Öğretmenlik okumak iyi midir mantık lımıdır prestijlimidir?

Ya ben 22 yasındayım okumayı düsünüyorum sanki okumasam icimde kalıcak mantıklımı?

Öğretmenlik okumak iyi midir mantık lımıdır prestijlimidir?
Cevapla