• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Nişanlım lisans mezunu, ben önlisans sizce statü farkı olur mu?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
36
Yapay Zekaya Sor

O özel okulda öğretmen ben daha son senemdeyim

Nişanlım lisans mezunu, ben önlisans sizce statü farkı olur mu?
Cevapla
Nişan Soruları Okul Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ogretmenlik yuksek bir alan degil. Kimi onlisans mezunlari ozellikle saglik teknikerleri ogretmenlerden baya fazla aliyorlar. Maaslari bile daha yuksek basliyor, nobet, doner sermaye derken ogretmenden daha fazla kazaniyorlar ve ogretmenlere gore daha hizli ataniyorlar.

    Onun disinda eger eğitim fakultesi mezunuysa belli bir dilime girmistir. Ama ilahiyat, tarih, edebjyat, matematik, fizik tarzi baraji olmayan bolumlerden mezun olup formasyon aldiysa zaten dusuk puanla girmiştir muhtemelen iyi bir universitede okumadiysa. Yani 200 kusur puanla lise matik öğretmeni olan var sonucta. Onlisanslarin bazi bolumlerinin puani da baya yüksek alanin ne bilmiyorum ama. Ikinizde iyiyseniz sorun yok ama onun cok bos vakti olur senin o kadar bol vaktin olmaz. Biraz ev isleri konusunda sana baya destek olmadi gerekir. nisanlinin evde bos oldugu vakitler ve tatillerde bos bos oturacak mi? Bir de calisiyorsan o pamuk ellerini bir seylere surmesi lazim. Hadi sen ogretmen olsan neyse de erkek ogretmen olunca aradaki bol vakit sıkıntısı var. Onun dersi yokken ya da tatildeyken sen işten 4-5 gibi cikip bir ede gelip o yorgunlukla yemek vs mi ugrasacaksin mesela? Saglil teknikeriysen 24 saat nöbetin falan olur. Yani evde sicak yemek bulman daha iyi olur. Nisanlin o kadar bos vaktine rağmen sana evlilikte yardim etmeyecekse tekrar dusun derim. Hadi simdi ozelde belki daha fazla calisiyordur ama devlete atandigi an tatili, mesaisi, haftada kac gun dersinin oldugu daha net belli olur ve bir gun illali atanacak, ozelde omur gecmez. Bunlari da düşün yani. 15 tatilde falan o evdeyken sen işten cikip bir de o yorgunlukla evi toparlamakla, yemek hazirlamakla ugrasirsan sıkıntı. Kendisi aksama kadar oturacak iki sey karistirip aksam hanim yorgun gelince yiyelim demeyecekse, hanim yorgun gelir suralari toparlayayim, evi bir supureyim demeyecekse bu iki meslek sıkıntı olabilir. Zaten ogretmenler cogunlukla ogretmenle evleniyor. Baska meslek yok cunku bu kadar vakti olan. Kadin ogretmen, erkegin yogun oldugu bir is olsa sıkıntı degil de tam tersi olunca biraz kadin icin, kadindan beklenen sorumluluklardan dolayi kadin daha cok sıkıntıya giriyor

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O beden eğitim öğretmeni özel okulda tam ücretli okudu bende paramedik ama hiç kpss düşünmüyor. Özelde calısıyo para kesintisi yapıyorlar dedi özel ders felan vericem dedi bilmiyorum artık ama ne kadar maas aldıgı konusunda fikriö yok acıkcası öğretmenlik özelde yapılmazmı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bide ben 2 bölüm okuyorum paramedik ve odyometri, odyometriden atanmayı düşünüyorum o daha rahat bi meslek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Paramediktede çalışırsam bazı hastanelerde vardiyasız sadece 08.00-17.00 calısanlarda var onları düsünüyorum ya da baska sektör baska is

