Hukuk fakültesi mezunu olarak kasiyerim?

En güzel yillarımı okuyarak ders çalışarak geçerdim. Bomboş geçmiş bir 26 sene yani. Bundan sonrasında bomboş geçiyor. Ne düşünüyorsunuz
Hukuk fakültesi mezunu olarak kasiyerim?
Cevapla