Çeko mezunu olarak sormaktan çekiniyorum fakat uygulamada durumlar farklıymış?

selam arkadaşlar. Ben çeko mezunuyum bilen bilir çalışma hayatıyla ilgili çogu konuya hakimizdir fakat çalışma hayatında durumlar kitapta yazdıgı gibi ilerlemiyor. Ben belediye çalışanıyım ve 9 saat fazla mesaim oldugu halde bu ay maaşıma yansıtılamayacagı söyleniyor. Sebep olarakta bu ay yeni girenlere müdür mesaiyi onaylamadıgı deniyor ( gireli 9 ay oldu ve daha önce aldım) ben bunun gerçek sebebinin müdürlük olarak fazla mesai göründügü için birilerini eledklerini düşünüyorum. Bu haksızlık ve bariz mobing. Bu canımı çok sıkıyor fakat işten ayrılamam nasıl bir yol izlemem gerektigini bilmiyorum hiç bir şey kitaptaki gibi hakkımı savunuyum olmuyor azar ya da tehdidi yeyip kalıyorsunuz. Ne yapmam gerek bu konufa hakkımı nasıl alabilirim nasıl bir yol izlemeliyimm?
Güncellemeler
+1 yıl
Not: sagolsun hocalarımız kitapı okuyup sınavda zor sorular sormak yerine asıl gerçek hayattaki uygulamada neler yapmalıyızı ögretmedigi için böyle kalıyoruz.
Çeko mezunu olarak sormaktan çekiniyorum fakat uygulamada durumlar farklıymış?
Cevapla