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana acil ulaş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beden egitiminden ozel ders nasil olur bilemedim. Ing, mat falan olsa yine neyse. Belki antrenörlük tarsi bir sey mi dusunuyor acaba? Yani doktorlugu falan özelde yaparsin, dis hekimliginde klinik acar calisirsin, eczacilikta eczane dukkani acarsin ama ogretmenlerin ozelde calismasi zor. Sartlar zor, kazanilan ucret az ve bu kadar ogretmen bosuna mi meb diye deliriyor? Kpss calismamasi da ve istememesi de enteresan. Yani mebdeki ogretmenin hem is garantisi var hemde maasi iyi. Ek ders ucreti, sinav ucreti, ehliyet gorevi vs oluyor. Bedende yine futbol vs calistirdiklari zaman ucret aliyorlar diye biliyorum. Yani sen acikcasi atansan saglik teknikeri olarak esinden fazla alirsin. Şu an saglik teknikerlerinin zamsiz maasi 26-27 bin civari diye biliyorum. Doner sermaye nobet ucreti derken 30 yaklasir ve belki gecer de saglik teknikerinin maasi. Yeni atanan ogretmen bu kadar almiyor yani. Ek ders ya da kursla falan alirsa alir yani ogretmen onun disinda zor. Yani ozel okuldan okula degisiyor mu bilmiyorum ama ozel okul olsun, dershane olsun fazla getirisi yoktur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum kpss hic calısmıyor paso geziyo atanmayı düşünmüyor yani futbol felan oynuyo ek gelir olarak oda cok değil… özel kolejde calısıyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani ben lisede bilişim mezunu oldugum icin olmadı masa bası iş düsündüm… özelde saç ekim işi düşündüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilisim mezunuyken atanmayi deneseydin ya. Ortaogretim kpss cok yuksek kapatiyor ama denerdin yani. Simdi giremezsin de artik onlisans okumussun. Buralardan atanmaya bak. Yani anlattiklarina gore soyluyorum da sence bu erkekten ev reisi, koca olur mu? Yani bazi erkekler atansamda yuvami kurdam evlensem, evimi gecindirsem diyor seninki baska havalarda. Belli ki baba parasıyla okumuş. Hadi okudu diyelim de omur boyu babadan mi geçinecek ya da geçineceksiniz. Erkek dedigin calisacak, belli birnkazanci olacak, ailesini maddi anlamda cekip cevirecek. Sen her zaman calisamazsin. Senin hamileligin olacak, doğumun olacak, belki cocugu emanet edecegin biri olmayacak ya da o kucucuk cocugu birakmak istemeyip annesi olarak sen buyutmek isteyeceksin. Peki neye guveneceksin bu durumlarda? Esinin maddiyatina, kendinin degil. Kadin surekli calisamaz, calismak istemeyedebilir. Kadinin zaten gorevelri varken calismak ekstra bir mesai oluyor. Hem cocuga bak, hem işe git, hem ev islerine kostur... yani acikcasi bence yanindaki erkek boyle anlatrigin biriyse bana pek evlenilecek gibi gelmedi. Gelecegi dusunmen lazim. Yani iyidir, karakteri iyidir, sana davranisi iyidir de elinin belki bir meslek tutmamasi bir erkege yakismiyor. Pandemi de bile ogretmenler, memurlar calismayip evden maaslarini aldilar. Ozel sektor bunu yapar mi? Kapinin önüne koyar bir olumsuz durumda. Evlenemk istiyorsa elinde garanti bir kazanc olmasi lazim erkegin. Hadi sende atanamadin diyelim. Paramedik olsun, odyometri olsun atamalari yuksek. Evlendiniz bir de ne ile geçineceksiniz? Nasil gecineceksiniz? Bunlari erkegin dusunmesi lazim kusura bakma ama. Yani erkeklerin su ulkede ya da dunyada bir tek calisma ve para getirme sorumluluklari onu da bir zahmet duzgunce yapiversinler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özel okulda 2. senesine girdi daha beni atmazlar diyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seninle konusmak iyi geldi Kendimi iyi hissetmiyorum gercekten aglıyorum sürekli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye atmazlarmis babasinin koleji mi? Yahu senin hicbir seyden haberin yok mu? Okuyorum diyorsun ama mesleklere bu kadar bi haber olamazsin degil mi? Hic mi tercih yaparken meslekleri arastirmadin? Hic mi cevrende ogretmen vs olan yok? Cocugun dediklerine bugunki ilkokul 1. sinif talebesi bile güler yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum besyoda deli para var diyor anlamadım neyine güveniyor…

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten aramızdaki statü farkından üzülüyorum…

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • kalpsiz-melek
    kalpsiz-melek Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 353 cevap paylaştı.

    Olursa saçma olur. 2 yıllık ile 4 yıllık okumanın arasındaki fark ne? 2 yıl daha fazla okuyunca daha mı statülü olunuyor? Ben mesela okul hayatından o kadar bıkmıştım ki puanım gittiğim bölümün 4 yıllıklarına yetmesine rağmen 2 yıllık tercih ettim. Bak bu tercih meselesi dediğim gibi. Ülkede okumak artık para etmiyor. Lisans mezunu da A101' de kölelik yapıyor, ön lisans mezunu da, lise mezunu da. Kendinizi geliştirmeye bakın.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama şöyle bişey var beden öğretmenliği atama yapılabilirmiş ilkokula beden eğitim gelirse 20bin ihtiyac olur diyo bide özel okulda öğretmenlik yapıyor bir paramedğe göre statüsü yeteri kadar yüksek değil mi?

      Yorumla
    • kalpsiz-melek
      kalpsiz-melek
      +1 yıl

      Statüsü ne olursa olsun önemli olan insan olması. Bu devirde ne statüler gördük. Doktor, profesör manşetleri had safhada. Bir kursa gidiyordum. İlkokulu bile bitirmemiş bi kadın, öğretmen biriyle evliydi. Sence statüyle bunlar mezara mı girecekler birlikte. Nedir yani statü. Geçici bir şey.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim❤️

      Yorumla
  • SenacCc
    SenacCc Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 389 cevap paylaştı.

