Gizli Üye(30-35)+1 yılOgretmenlik yuksek bir alan degil. Kimi onlisans mezunlari ozellikle saglik teknikerleri ogretmenlerden baya fazla aliyorlar. Maaslari bile daha yuksek basliyor, nobet, doner sermaye derken ogretmenden daha fazla kazaniyorlar ve ogretmenlere gore daha hizli ataniyorlar.
Onun disinda eger eğitim fakultesi mezunuysa belli bir dilime girmistir. Ama ilahiyat, tarih, edebjyat, matematik, fizik tarzi baraji olmayan bolumlerden mezun olup formasyon aldiysa zaten dusuk puanla girmiştir muhtemelen iyi bir universitede okumadiysa. Yani 200 kusur puanla lise matik öğretmeni olan var sonucta. Onlisanslarin bazi bolumlerinin puani da baya yüksek alanin ne bilmiyorum ama. Ikinizde iyiyseniz sorun yok ama onun cok bos vakti olur senin o kadar bol vaktin olmaz. Biraz ev isleri konusunda sana baya destek olmadi gerekir. nisanlinin evde bos oldugu vakitler ve tatillerde bos bos oturacak mi? Bir de calisiyorsan o pamuk ellerini bir seylere surmesi lazim. Hadi sen ogretmen olsan neyse de erkek ogretmen olunca aradaki bol vakit sıkıntısı var. Onun dersi yokken ya da tatildeyken sen işten 4-5 gibi cikip bir ede gelip o yorgunlukla yemek vs mi ugrasacaksin mesela? Saglil teknikeriysen 24 saat nöbetin falan olur. Yani evde sicak yemek bulman daha iyi olur. Nisanlin o kadar bos vaktine rağmen sana evlilikte yardim etmeyecekse tekrar dusun derim. Hadi simdi ozelde belki daha fazla calisiyordur ama devlete atandigi an tatili, mesaisi, haftada kac gun dersinin oldugu daha net belli olur ve bir gun illali atanacak, ozelde omur gecmez. Bunlari da düşün yani. 15 tatilde falan o evdeyken sen işten cikip bir de o yorgunlukla evi toparlamakla, yemek hazirlamakla ugrasirsan sıkıntı. Kendisi aksama kadar oturacak iki sey karistirip aksam hanim yorgun gelince yiyelim demeyecekse, hanim yorgun gelir suralari toparlayayim, evi bir supureyim demeyecekse bu iki meslek sıkıntı olabilir. Zaten ogretmenler cogunlukla ogretmenle evleniyor. Baska meslek yok cunku bu kadar vakti olan. Kadin ogretmen, erkegin yogun oldugu bir is olsa sıkıntı degil de tam tersi olunca biraz kadin icin, kadindan beklenen sorumluluklardan dolayi kadin daha cok sıkıntıya giriyor
013 Yorumla
Soran+1 yılO beden eğitim öğretmeni özel okulda tam ücretli okudu bende paramedik ama hiç kpss düşünmüyor. Özelde calısıyo para kesintisi yapıyorlar dedi özel ders felan vericem dedi bilmiyorum artık ama ne kadar maas aldıgı konusunda fikriö yok acıkcası öğretmenlik özelde yapılmazmı?
