Güncellemeler
+1 yıl
Not: sagolsun hocalarımız kitapı okuyup sınavda zor sorular sormak yerine asıl gerçek hayattaki uygulamada neler yapmalıyızı ögretmedigi için böyle kalıyoruz.
İşten çıkıp dava açabilirsin sadece ya da sana uygulanan mobingi kanıtlarsan manevi tazminat alabilirsin onun dışında maalesef yapılabilecek hiç bir şey yok üzgünüm hepimiz adına
Bir şey daha sorabilir miyim? Şikayet dilekçemi kurum müdürüne maille mi yoksa faxla mı iletmeliyim sizce? Elden mi teslim ediyim
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?