    Ne alaka ya kadının daha çok okumuş olup erkegin lise mezunu olanı da var. Önemli olan kendini yetistirmis olman. Hem gir dgs ye gecis yap bu kadar taktiysan. ya da açıktan bir 4 yıllık daha oku. Zaten denklik geldi , örgün le açıktan okumanın diplomasi eşdeğer şu an

    0
    1 Yorumla
    • rızıo
      rızıo
      +1 yıl

      Aynen katılıyorum ben hem güzel hem çalışkan kadın seviyorum

      Yorumla
  • mutluluksenincom
    mutluluksenincom Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 94%
    +1 yıl

    statü farkı okul okumak ile oluşmaz.
    eğitim ile oluşur, empati yapalım, hayat bilginiz nişanlınız kadar var mı 🤔 yok ise burada okul vasıfsız kalıyor, yaşantımız aldığınız eğitim ya da diplomanız ile sınırlı değil. yani özetle siz diyelim avukatsınız, partnerinizde doktor, her 2 tarafa göre statü farkı oluşuyor, yani arşınızdaki kişi size göre yeterli ise okul boş, ama eğitim önemli, aklı başında ve ahlak tercihiniz olsun, sonrasında fikir uyumu 👍

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fikir falan ortak onda problem yok ama işte diploma olarak baktım olaya

      Yorumla
    • mutluluksenincom
      mutluluksenincom
      +1 yıl

      bence boşa düşünme, hayat bilgisi daha ağır basıyor artık günümüzde.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

53

Cevap

64

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    fark olmaz aşk varsa

    0
    0 Yorumla
  • mayisgly
    mayisgly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Ay aman doktorlar hariç zeki insan mı var bu ülkede? Mühendisler bile karsimda 2 kelime edemiyor. Öğretmenler zaten cahil hepsi. Gerçekten cevap verebilen, sorgulayan, karşıdaki insana tartışırken bir şeyler katabilen sadece doktorlar var. Onlar da modern tıp altında gıda terörüne kukla oluyorlar çoğu ama bu onların zeki olduklarını değiştirmiyor. Yabancı dili ve küçük yaştan beri kütüphanesi varsa o zaman fark olabilir. Ama onun dışında herkes aynı. Okulların eğitimi kalmadı ki.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kız artık elini kolunu kime çarpsan öğretmen ne statü farkı. Millet kendi çapına bakmadan kimlerleee kimlerrr oluyor saçma sapan şeylere takılma aşk ve sevgi (Para) farkı kapatıyor.

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ay cidden mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyle tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani yüksek değil

      Yorumla
  • asilbiri06
    asilbiri06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Önemli olan kendini iyi yeriştirebilmen her şeyi okumuş asosyal ve diplomalı eş.. K te olabilir afedersin ama bu tipler de var çok hemde. . Mesele tamamlayabilmek.. Kendini kıl türlü ve fm'de biliyorsan ve onunla her konuda sohbet edebiliyo şan ve gerçekten zeki bi hatundan neden olmasın kendini onun yanında sünepe görmüyorsan..

    0
    0 Yorumla
  • _GeceMuhafızı_
    _GeceMuhafızı_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Bence sonuçta ikiniz de eğitim almış okumuş bireylersiniz biraz burada önemli olan yaşadığınız bölgelerin farklı da mesela iç Anadolu Bölgesi ile Güneydoğu Anadolu Bölgesi arasında bayağı bir fark olabiliyor ama mesela iç Anadolu Bölgesi'nin devamı olan ya da buna yakın olan yerlerde çok sıkıntı olmuyor yani eğitim değil biraz kültürle alakalı bir durum olduğunu düşünüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Yahu bunu dert edinme, neden sorun olsun, o bunu sorun olarak görecekse zaten senin hayatında olmasın, ayrıca 2 yıl daha okulsun aynı bölümü, lisans mezunu olursun.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dimi ya dgs ile 2 sene daha okurum oldu bitti:)

  • TOKAREV
    TOKAREV Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence çok takılma o duruma. Bu sefer zengin fakir vs dünya tartışma çıkması lazım. Yani önemli olan anlaşıyor olmak. Ayrıca evde hangi akademik çalışmayı yapacaksınız :) mutluysanız sorun olmamalı.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • TOKAREV
      TOKAREV
      +1 yıl

      Rica ederim. Böyle şeyleri düşünmeyin. Okul statü farkı oluşturmaz. 👍

      Yorumla
  • kalpsancısı17
    kalpsancısı17 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 86%
    +1 yıl

    Ne statüsü kardeşim yaa... Millet paraya bakıyor. Ne kızlar var üniversite mezunu olmuş... öküzlerle evli. Sırf parası var diye. Kıllı göbekli davarlar. .

    0
    7 Yorumla
    • kalpsancısı17
      kalpsancısı17
      +1 yıl

      Sende böylesindir demiyorum yanlış anlaşılmasın. Kariyer hedefin varsa sonuna kadar eğitimine devam et derim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Beden eğitim öğretmeni özelde statü olarak benden üst hissediyorum

      Yorumla
    • kalpsancısı17
      kalpsancısı17
      +1 yıl

      O zaman sende yükselmelisin kariyer anlamında. Veya maddi anlamda. Kendini rahat hissedeceğin bir konuma getir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O zaman komple üni sınavına calısmam gerek

      Yorumla
    • kalpsancısı17
      kalpsancısı17
      +1 yıl

      Senin tercihin tabi, ben zaman kaybetmedim üni okumak için. Para kazanmak gerekiyor bu zamanda.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende öğretmenlik okicam işte

      Yorumla
    • kalpsancısı17
      kalpsancısı17
      +1 yıl

      Yurt dışına gitsene daha garanti bence. Zaman kaybı yaşarsın pişman olma sonra iyi düşün.

      Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 867 cevap paylaştı.

    Çok takma bunu kafaya.

    Sonuçta bir üniversite okudunuz ister 2 yıl ister 4 yıl olsun.

    Hem her şey diploma değil onu da söyleyeyim..

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Statü olarak yüksek ama

      Yorumla
    • Necro12345
      Necro12345
      +1 yıl

      Ister yüksek olsun ister olmasın bu zamanda her şey torpile bakar okumuş değil.

      Yorumla
    • Necro12345
      Necro12345
      +1 yıl

      Statü olarak yüksek olsun ya da olmasın biseyi değiştirmez önce insan olsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @mayisgly İstanbul Aydın üni tam ücretli beden eğitimi ve spor öğretmenliği

      Yorumla
  • yagızdelıkanlııı
    yagızdelıkanlııı Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bilerek mi yapıyorsunuz ben anlamıyorum sırf böyle saçma sapan sorular sorup dikkat çekmek içinmi allah akıl fikir versin sizlere bişey demiyorum

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne alaka

      Yorumla
    • yagızdelıkanlııı
      yagızdelıkanlııı
      +1 yıl

      Gidin kardeşim işinize yazdığını iyi oku yeri gelir okuduğun önlisans bölümünle ilgili daha yüksek maaşlı bi iş bile bulabilirsin
      Arada bi fark yok iki yıl senden fazla okumuş diye abartmayın yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Abi aslında olay öğretmen olması…

      Yorumla
    • yagızdelıkanlııı
      yagızdelıkanlııı
      +1 yıl

      Özel okuldan devlet okullarına geçmek isteyen bissürü öğretmen var özel okullarda ders çok ve parası az anlatabildim mi
      Atama bekliyor çoğu öğretmen benimde öğretmen arkadaşlarım var bende lisans mezunuyum özel okulda öğretmen mesela ama yıllardır atanamıyor en sonunda istifa etti çalıştığı yerden dayanamadı yanii gözünde büyütme özel okullardaki öğretmenliği

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İster istemez büyütüyorum gerçekten bir daha sınava hazırlanıp rahat edeceğim öğretmenlik mesleğini falan mı okusam diyorum ya da işletme tarzı bölümler artık lisans okuyayım bari dedim… Siz ne mezunusunuz sorması ayıp

      Yorumla
    • yagızdelıkanlııı
      yagızdelıkanlııı
      +1 yıl

      Sırf altta kalmamak için okumak istiyorsan açıktanda 2 yıl okuyarak lisansa tamamlayabilirsin öylede oluyor
      Ben siyaset bilimi kamu yönetimi mezunuyum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim abi

      Yorumla
  • ѕüтʟüĸαнve
    ѕüтʟüĸαнve Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır seven insan bunları göz önünde bulundurmaz seni eğitimin mesleğin için mi seviyor bence seni sen olduğun kalbinin güzelliği için sevmeli buna takılma ha o takıyorsa o zaman bir daha düşün

    0
    0 Yorumla
  • BiricikMinicik
    BiricikMinicik Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Olmaz. Tanıdığım öğretmenlerin birçoğunun eşleri statü yönünden daha alt seviyede insanlar. Öğretmenlik o kadar da yüksek bir statü değil. Sorun yaşamazsınız o yüzden.

    0
    0 Yorumla
  • mkoc196
    mkoc196 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 61 , eic 69%
    +1 yıl

    Hayır. Eğitim çok önemli değil. Beraber yaşamak için kendini iyi yetiştirmiş kişilikli, düzgün karakterli olması yeterli...

    1
    0 Yorumla
  • Mavı08
    Mavı08 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Lisans önlisans değil mesleğinle ilgili kendini ne kadar geliştirdiğin önemli olan.

    3
    0 Yorumla
  • PinkVenomm
    PinkVenomm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Ev hanımı komşum, İstanbul Üniversitesinden mezun olmuş bir avukatla evlendi. Sizinkinde pek bir fark yok yani.

    0
    0 Yorumla
  • ttr1903
    ttr1903 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Gerçekten birbirinizi seviyor güveniyor ve anlaşabiliyorsanız bu soruyu sorman bile gereksiz ve hata...

    0
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 965 cevap paylaştı.

    İlişkilerde statüye bu kadar takılmayı son derece saçma buluyorum. İkinizde bir şekilde kendinize göre alanlar seçmişsiniz ne olacak ki

    0
    0 Yorumla
  • Kur0miiwq
    Kur0miiwq Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 75%
    +1 yıl

    Ya ne alaka sonuç olarak ikinizde okumuşsunuz mesleğiniz var ve çalışıyorsunuz biri üniyi 2 yıl okumuş diğeri 4 yıl takılmamak lazım

    0
    0 Yorumla
  • Monarzu0
    Monarzu0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Sanarsın sen profesörsün çocuk ilkokul mezunu allahim 😂

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır kötü olan benim zaten o beden öğretmeni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özel okulda beden öğretmeni

      Yorumla
  • tözel-seyyah
    tözel-seyyah Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Lisans mezunlarının çoğunun lise mezunundan farkı yok, takma 😀

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öğretmen ama:(

      Yorumla
    • tözel-seyyah
      tözel-seyyah
      +1 yıl

      Ee öğretmene karşı mı ezik hissediyorsun kendini 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • YargiQueen
    YargiQueen Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl

    Onlisans mezunu biri bu soruyu sormaz sen olsan olsan anaokulundan mezun olmussundur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne alaka

      Yorumla
  • benimyahu
    benimyahu Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 34%
    +1 yıl

    Ne alaka? Cidden kafana yapman gereken en son şeyi takıyorsun.
    Lisans mezunu dediğin de yarısı işsiz. Ne statüsü kaldı ki?