Soran+1 yılBide ben 2 bölüm okuyorum paramedik ve odyometri, odyometriden atanmayı düşünüyorum o daha rahat bi meslek
Soran+1 yılParamediktede çalışırsam bazı hastanelerde vardiyasız sadece 08.00-17.00 calısanlarda var onları düsünüyorum ya da baska sektör baska is
Soran+1 yılBana acil ulaş
Cevap sahibi+1 yılBeden egitiminden ozel ders nasil olur bilemedim. Ing, mat falan olsa yine neyse. Belki antrenörlük tarsi bir sey mi dusunuyor acaba? Yani doktorlugu falan özelde yaparsin, dis hekimliginde klinik acar calisirsin, eczacilikta eczane dukkani acarsin ama ogretmenlerin ozelde calismasi zor. Sartlar zor, kazanilan ucret az ve bu kadar ogretmen bosuna mi meb diye deliriyor? Kpss calismamasi da ve istememesi de enteresan. Yani mebdeki ogretmenin hem is garantisi var hemde maasi iyi. Ek ders ucreti, sinav ucreti, ehliyet gorevi vs oluyor. Bedende yine futbol vs calistirdiklari zaman ucret aliyorlar diye biliyorum. Yani sen acikcasi atansan saglik teknikeri olarak esinden fazla alirsin. Şu an saglik teknikerlerinin zamsiz maasi 26-27 bin civari diye biliyorum. Doner sermaye nobet ucreti derken 30 yaklasir ve belki gecer de saglik teknikerinin maasi. Yeni atanan ogretmen bu kadar almiyor yani. Ek ders ya da kursla falan alirsa alir yani ogretmen onun disinda zor. Yani ozel okuldan okula degisiyor mu bilmiyorum ama ozel okul olsun, dershane olsun fazla getirisi yoktur
Soran+1 yılBilmiyorum kpss hic calısmıyor paso geziyo atanmayı düşünmüyor yani futbol felan oynuyo ek gelir olarak oda cok değil… özel kolejde calısıyo
Soran+1 yılYani ben lisede bilişim mezunu oldugum icin olmadı masa bası iş düsündüm… özelde saç ekim işi düşündüm
Cevap sahibi+1 yılBilisim mezunuyken atanmayi deneseydin ya. Ortaogretim kpss cok yuksek kapatiyor ama denerdin yani. Simdi giremezsin de artik onlisans okumussun. Buralardan atanmaya bak. Yani anlattiklarina gore soyluyorum da sence bu erkekten ev reisi, koca olur mu? Yani bazi erkekler atansamda yuvami kurdam evlensem, evimi gecindirsem diyor seninki baska havalarda. Belli ki baba parasıyla okumuş. Hadi okudu diyelim de omur boyu babadan mi geçinecek ya da geçineceksiniz. Erkek dedigin calisacak, belli birnkazanci olacak, ailesini maddi anlamda cekip cevirecek. Sen her zaman calisamazsin. Senin hamileligin olacak, doğumun olacak, belki cocugu emanet edecegin biri olmayacak ya da o kucucuk cocugu birakmak istemeyip annesi olarak sen buyutmek isteyeceksin. Peki neye guveneceksin bu durumlarda? Esinin maddiyatina, kendinin degil. Kadin surekli calisamaz, calismak istemeyedebilir. Kadinin zaten gorevelri varken calismak ekstra bir mesai oluyor. Hem cocuga bak, hem işe git, hem ev islerine kostur... yani acikcasi bence yanindaki erkek boyle anlatrigin biriyse bana pek evlenilecek gibi gelmedi. Gelecegi dusunmen lazim. Yani iyidir, karakteri iyidir, sana davranisi iyidir de elinin belki bir meslek tutmamasi bir erkege yakismiyor. Pandemi de bile ogretmenler, memurlar calismayip evden maaslarini aldilar. Ozel sektor bunu yapar mi? Kapinin önüne koyar bir olumsuz durumda. Evlenemk istiyorsa elinde garanti bir kazanc olmasi lazim erkegin. Hadi sende atanamadin diyelim. Paramedik olsun, odyometri olsun atamalari yuksek. Evlendiniz bir de ne ile geçineceksiniz? Nasil gecineceksiniz? Bunlari erkegin dusunmesi lazim kusura bakma ama. Yani erkeklerin su ulkede ya da dunyada bir tek calisma ve para getirme sorumluluklari onu da bir zahmet duzgunce yapiversinler
Soran+1 yılÖzel okulda 2. senesine girdi daha beni atmazlar diyo
Soran+1 yılSeninle konusmak iyi geldi Kendimi iyi hissetmiyorum gercekten aglıyorum sürekli
Cevap sahibi+1 yılNiye atmazlarmis babasinin koleji mi? Yahu senin hicbir seyden haberin yok mu? Okuyorum diyorsun ama mesleklere bu kadar bi haber olamazsin degil mi? Hic mi tercih yaparken meslekleri arastirmadin? Hic mi cevrende ogretmen vs olan yok? Cocugun dediklerine bugunki ilkokul 1. sinif talebesi bile güler yani
Soran+1 yılBilmiyorum besyoda deli para var diyor anlamadım neyine güveniyor…
Soran+1 yılZaten aramızdaki statü farkından üzülüyorum…
En İyi Cevaplar
- Eğitim & Kariyer konusunda 353 cevap paylaştı.
+1 yılOlursa saçma olur. 2 yıllık ile 4 yıllık okumanın arasındaki fark ne? 2 yıl daha fazla okuyunca daha mı statülü olunuyor? Ben mesela okul hayatından o kadar bıkmıştım ki puanım gittiğim bölümün 4 yıllıklarına yetmesine rağmen 2 yıllık tercih ettim. Bak bu tercih meselesi dediğim gibi. Ülkede okumak artık para etmiyor. Lisans mezunu da A101' de kölelik yapıyor, ön lisans mezunu da, lise mezunu da. Kendinizi geliştirmeye bakın.
