Sizce bu işyerinde ne yapayım? ayrılsam mı ama iş bulmak da zor?

Yeni bi işe girdim 3-4 hafta oldu. İlk bir pozisyonda girdim iyi gidiyordum ama sonra eğitimim ve iş tecrübem başka alanda diye ona ihtiyaç var diye değiştirelim dediler. Ama benle ilgilenmesi gereken 3 kişi çok ilgisiz ve ters olmaya başladı bana soğuk. Hep ben iş için peşlerinden koşuyordum resmen. Bi tanesi özellikle ilk günden ber düşman gibi hep beni kötüleyip negatif yorum yapıyor Saygısız davranıp selam bile vermiyor çoğu zaman. Patronla iyiyim. Bilmiyorum bu konuyu patronla konuşsam mı. Daha bu yeni pozisyonda da ne yapacağımı net konuşmadık böyle boş oturuyorum canım işler veriyorlar sıkılıyorum çünkü. Bi de bi kadın var çok fesat acayip dedikodu yapıyor benim önceki pozisyonda başımdaydı. Kadının insanlar arkasından konuştuklarını dinleyince dehşete düşüyorum kimbilir benim halkkımda neler diyordır peltek.
Sizce bu işyerinde ne yapayım? ayrılsam mı ama iş bulmak da zor?
Cevapla