    0
    0 Yorumla
  • Dionyelias
    Dionyelias Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 93%
    +1 yıl

    Aynı durumdayız 5 yıllık sevgili donemimiz oldu 4 yıllık evliyiz ve kızımız var. Ben yüksek lisans derecesindeyim eşim önlisans .

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hayır ya saçmalama kendini böyle küçük görme lütfen cevrendekilere de bakma anca konuşurlar benim tanıdığım bir doktor lise mezunu bir kızla evlendi sanki ne var bunda anlaştıktan sonra hiç önemi yokki bende öğretmenim anlaştıktan sonra lise mezunu bile olsa sıkıntı yok benim için etraftakilere bakma

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Branşınız ne

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama şöyle bişey var beden öğretmenliği atama yapılabilirmiş ilkokula beden eğitim gelirse 20bin ihtiyac olur diyo bide özel okulda öğretmenlik yapıyor bir paramedğe göre statüsü yeteri kadar yüksek değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Önüne gelen BESYO okuyor Eğitim Fakültesi mezunlariyla BESYO mezunlarını bir tutma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hocam ilk okula beden gelir mi acaba ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Beden gelirse müzik resimde gelirmiş direk 20 bin ihtiyac olur atanırım diyo yapıcaklar diyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ay yok artık saçmalık abartıyor seninki de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bencede gelmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hocam gelir mi sizce ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      50 yıl sonra belki gelir

      Yorumla
  • Wineandorange
    Wineandorange Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Statü şeysini mesele haline getirebilecek karakterde insanlar mısınız yoksa olmuş ermiş yetişkin bireyler misiniz değişir sorunun cevabı...

    0
    0 Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Olsa nişanlanmazdınız galiba. 😅

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani evet, ama çevredekiler biraz bana kaba geliyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kız o okul özelde tam ücretli besyo okuduysa muhtemelen 100 puan falan almıştır 😂😂 ama iki yıllık paramedik baya puanla alıyo sanırım, yani sen her türlü onu puanla ve bölümünle yenersin aşko.

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama şöyle bişey var beden öğretmenliği atama yapılabilirmiş ilkokula beden eğitim gelirse 20bin ihtiyac olur diyo bide özel okulda öğretmenlik yapıyor bir paramedğe göre statüsü yeteri kadar yüksek değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yok be atama falan gelmez öğretmenleri atamamak için binbir türlü engel getiriyorlar zor o işler artık 😀😀tabi paramedik atama puanı da yüksek ama sen bence kendini aşağıda görme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız cidden mi twitterda felan görüyorum her kademeye beden öğretmeni gelicek felan fiyorlar jaksksks nisanlımda olur bence 20bin atama ilkokula gelirse atanırım direk dedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hiç sanmıyorum geçen sene de yer okula rehber hocası dediler bu sene fıs çıktı öyle şeylere inanmasınlar 😂 he okul öncesi olsa onları çok atıyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her *

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aaaaa ben okumayı düsünüyorum okul öncesi ya da sınıf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ikisinin de atamasi var bide İngilizce. Yani ama mezun cok puanlar her sene yükseliyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sınıf ya da okul öncesi okunulmaz mı? Özel okullarda ne kadar maas alıyo bu bedenciler filan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkes asgari diyo ama bazılafı daha yüksektir diyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sınıf, okul öncesi, İngilizce en çok bu üçünün ataması var okunulur kendine güvenip yüksek puan alabilirim artı 45 dk mülakatta komisyona ders anlatabilirim dersen. ayrıca özel okuldan okula değişir kimisi asgari kimisi mebde atanmış öğretmenler kadar maaş veriyor. tabi işleyişi nasıldır bilmem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Var mı öyle özelde baya para veren

      Yorumla
  • Patatessss1
    Patatessss1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır aksine sen daha kolay atanirsin 😄😄 fazla okumak zarar bu ülkede

    0
    0 Yorumla
  • Sandırmayınİnsanları
    Sandırmayınİnsanları Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Offf bıktım böyle şeyler görmekten ya sana değer veriyor mu vicdanlı biri mi buna bak

    0
    1 Yorumla
    • kimona122
      kimona122
      +1 yıl

      Hakli kız

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O adamın sana ne hissettirdiği önemli eğer kendini onun yanında yetersiz hissediyorsan demek ki sana bunu hissettirecek bir şey yapmış ve gelecekte bunu hep yüzüne vuracak. Bence çok geç olmadan ondan ayrılmalısın yoksa çok yıpranacaksın. Boşuna dememişler davul bile dengine çalar diye.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Davul bile dengi dengine çalar olacaktı pardon

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kanka sende 2 yıllık okumuşsun yani çokta şey yapma😂 hani böyle lisans okusan neyse nişanlında açıktan okur fark tamamlanır

    0
    22 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır işte o öğretmen ben kötüyüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Pardon kusura bakma soruyu yanlış okumam yetmezmiş gibi birde sataşmışım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İllaki farklılıklar olur ama 4 yıllığa tamamlayabilir veya tekrar açıktanda olsa 4 yıllık bölüm okuyabilirsin çokta takılmamak lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aslında bu farklılığı en iyi sen bilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      2 yıl okuyup kendini geliştirenlerde var eğer kendini eksik görüyorsan geliştir kendini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O özelde beden öğtetmeni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kpss ye girmemiş yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      olsun knk benim 2 yıllık açıktan okul öncesi okuyan arkadaşım vardı müdür oldu yırtık dediğim dedik bir kadındı yani her şey potansiyel

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Kızım sen s. l a k mısın?🤣🤣 Ya bir de besyo mezunu için mi açtın bu soruyu 🤣🤣 ya ben genel olarak öğretmenleri c a hil bulup kaçıyorum sen bir de besyo okuyan en cahil tipi mi buldun 🤣🤣 kaç tane besyo mezununa benden uzak dur dediğimi biliyorum sırf cahil olduğu için. Büyük ihtimal seninki de aynı. Ama kendisi kompleksli olduğu için seni ezmeye çalışıyor 🤣🤣😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @mayisgly Sürekli besyoda para var filn diyo işte ilkokula beden eğitimi gelirse 20 k atama olur atanırım falan diyo kendimi iyice kötü hissettim benim bölümde atama zor

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Bak seni para üstünden ezmeye çalışıyor. Seni seviyordur buna bir şey demiyorum. Ama besyo okuyan ca hil dir. Bunu sakın unutma. Kültürü pek yoktur. İki kültürel sohbet etmek istesen yapamazsın. Kaldı ki senin bölümün daha zor. Sen daha zor bölümü okumuşsun. Sakın kendini ezdirme. Ben sözel okuduğum halde mühendisleri kapak ediyorum. Bu diploma ile olan bir şey değil. Sayısal okudum. Ataması olmadı. Sayısal bölümü kazandım ee nefret ettim ama. Sonra sözel okudum. Ondan da nefret ettim. Ben kitap okumayı çok severim. Bu alışkanlığım olmasa ben ben olmazdım. Karşımda kimseyi kendimden yukarı görmüyorum. Yeri geldi mi onu aşağıla. Sevsen de yap bunu. Bugün ona haddini yerini bildirmezsen o seni çamura atmaktan cekinmeyecek. Ona elmas olduğunu göster.

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Ayrıca 20 bin artık para değil ki. Biri bana para lafı edecekse milyonlar kazanması lazım. Aslında para lafı olmamali ama yani 20 bin de para mı güzelim ya enflasyon aldı başını gitti.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @mayisgly yok kız zaten özelde öğretmenlik yapıyor da yani İstanbul aydın üniversitede tam ücretli beden eğitim öğretmenliği okumuş ne bileyim çok da düşününce vaov gelmedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben kendim abartmışım @mayisgly

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Kendi değerini düşürme. Sana diyeceğim budur. Sakın onu kendinden üstün görme.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @mayisgly yok 20 bin para değil, ilkokula beden öğretmeni gelebilir 20 bin atama olur diyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @mayisgly ama ben öyle bisey olcagını sanmıyorum …

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Benim kuzenim amele. Eşi öğretmen. Eşini de dayım okuttu. Gelinimiz evlendikten sonra okudu ve bizim sayemizde öğretmen oldu. Hiç öyle statü farkı da yok. Gerçi bizimkiler inşaatçı maddi durum iyi. Eşiyle de yarış halinde olduğu bir statü farkı yok. Bizimki ilköğretim mezunu, gelin lisans mezunu. Bizimki her ortamda iddialı duruyor ama hakkını da vereyim
      Sen de kendine güven. Kimseye saygısızlık yapmıyorsan kimse seninle statü yaristiramaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @mayisgly peki özel okulda öğretmen maaslaeı nasıldır? Eşi atandı mı

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      O hemen atandı hiç beklemedi. O yüzden özel okul fiyatlarını bilmiyorum. Ama zaten özel olunca her okul değişir diye düşünüyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @mayisgly hangi öğretmenlik okuduki

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Sınıf öğretmenliği

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Asko sende memur falan ol yani pek bi farki yok bence ogretmenlik çok kutsal bir meslek tabi ki ama ülkemizde kazanmak ve okumak çok zor değil artık

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özelde beden öğretmeni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eee ne fark eder

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oyle bi statüsü falan da yok bende özel lise mezunuyum büyük ihtimal öğrencileri bile sallamıyordur abartacak bi durum yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maaşı yüksek midir acaba altında ezilmek istemiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Zannetmiyorum asgari ya da üstü falan veriyorlar biraz ozelde hocalara

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler genede

      Yorumla
  • ufkpp39
    ufkpp39 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 32
    +1 yıl

    Olur dikkat etmen daha doğru. ama tam tersi olsaydı erkekler bu para mevki konularında maalesef daha egolu olduğundan dikkat etsende bı yerde ezik kalırdi nişanlin. Bence hoşuna bile gidiyordur içten içe erkek kafası işte