03 Yorumla
Soran+1 yılAma şöyle bişey var beden öğretmenliği atama yapılabilirmiş ilkokula beden eğitim gelirse 20bin ihtiyac olur diyo bide özel okulda öğretmenlik yapıyor bir paramedğe göre statüsü yeteri kadar yüksek değil mi?
- +1 yıl
Statüsü ne olursa olsun önemli olan insan olması. Bu devirde ne statüler gördük. Doktor, profesör manşetleri had safhada. Bir kursa gidiyordum. İlkokulu bile bitirmemiş bi kadın, öğretmen biriyle evliydi. Sence statüyle bunlar mezara mı girecekler birlikte. Nedir yani statü. Geçici bir şey.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim❤️
Eğitim & Kariyer konusunda 389 cevap paylaştı. Ne alaka ya kadının daha çok okumuş olup erkegin lise mezunu olanı da var. Önemli olan kendini yetistirmis olman. Hem gir dgs ye gecis yap bu kadar taktiysan. ya da açıktan bir 4 yıllık daha oku. Zaten denklik geldi , örgün le açıktan okumanın diplomasi eşdeğer şu an
01 Yorumla
+1 yılstatü farkı okul okumak ile oluşmaz.
eğitim ile oluşur, empati yapalım, hayat bilginiz nişanlınız kadar var mı 🤔 yok ise burada okul vasıfsız kalıyor, yaşantımız aldığınız eğitim ya da diplomanız ile sınırlı değil. yani özetle siz diyelim avukatsınız, partnerinizde doktor, her 2 tarafa göre statü farkı oluşuyor, yani arşınızdaki kişi size göre yeterli ise okul boş, ama eğitim önemli, aklı başında ve ahlak tercihiniz olsun, sonrasında fikir uyumu 👍02 Yorumla
Soran+1 yılFikir falan ortak onda problem yok ama işte diploma olarak baktım olaya
- +1 yıl
bence boşa düşünme, hayat bilgisi daha ağır basıyor artık günümüzde.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılfark olmaz aşk varsa
00 Yorumla Ay aman doktorlar hariç zeki insan mı var bu ülkede? Mühendisler bile karsimda 2 kelime edemiyor. Öğretmenler zaten cahil hepsi. Gerçekten cevap verebilen, sorgulayan, karşıdaki insana tartışırken bir şeyler katabilen sadece doktorlar var. Onlar da modern tıp altında gıda terörüne kukla oluyorlar çoğu ama bu onların zeki olduklarını değiştirmiyor. Yabancı dili ve küçük yaştan beri kütüphanesi varsa o zaman fark olabilir. Ama onun dışında herkes aynı. Okulların eğitimi kalmadı ki.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKız artık elini kolunu kime çarpsan öğretmen ne statü farkı. Millet kendi çapına bakmadan kimlerleee kimlerrr oluyor saçma sapan şeylere takılma aşk ve sevgi (Para) farkı kapatıyor.
23 Yorumla
Soran+1 yılAy cidden mi
Cevap sahibi+1 yılÖyle tabi
Soran+1 yılYani yüksek değil
+1 yılÖnemli olan kendini iyi yeriştirebilmen her şeyi okumuş asosyal ve diplomalı eş.. K te olabilir afedersin ama bu tipler de var çok hemde. . Mesele tamamlayabilmek.. Kendini kıl türlü ve fm'de biliyorsan ve onunla her konuda sohbet edebiliyo şan ve gerçekten zeki bi hatundan neden olmasın kendini onun yanında sünepe görmüyorsan..
00 Yorumla
+1 yılBence sonuçta ikiniz de eğitim almış okumuş bireylersiniz biraz burada önemli olan yaşadığınız bölgelerin farklı da mesela iç Anadolu Bölgesi ile Güneydoğu Anadolu Bölgesi arasında bayağı bir fark olabiliyor ama mesela iç Anadolu Bölgesi'nin devamı olan ya da buna yakın olan yerlerde çok sıkıntı olmuyor yani eğitim değil biraz kültürle alakalı bir durum olduğunu düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılYahu bunu dert edinme, neden sorun olsun, o bunu sorun olarak görecekse zaten senin hayatında olmasın, ayrıca 2 yıl daha okulsun aynı bölümü, lisans mezunu olursun.
