4 yıllık üniversite mezunu olup, 3 vardiya çalışarak asgari ücret almak kötü bir şey mi?

iş buldum ama erkek arkadaşım 3 vardiya olayına taktı kafayı. kpss çalış diyip duruyor
4 yıllık üniversite mezunu olup, 3 vardiya çalışarak asgari ücret almak kötü bir şey mi?
Cevapla