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanmam

      Yorumla
    • ufkpp39
      ufkpp39
      +1 yıl

      O zaman sorun yok güzel yani

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ona bakılırsa sevgilim de 3 üni mezunu ben 1 ve bizden daha zenginler dükkanları fabrikaları falan var üstelik de işsizim şu an sevince o farklar insanın gözünün önüne gelmiyor

    0
    0 Yorumla
  • ᎬᏞᎥf_ᎶᎥbᎥ_sᎬᏉmᎬᏦ
    ᎬᏞᎥf_ᎶᎥbᎥ_sᎬᏉmᎬᏦ Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu tamamen sana ve onun düşüncesine kalmış bir durum ben mühendisim o doktordu bırakıp gitti beni

    0
    0 Yorumla
  • hhangoverr
    hhangoverr Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Iki gönül birbirini sevdiyse lisans on lisans bunların zerre önemi yok gerçekten onu seviyorsan bunu anlayacaksın

    0
    0 Yorumla
  • lvebdy
    lvebdy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlilikte statü mitatu olmaz bnce birbirinizi seviosaniz sorun yoohhh

    0
    0 Yorumla
  • ilkin666
    ilkin666 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bencede bitirmen lazım ama statü farkı yüzünden değil. Gerçekten sevsen bunu konu bile yapmazdın zaten bu soruyu sormazdin bile. Gerçekten seviyorsam o ister ilkokul mezunu ben üniv mezunu olayım benim umrum bile olmazdı.

    0
    0 Yorumla
  • Tecrübeliyizkrdsm
    Tecrübeliyizkrdsm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bu gönderi kadınların ikiyüzlü olduğunu kanıtlamak için birebir. Eğer erkek 2 yıllık, kadın 4 yıllık üniversite okumuş olsaydı yorumdaki kadınlar başlardı olur mu öyle şey denk değilsiniz demeye 😂

    0
    4 Yorumla
    • Kur0miiwq
      Kur0miiwq
      +1 yıl

      Sonuç olarak okumuş mu okumuş kadınlar bu konuda okuyup okumadığına bakar doğruluğuna inanmak istiyorsan kız hesabı aç bu soruyu sor

      Yorumla
    • Tecrübeliyizkrdsm
      Tecrübeliyizkrdsm
      +1 yıl

      ben çevreden duyduğumu gördüğümü söylüyorum birebir tecrübe yani

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Ben evdeki kitap sayısına ve parasına bakarım. İkisi varsa diploma önemli değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @mayisgly Sen çok kral insansın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sevgilim 3 üniversite mezunu ben açıköğretim mezunuyum düşün

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aaa ne okudu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Psikiyatrist şu an. Bende onun şirketinde çalısıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ooo baya iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkürler ☺️

      Yorumla
  • BiSorupCikicaam
    BiSorupCikicaam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    artık statülere önem verilmiyor bence. Ben kim hoşuma gidiyorsa onunla birlikte oluyorum ne olduğu önemli değil bana ne kazandırdığı önemli

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler❤️

      Yorumla
    • BiSorupCikicaam
      BiSorupCikicaam
      +1 yıl

      Ayrıca kimseyi gözünde büyütme 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çevredilerin etkisi beni üzüyor… O Besyo ben paramedik özel okulda öğretmen işte :))

      Yorumla
    • BiSorupCikicaam
      BiSorupCikicaam
      +1 yıl

      Yani ne olmuş Besyo ise. Sana ne katıyor güzel bir hayat sunabilecek mi? Eğlenebilecek misin? Yoksa öğretmen olması ömür boyu sana yetecek mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslında doğru söylüyorsunuz

      Yorumla
    • BiSorupCikicaam
      BiSorupCikicaam
      +1 yıl

      O yüzden yaşın genç doğru kişilere yatırım yap ;)

      Yorumla
  • ByBenİşte
    ByBenİşte Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Fazla gözünüzde büyütüyorsunuz. Hiç ilgisi olmaz.

    Karşinizdaki insanın düşünceleri ve yaklaşimi, sizi böyle düşündürüyorsa, biraz ara vermek önemli.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Diğer konuları da paket olarak değerlendirme yapmazsan çok sağlıklı olmaz

    0
    0 Yorumla
  • naniqa
    naniqa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    😂 saka misiniz ya. İlkokul olsan kac yazar. Onemli olan kendini bilmen kendini geliştirmen. Yenilikçi olman

    0
    0 Yorumla
  • brk6868
    brk6868 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Abla bu devirde statümü kaldı Her şey para artık karnını doyırabiliyorsan kralsın

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öylemi ablam

      Yorumla
    • brk6868
      brk6868
      +1 yıl

      Abla kendi işini yapıyorsan senden kralı yok

      Yorumla
  • elvn_48
    elvn_48 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bu eğitim sistemi bir zeka ölçütü değil. Diplomalı e. ek tabirini çok severim. Önemli olan insanın zihniyeti

    0
    0 Yorumla
  • çiçekbakıcısı
    çiçekbakıcısı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence seviyordanz birbirinizi bole saçma şeylere takılmazsınız engelde değil

    1
    0 Yorumla
  • hayatgibiacı
    hayatgibiacı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Sonuçta ikinizde üniversite okumuşsunuz ne gibi farklılık olur 2 sene yüzünden

    0
    0 Yorumla
  • kaosfedaisi
    kaosfedaisi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    çok kafaya takıyorsan git dgs ile yüksel yani

    0
    0 Yorumla
  • North_Lord
    North_Lord Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Statüyü ortadan kaldıran durumlar vardır
    Nefertiti ol

    0
    0 Yorumla
  • Erkancan152
    Erkancan152 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Neyin statüsü Allah aşkına, seviyosan olmuş demektir.