21 Yorumla
Soran+1 yılDimi ya dgs ile 2 sene daha okurum oldu bitti:)
Bence çok takılma o duruma. Bu sefer zengin fakir vs dünya tartışma çıkması lazım. Yani önemli olan anlaşıyor olmak. Ayrıca evde hangi akademik çalışmayı yapacaksınız :) mutluysanız sorun olmamalı.
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılNe statüsü kardeşim yaa... Millet paraya bakıyor. Ne kızlar var üniversite mezunu olmuş... öküzlerle evli. Sırf parası var diye. Kıllı göbekli davarlar. .
07 Yorumla- +1 yıl
Sende böylesindir demiyorum yanlış anlaşılmasın. Kariyer hedefin varsa sonuna kadar eğitimine devam et derim.
Soran+1 yılBeden eğitim öğretmeni özelde statü olarak benden üst hissediyorum
- +1 yıl
O zaman sende yükselmelisin kariyer anlamında. Veya maddi anlamda. Kendini rahat hissedeceğin bir konuma getir.
Soran+1 yılO zaman komple üni sınavına calısmam gerek
- +1 yıl
Senin tercihin tabi, ben zaman kaybetmedim üni okumak için. Para kazanmak gerekiyor bu zamanda.
Soran+1 yılBende öğretmenlik okicam işte
- +1 yıl
Yurt dışına gitsene daha garanti bence. Zaman kaybı yaşarsın pişman olma sonra iyi düşün.
- Eğitim & Kariyer konusunda 867 cevap paylaştı.
+1 yılÇok takma bunu kafaya.
Sonuçta bir üniversite okudunuz ister 2 yıl ister 4 yıl olsun.
Hem her şey diploma değil onu da söyleyeyim..
04 Yorumla
Soran+1 yılStatü olarak yüksek ama
- +1 yıl
Ister yüksek olsun ister olmasın bu zamanda her şey torpile bakar okumuş değil.
- +1 yıl
Statü olarak yüksek olsun ya da olmasın biseyi değiştirmez önce insan olsun.
Soran+1 yıl@mayisgly İstanbul Aydın üni tam ücretli beden eğitimi ve spor öğretmenliği
+1 yılBilerek mi yapıyorsunuz ben anlamıyorum sırf böyle saçma sapan sorular sorup dikkat çekmek içinmi allah akıl fikir versin sizlere bişey demiyorum
07 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
- +1 yıl
Gidin kardeşim işinize yazdığını iyi oku yeri gelir okuduğun önlisans bölümünle ilgili daha yüksek maaşlı bi iş bile bulabilirsin
Arada bi fark yok iki yıl senden fazla okumuş diye abartmayın yani
Soran+1 yılAbi aslında olay öğretmen olması…
- +1 yıl
Özel okuldan devlet okullarına geçmek isteyen bissürü öğretmen var özel okullarda ders çok ve parası az anlatabildim mi
Atama bekliyor çoğu öğretmen benimde öğretmen arkadaşlarım var bende lisans mezunuyum özel okulda öğretmen mesela ama yıllardır atanamıyor en sonunda istifa etti çalıştığı yerden dayanamadı yanii gözünde büyütme özel okullardaki öğretmenliği
Soran+1 yılİster istemez büyütüyorum gerçekten bir daha sınava hazırlanıp rahat edeceğim öğretmenlik mesleğini falan mı okusam diyorum ya da işletme tarzı bölümler artık lisans okuyayım bari dedim… Siz ne mezunusunuz sorması ayıp
- +1 yıl
Sırf altta kalmamak için okumak istiyorsan açıktanda 2 yıl okuyarak lisansa tamamlayabilirsin öylede oluyor
Ben siyaset bilimi kamu yönetimi mezunuyum
Soran+1 yılTeşekkür ederim abi
+1 yılHayır seven insan bunları göz önünde bulundurmaz seni eğitimin mesleğin için mi seviyor bence seni sen olduğun kalbinin güzelliği için sevmeli buna takılma ha o takıyorsa o zaman bir daha düşün
00 Yorumla
+1 yılOlmaz. Tanıdığım öğretmenlerin birçoğunun eşleri statü yönünden daha alt seviyede insanlar. Öğretmenlik o kadar da yüksek bir statü değil. Sorun yaşamazsınız o yüzden.
00 YorumlaHayır. Eğitim çok önemli değil. Beraber yaşamak için kendini iyi yetiştirmiş kişilikli, düzgün karakterli olması yeterli...
10 YorumlaLisans önlisans değil mesleğinle ilgili kendini ne kadar geliştirdiğin önemli olan.
30 Yorumla
+1 yılEv hanımı komşum, İstanbul Üniversitesinden mezun olmuş bir avukatla evlendi. Sizinkinde pek bir fark yok yani.
00 YorumlaGerçekten birbirinizi seviyor güveniyor ve anlaşabiliyorsanız bu soruyu sorman bile gereksiz ve hata...
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 965 cevap paylaştı.
+1 yılİlişkilerde statüye bu kadar takılmayı son derece saçma buluyorum. İkinizde bir şekilde kendinize göre alanlar seçmişsiniz ne olacak ki
00 Yorumla Ya ne alaka sonuç olarak ikinizde okumuşsunuz mesleğiniz var ve çalışıyorsunuz biri üniyi 2 yıl okumuş diğeri 4 yıl takılmamak lazım
00 YorumlaSanarsın sen profesörsün çocuk ilkokul mezunu allahim 😂
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır kötü olan benim zaten o beden öğretmeni
Soran+1 yılÖzel okulda beden öğretmeni
+1 yılLisans mezunlarının çoğunun lise mezunundan farkı yok, takma 😀
03 Yorumla
Soran+1 yılÖğretmen ama:(
- +1 yıl
Ee öğretmene karşı mı ezik hissediyorsun kendini 😀
Soran+1 yılEvet
+1 yılOnlisans mezunu biri bu soruyu sormaz sen olsan olsan anaokulundan mezun olmussundur
01 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
Ne alaka? Cidden kafana yapman gereken en son şeyi takıyorsun.
Lisans mezunu dediğin de yarısı işsiz. Ne statüsü kaldı ki?00 Yorumla
+1 yılAynı durumdayız 5 yıllık sevgili donemimiz oldu 4 yıllık evliyiz ve kızımız var. Ben yüksek lisans derecesindeyim eşim önlisans .
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır ya saçmalama kendini böyle küçük görme lütfen cevrendekilere de bakma anca konuşurlar benim tanıdığım bir doktor lise mezunu bir kızla evlendi sanki ne var bunda anlaştıktan sonra hiç önemi yokki bende öğretmenim anlaştıktan sonra lise mezunu bile olsa sıkıntı yok benim için etraftakilere bakma
09 Yorumla
Soran+1 yılBranşınız ne
Soran+1 yılAma şöyle bişey var beden öğretmenliği atama yapılabilirmiş ilkokula beden eğitim gelirse 20bin ihtiyac olur diyo bide özel okulda öğretmenlik yapıyor bir paramedğe göre statüsü yeteri kadar yüksek değil mi?
Cevap sahibi+1 yılÖnüne gelen BESYO okuyor Eğitim Fakültesi mezunlariyla BESYO mezunlarını bir tutma
Soran+1 yılHocam ilk okula beden gelir mi acaba ya
Soran+1 yılBeden gelirse müzik resimde gelirmiş direk 20 bin ihtiyac olur atanırım diyo yapıcaklar diyo
Cevap sahibi+1 yılAy yok artık saçmalık abartıyor seninki de
Soran+1 yılBencede gelmez
Soran+1 yılHocam gelir mi sizce ya
Cevap sahibi+1 yıl50 yıl sonra belki gelir
+1 yılStatü şeysini mesele haline getirebilecek karakterde insanlar mısınız yoksa olmuş ermiş yetişkin bireyler misiniz değişir sorunun cevabı...
00 Yorumla
+1 yılBir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Olsa nişanlanmazdınız galiba. 😅
11 Yorumla
Soran+1 yılYani evet, ama çevredekiler biraz bana kaba geliyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılkız o okul özelde tam ücretli besyo okuduysa muhtemelen 100 puan falan almıştır 😂😂 ama iki yıllık paramedik baya puanla alıyo sanırım, yani sen her türlü onu puanla ve bölümünle yenersin aşko.
011 Yorumla
Soran+1 yılAma şöyle bişey var beden öğretmenliği atama yapılabilirmiş ilkokula beden eğitim gelirse 20bin ihtiyac olur diyo bide özel okulda öğretmenlik yapıyor bir paramedğe göre statüsü yeteri kadar yüksek değil mi?
