Üniversite mezununun asgari ücrete çalışması rezaleti hakkında ne düşünüyorsunuz?

Asgariye çalışıyorum öğretmen olarak. Yol ve yemek parası yok. Kurumda klima yok her yerimden ter aka aka derslere giriyorum. Bıktım !!! Kendimi öldürmemek için zor tutuyorum.

Üniversite mezununun asgari ücrete çalışması rezaleti hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla