biri olmasam bir dakika bile durmam ama eve ben bakıyorum. Ama mutlu da değilim. Kendimi köle gibi hissediyorum. Söylemek istediğiniz çok şey var ama bu kadar döküldü şimdilik.

Şu an çalıştığım işten memnun değilim. Ayrılsam iş bulabilir miyim?
Cevapla