Cevap sahibi+1 yılyok be atama falan gelmez öğretmenleri atamamak için binbir türlü engel getiriyorlar zor o işler artık 😀😀tabi paramedik atama puanı da yüksek ama sen bence kendini aşağıda görme
Soran+1 yılKız cidden mi twitterda felan görüyorum her kademeye beden öğretmeni gelicek felan fiyorlar jaksksks nisanlımda olur bence 20bin atama ilkokula gelirse atanırım direk dedi
Cevap sahibi+1 yılhiç sanmıyorum geçen sene de yer okula rehber hocası dediler bu sene fıs çıktı öyle şeylere inanmasınlar 😂 he okul öncesi olsa onları çok atıyorlar
Cevap sahibi+1 yılHer *
Soran+1 yılAaaaa ben okumayı düsünüyorum okul öncesi ya da sınıf
Cevap sahibi+1 yılikisinin de atamasi var bide İngilizce. Yani ama mezun cok puanlar her sene yükseliyor
Soran+1 yılSınıf ya da okul öncesi okunulmaz mı? Özel okullarda ne kadar maas alıyo bu bedenciler filan
Soran+1 yılHerkes asgari diyo ama bazılafı daha yüksektir diyo
Cevap sahibi+1 yılsınıf, okul öncesi, İngilizce en çok bu üçünün ataması var okunulur kendine güvenip yüksek puan alabilirim artı 45 dk mülakatta komisyona ders anlatabilirim dersen. ayrıca özel okuldan okula değişir kimisi asgari kimisi mebde atanmış öğretmenler kadar maaş veriyor. tabi işleyişi nasıldır bilmem
Soran+1 yılVar mı öyle özelde baya para veren
+1 yılHayır aksine sen daha kolay atanirsin 😄😄 fazla okumak zarar bu ülkede
00 Yorumla
+1 yılOfff bıktım böyle şeyler görmekten ya sana değer veriyor mu vicdanlı biri mi buna bak
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO adamın sana ne hissettirdiği önemli eğer kendini onun yanında yetersiz hissediyorsan demek ki sana bunu hissettirecek bir şey yapmış ve gelecekte bunu hep yüzüne vuracak. Bence çok geç olmadan ondan ayrılmalısın yoksa çok yıpranacaksın. Boşuna dememişler davul bile dengine çalar diye.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDavul bile dengi dengine çalar olacaktı pardon
Gizli Üye(18-24)+1 yılKanka sende 2 yıllık okumuşsun yani çokta şey yapma😂 hani böyle lisans okusan neyse nişanlında açıktan okur fark tamamlanır
022 Yorumla
Soran+1 yılHayır işte o öğretmen ben kötüyüm
Cevap sahibi+1 yılPardon kusura bakma soruyu yanlış okumam yetmezmiş gibi birde sataşmışım
Cevap sahibi+1 yılİllaki farklılıklar olur ama 4 yıllığa tamamlayabilir veya tekrar açıktanda olsa 4 yıllık bölüm okuyabilirsin çokta takılmamak lazım
Cevap sahibi+1 yılaslında bu farklılığı en iyi sen bilirsin
Cevap sahibi+1 yıl2 yıl okuyup kendini geliştirenlerde var eğer kendini eksik görüyorsan geliştir kendini
Soran+1 yılO özelde beden öğtetmeni
Cevap sahibi+1 yılkpss ye girmemiş yani
Cevap sahibi+1 yılolsun knk benim 2 yıllık açıktan okul öncesi okuyan arkadaşım vardı müdür oldu yırtık dediğim dedik bir kadındı yani her şey potansiyel
- +1 yıl
Kızım sen s. l a k mısın?🤣🤣 Ya bir de besyo mezunu için mi açtın bu soruyu 🤣🤣 ya ben genel olarak öğretmenleri c a hil bulup kaçıyorum sen bir de besyo okuyan en cahil tipi mi buldun 🤣🤣 kaç tane besyo mezununa benden uzak dur dediğimi biliyorum sırf cahil olduğu için. Büyük ihtimal seninki de aynı. Ama kendisi kompleksli olduğu için seni ezmeye çalışıyor 🤣🤣😃
Soran+1 yıl@mayisgly Sürekli besyoda para var filn diyo işte ilkokula beden eğitimi gelirse 20 k atama olur atanırım falan diyo kendimi iyice kötü hissettim benim bölümde atama zor
- +1 yıl
Bak seni para üstünden ezmeye çalışıyor. Seni seviyordur buna bir şey demiyorum. Ama besyo okuyan ca hil dir. Bunu sakın unutma. Kültürü pek yoktur. İki kültürel sohbet etmek istesen yapamazsın. Kaldı ki senin bölümün daha zor. Sen daha zor bölümü okumuşsun. Sakın kendini ezdirme. Ben sözel okuduğum halde mühendisleri kapak ediyorum. Bu diploma ile olan bir şey değil. Sayısal okudum. Ataması olmadı. Sayısal bölümü kazandım ee nefret ettim ama. Sonra sözel okudum. Ondan da nefret ettim. Ben kitap okumayı çok severim. Bu alışkanlığım olmasa ben ben olmazdım. Karşımda kimseyi kendimden yukarı görmüyorum. Yeri geldi mi onu aşağıla. Sevsen de yap bunu. Bugün ona haddini yerini bildirmezsen o seni çamura atmaktan cekinmeyecek. Ona elmas olduğunu göster.
