Yeni mezun birinin asgari ücret talep etmesi sizce yanlış mi?

Aslında iş tecrübem hiç yok değil

2 senelik iş tecrübelerim var full time part time staj yaptığım yerler dahil alanımda bazı konularda iyiyim bazı konularda temel seviyedeyim bu uzar gider

Üniversiteden yeni mezun oldum dönüş aldığım yerler oluyor

Gel gelelim ben girdiğim kurumda haftanin 6 günü çalışıcam sonuçta birde onlar zaten bana az çok bildiğim şeyleri gösterecekler

Önemli olan benim birazda iş yaptıkça gelismem

Ama yeni mezun 1-2 yıllık deneyimi olan birinin asgari ücret talep etmesi yanlış mı sizce

Yeni mezun birinin asgari ücret talep etmesi sizce yanlış mi?
Cevapla