    0
    0 Yorumla
  • üşengecimbenyaa
    üşengecimbenyaa Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    lisans statü mü sen ciddi misin?

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Değil mii:)

      Yorumla
    • üşengecimbenyaa
      üşengecimbenyaa
      +1 yıl

      değil

      Yorumla
    • üşengecimbenyaa
      üşengecimbenyaa
      +1 yıl

      herkes lisans mezunu bu devirde zaten sanki başıma yüksek lisans yapmış doktora yapmış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yüksek lisansı Açıktan bile yapılıyor artık

      Yorumla
    • üşengecimbenyaa
      üşengecimbenyaa
      +1 yıl

      ee kendin diyorsun bak?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne bilim işte kendimle çelişiyorum

      Yorumla
  • müdaaresiz
    müdaaresiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Erkeğin statü olarak üstün olması gerekiyor zaten

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nedenmiş o yani saçmalık

      Yorumla
  • kızılsaçlıtutku
    kızılsaçlıtutku Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    Ne iş yapıyor, sen ne iş yapıyorsun? Bu önemli.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özel okulda öğretmen, ben daha okuyorum son senem

      Yorumla
  • TommyyyMR
    TommyyyMR Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Atanamamış ne statüsü

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama şöyle bişey var beden öğretmenliği atama yapılabilirmiş ilkokula beden eğitim gelirse 20bin ihtiyac olur diyo bide özel okulda öğretmenlik yapıyor bir paramedğe göre statüsü yeteri kadar yüksek değil mi?

      Yorumla
    • TommyyyMR
      TommyyyMR
      +1 yıl

      Öğretmenlik paramedikten üstün mü puhahahahaha ahahahaha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hocam değil mi, en azından öğrenciler tarafından saygı görüyorsunuz ve tatiliniz oluyor özelde çalışsanız bile

      Yorumla
    • TommyyyMR
      TommyyyMR
      +1 yıl

      Ben öğretmen değilim. Sağlık personeliyim ama paramedik değilim. Meslekler arası sidik yarışı yapmayacağım ama sağlıkçılar da can kurtarır hastalar da saygı duyar yakınları da. Sen bi siren açsan kemer yapılır bu da sana ve mesleğine olan saygıdan

      Yorumla
    • TommyyyMR
      TommyyyMR
      +1 yıl

      Öğretmenlik de boş değilim hepimizi öğretmenler yetiştirdi. Fakat Paramedik ve Öğretmen Statü farkı değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağlık personeli olarak nesiniz acaba? :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • TommyyyMR
      TommyyyMR
      +1 yıl

      Önemi var mı? Gizli soru soran birisi olarak bu kadar detay istemeniz normal mı ve konuyla ne alakası var?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özür dilerim

      Yorumla
    • TommyyyMR
      TommyyyMR
      +1 yıl

      Sorun değil.

      Yorumla
  • cool_boy_
    cool_boy_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    Tam tersi olsa durum sen sorun eder miydin

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslında hayır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama çevrediler çok yersiz tepkileri var

      Yorumla
    • cool_boy_
      cool_boy_
      +1 yıl

      Hâlâ kaldı mı ya cevrendekiler falan bunlar olgunlaşmamış insan belirtisi bence yanlış anlama ama cevredekilerin neyse bu durumda çevreni sorgula bence degistirebiliyosan değiştir öyle çevreyi kimseye hayır gelmez kendin ne düşündüğüne ne hissettiğine bak

      Yorumla
  • Pelin73748
    Pelin73748 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Bunun büyük bir farkı olacağını düşünmüyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama genede var dimi..

      Yorumla
  • YataktakiHayvan
    YataktakiHayvan Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Sadece Harvard mezunu kızlarla yatıyorum..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Jaakksakkslwlw

      Yorumla
  • Melisim72626
    Melisim72626 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 92%
    +1 yıl

    Seviyorsanız birbirinizi sorun etmeyin

    0
    0 Yorumla
  • çok_yaramazınız
    çok_yaramazınız Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 51%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Sanmam da maaş farklı olursa belki

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (57)
Devamını Gör(102)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Nişanlım lisans mezunu, ben önlisans sizce statü farkı olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ben önlisans, sevgilim lisans mezunu. Statü farkı çok mu olur? 203 cevap verildi
Ben lisans o önlisans mezunu, maaş farkı varken bu ilişki evliliğe gider mi? 5 cevap verildi
Açıköğretimden okuyorum üniversiteyi, sevgilim örgün okudu. Aramızda statü farkı olur mu? 9 cevap verildi
Önlisans mezunu memur lisans bitirirse? 1 cevap verildi
Hukuk fakültesi mezunu olarak kasiyerim? 12 cevap verildi
Çeko mezunu olarak sormaktan çekiniyorum fakat uygulamada durumlar farklıymış? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