Soran+1 yıl@mayisgly yok kız zaten özelde öğretmenlik yapıyor da yani İstanbul aydın üniversitede tam ücretli beden eğitim öğretmenliği okumuş ne bileyim çok da düşününce vaov gelmedi
Soran+1 yılBen kendim abartmışım @mayisgly
Soran+1 yıl@mayisgly yok 20 bin para değil, ilkokula beden öğretmeni gelebilir 20 bin atama olur diyo
Soran+1 yıl@mayisgly ama ben öyle bisey olcagını sanmıyorum …
- +1 yıl
Benim kuzenim amele. Eşi öğretmen. Eşini de dayım okuttu. Gelinimiz evlendikten sonra okudu ve bizim sayemizde öğretmen oldu. Hiç öyle statü farkı da yok. Gerçi bizimkiler inşaatçı maddi durum iyi. Eşiyle de yarış halinde olduğu bir statü farkı yok. Bizimki ilköğretim mezunu, gelin lisans mezunu. Bizimki her ortamda iddialı duruyor ama hakkını da vereyim
Sen de kendine güven. Kimseye saygısızlık yapmıyorsan kimse seninle statü yaristiramaz.
Soran+1 yıl@mayisgly peki özel okulda öğretmen maaslaeı nasıldır? Eşi atandı mı
Soran+1 yıl@mayisgly hangi öğretmenlik okuduki
Gizli Üye(25-29)+1 yılAsko sende memur falan ol yani pek bi farki yok bence ogretmenlik çok kutsal bir meslek tabi ki ama ülkemizde kazanmak ve okumak çok zor değil artık
06 Yorumla
Soran+1 yılÖzelde beden öğretmeni
Cevap sahibi+1 yılEee ne fark eder
Cevap sahibi+1 yılOyle bi statüsü falan da yok bende özel lise mezunuyum büyük ihtimal öğrencileri bile sallamıyordur abartacak bi durum yok
Soran+1 yılMaaşı yüksek midir acaba altında ezilmek istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılZannetmiyorum asgari ya da üstü falan veriyorlar biraz ozelde hocalara
Soran+1 yılTeşekkürler genede
Olur dikkat etmen daha doğru. ama tam tersi olsaydı erkekler bu para mevki konularında maalesef daha egolu olduğundan dikkat etsende bı yerde ezik kalırdi nişanlin. Bence hoşuna bile gidiyordur içten içe erkek kafası işte
02 Yorumla
Soran+1 yılSanmam
Gizli Üye(18-24)+1 yılOna bakılırsa sevgilim de 3 üni mezunu ben 1 ve bizden daha zenginler dükkanları fabrikaları falan var üstelik de işsizim şu an sevince o farklar insanın gözünün önüne gelmiyor
00 Yorumla
+1 yılBu tamamen sana ve onun düşüncesine kalmış bir durum ben mühendisim o doktordu bırakıp gitti beni
00 Yorumla
+1 yılIki gönül birbirini sevdiyse lisans on lisans bunların zerre önemi yok gerçekten onu seviyorsan bunu anlayacaksın
00 YorumlaEvlilikte statü mitatu olmaz bnce birbirinizi seviosaniz sorun yoohhh
00 YorumlaBencede bitirmen lazım ama statü farkı yüzünden değil. Gerçekten sevsen bunu konu bile yapmazdın zaten bu soruyu sormazdin bile. Gerçekten seviyorsam o ister ilkokul mezunu ben üniv mezunu olayım benim umrum bile olmazdı.
