İşten ayrılmak istiyorum ne yapmam lazım?

Bakıcılık yaptığım yaşlı kadın kendi oğluyla evlendirmeyi çalışıyor 3 haftadır beni ikna etmeye çalışıyor ilk önce şaka yaptığını zannediyordum ama 2 gün önce onunla kavga ettim, benim oğlumun nesi var parası villaları var vs... . Onun oğluyla iş anlaşması yaptım işten ayrılmak istiyorum ne söylemem lazım lütfen yardım edin ben ciddiden şu an bir b.. ok'a battım. Kadının bu kadar ruh hastası olduğunu bilmiyordum. İlk geldiğim haftalarda baya iyiydi ve samimi biriydi. Polise şikayet edersem kadın yaşlı diye ayıp olucak. Allah'tan şu an başka ülkedeyim yoksa beni yerimde gebertirecek türk teyzelerden daha betermiş bu.

Güncellemeler
+1 yıl
Onun oğluna dedim aramızda sözleşme var diyor. Olmaz diye ağızını açıp susmadı bi türlü, karılar gibi konuşuyor bu Off sinirim aşırı bozuk neyse hepinize iyi geceler.
İşten ayrılmak istiyorum ne yapmam lazım?
Cevapla