00 Yorumla
+1 yılBu gönderi kadınların ikiyüzlü olduğunu kanıtlamak için birebir. Eğer erkek 2 yıllık, kadın 4 yıllık üniversite okumuş olsaydı yorumdaki kadınlar başlardı olur mu öyle şey denk değilsiniz demeye 😂
04 Yorumla- +1 yıl
ben çevreden duyduğumu gördüğümü söylüyorum birebir tecrübe yani
Soran+1 yıl@mayisgly Sen çok kral insansın
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilim 3 üniversite mezunu ben açıköğretim mezunuyum düşün
04 Yorumla
Soran+1 yılAaa ne okudu
Cevap sahibi+1 yılPsikiyatrist şu an. Bende onun şirketinde çalısıyorum
Soran+1 yılOoo baya iyi
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler ☺️
+1 yılartık statülere önem verilmiyor bence. Ben kim hoşuma gidiyorsa onunla birlikte oluyorum ne olduğu önemli değil bana ne kazandırdığı önemli
26 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler❤️
- +1 yıl
Ayrıca kimseyi gözünde büyütme 😉
Soran+1 yılÇevredilerin etkisi beni üzüyor… O Besyo ben paramedik özel okulda öğretmen işte :))
- +1 yıl
Yani ne olmuş Besyo ise. Sana ne katıyor güzel bir hayat sunabilecek mi? Eğlenebilecek misin? Yoksa öğretmen olması ömür boyu sana yetecek mi
Soran+1 yılAslında doğru söylüyorsunuz
- +1 yıl
O yüzden yaşın genç doğru kişilere yatırım yap ;)
Fazla gözünüzde büyütüyorsunuz. Hiç ilgisi olmaz.
Karşinizdaki insanın düşünceleri ve yaklaşimi, sizi böyle düşündürüyorsa, biraz ara vermek önemli.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDiğer konuları da paket olarak değerlendirme yapmazsan çok sağlıklı olmaz
00 Yorumla😂 saka misiniz ya. İlkokul olsan kac yazar. Onemli olan kendini bilmen kendini geliştirmen. Yenilikçi olman
00 YorumlaAbla bu devirde statümü kaldı Her şey para artık karnını doyırabiliyorsan kralsın
02 Yorumla
Soran+1 yılÖylemi ablam
Bu eğitim sistemi bir zeka ölçütü değil. Diplomalı e. ek tabirini çok severim. Önemli olan insanın zihniyeti
00 Yorumla
+1 yılBence seviyordanz birbirinizi bole saçma şeylere takılmazsınız engelde değil
10 Yorumla
+1 yılSonuçta ikinizde üniversite okumuşsunuz ne gibi farklılık olur 2 sene yüzünden
00 Yorumla
+1 yılçok kafaya takıyorsan git dgs ile yüksel yani
00 Yorumla
+1 yılStatüyü ortadan kaldıran durumlar vardır
Nefertiti ol00 Yorumla
+1 yılNeyin statüsü Allah aşkına, seviyosan olmuş demektir.
00 Yorumla
+1 yıllisans statü mü sen ciddi misin?
26 Yorumla
Soran+1 yılDeğil mii:)
- +1 yıl
değil
- +1 yıl
herkes lisans mezunu bu devirde zaten sanki başıma yüksek lisans yapmış doktora yapmış
Soran+1 yılYüksek lisansı Açıktan bile yapılıyor artık
- +1 yıl
ee kendin diyorsun bak?
Soran+1 yılNe bilim işte kendimle çelişiyorum
+1 yılErkeğin statü olarak üstün olması gerekiyor zaten
11 Yorumla
Soran+1 yılNedenmiş o yani saçmalık
+1 yılNe iş yapıyor, sen ne iş yapıyorsun? Bu önemli.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖzel okulda öğretmen, ben daha okuyorum son senem
Atanamamış ne statüsü
010 Yorumla
Soran+1 yılAma şöyle bişey var beden öğretmenliği atama yapılabilirmiş ilkokula beden eğitim gelirse 20bin ihtiyac olur diyo bide özel okulda öğretmenlik yapıyor bir paramedğe göre statüsü yeteri kadar yüksek değil mi?
Soran+1 yılHocam değil mi, en azından öğrenciler tarafından saygı görüyorsunuz ve tatiliniz oluyor özelde çalışsanız bile
Soran+1 yılSağlık personeli olarak nesiniz acaba? :)
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yılÖzür dilerim
Tam tersi olsa durum sen sorun eder miydin
03 Yorumla
Soran+1 yılAslında hayır.
Soran+1 yılAma çevrediler çok yersiz tepkileri var
+1 yılBunun büyük bir farkı olacağını düşünmüyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılAma genede var dimi..
+1 yılSadece Harvard mezunu kızlarla yatıyorum..
01 Yorumla
Soran+1 yılJaakksakkslwlw
+1 yılSeviyorsanız birbirinizi sorun etmeyin
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSanmam da maaş farklı olursa belki
00 Yorumla - Devamını Gör (57)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer