• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Ben önlisans, sevgilim lisans mezunu. Statü farkı çok mu olur?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor

Sizce? Cok düsünüyorum bunu

Ben önlisans, sevgilim lisans mezunu. Statü farkı çok mu olur?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Denizlidenbiri
    Denizlidenbiri Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır , Bu bölümler sadece bir mezuniyet bildirgesi. Sen bugün bir bölümden atanıp memur olabilirsin lisans okuyan sevgilin olamaz ya da sen mezun olduğun bölümden daha daha iyi gelir elde edersin fakat sevgilin daha iyi gelir elde edemez ama mevzu bu his şu ki ikinizde aynısınız

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Allah aşkına akademik eğitimi neden bu kadar büyütüyorsunuz gözünüzde? Lise mezununiyeyi, önlisans, lisans, doktora vs. bunlara göre mi seveceksiniz birbirinizi? Önemli olan birlikte vakit geçirmekten zevk alıyor musunuz, karşılıklı sevgi ve saygı var mı, tartışma sırasında ulaşabiliyor musunuz, güven var mı bunlar bakın yoksa diploma dediğin bir kağıt parçası sadece akademik başarıyı gösterir başka hiçbir göstergesi yoktur

    0
    0 Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 763 cevap paylaştı.

    Lisans mezunu forsu 1995 lerde kaldı. şu an eksi netlerle 150 puanla filan 4 yıllık lisans bölümü okuyabiliyorsun. Zaten lisans bölümlerinin %80 i tescilli işsizlik garantili bölümler okumaya değmez zaman kaybı okunabilecek gelecek vaat eden 8-10 bölüm var anca diğerlerini at çöpe.

    7
    0 Yorumla
  • ggoodvolunteer
    ggoodvolunteer Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Sen veya sevdiğin kişi anlayış konusunda kıtlığa giriyorsanız bence olmaz.
    Eğitim seviyesiyle fark olacağını düşünüyorsanız evliliği düşünmeyin mutlu olamazsınız.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben düşünüyorum o değil.

      Yorumla
    • ggoodvolunteer
      ggoodvolunteer
      +1 yıl

      👍👏

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

101

Cevap

98

Cevap

  • Arag0rn s
    Arag0rn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 41
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ne olacak ondan ya. Bu kadar da seviye odaklı olmayın. Eğitim seviyesi küçük bir şey. Kişilik önemli

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    fark olmaz önemli olan birbirinizi sevmeniz

    0
    0 Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 786 cevap paylaştı.

    Sen bu kafayla iyi mezun olmuşsun.

    Biri 2 biri 4 yıllık üni abartmasan mı, hangi eyaletin dahiler sınıfında okumuş. Tcde artık her üni aynı önü normali mi var

    9
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağol psikolojik olarak çöküşteyim sağlıklı düşünemiyorum.

      Yorumla
  • eeyeterr
    eeyeterr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Ahlakı iyiyse, iş güç yönünden sorumluluk bilinci varsa, birlikte zaman geçirdiğinizde keyif alıyorsan, sohbet edebiliyorsanız birkaç ortak zevkiniz varsa bunların hiçbir önemi yok, maalesef Türkiye'deki üniversitelerin birçoğu entelektüel olarak insanlara pek de bir şey katamayabiliyor eğer tek problem bu ise hiç önemseme bence artık teknoloji çağındayız isteyen insan kendini bir şekilde geliştiriyor

    1
    0 Yorumla
  • busbus19
    busbus19 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 57%
    +1 yıl

    Bu konulara artık takılmayın lütfen. Önemli olan sizin birbirinize olan saygı, sevgi ve bağlılığınız. Bak bende mühendislik son sınıf öğrencisiyim, sevgilim tekniker. Ailemde mesela onu küçümsüyor sen mühendissin o tekniker diye. Bununla başa çıkmaya çalışıyorum

    1
    0 Yorumla
  • isimsizbilen
    isimsizbilen Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Mesleğin nedir icra ediyor musun, sevgilin sana nasıl davranıyor bunlar önemli. Psikolojik çöküşünü neden bu şeylerle daha kötü hale getiriyorsun ki. Biraz mantıklı ol, tam tersi olsa, sen ondan çok çok fazla kazansan belki sorum olur ama evlendikten sonra evde oturacak bir kadın doktora yapsa ne olacak

    1
    2 Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Evlendikten sonra evde oturan bir sürü insan var işini evden icra ediyor parayı illa sabah kalkıp kazanmak zorunda olmayan kendi işini kurmuş bir sürü kadın var önemli olan parasının olması her sabah işe gitmek değil 1 ay çalışıp 5-6 ay idare edecek para kazanan insanlar var.

      Yorumla
    • isimsizbilen
      isimsizbilen
      +1 yıl

      Tamam bende bunu soruyorum işte

      Yorumla
  • _Emre___
    _Emre___ Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 96%
    +1 yıl

    Bu tür ZIRVALIK BOK Title makam mevki ÜNVAN takıntıları
    bu ülkenin insanının HASTALIĞIDIR.. Bu ülke insanların mutlulupun sevgisi kıskandıkları için abuk sabuk nedenler arızalar detaylar ve sebepler arayıp insanları birbirinden ayrımak için can atan tiplerle dolu.
    Statüymüş TÜYmüş KILMIŞ.. yazık !!! armudun sapı üzümün çöpüymüş

    0
    0 Yorumla
  • Executive06
    Executive06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    ön lisans ile lisans arasında statü farkımı :))

    doktorasını yapmış bir mühendisim. devlette orta düzey yöneticiyim. akıllı, kültürlü ve bakımlı biri çıksın karşıma, isterse lise mezunu olsun. tabi sevgi saygı diğer kriterlerde lazım. Ama kariyer en son kriter olmalı

    0
    0 Yorumla
  • İzmirim35izmirim
    İzmirim35izmirim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Üzülme cicim, zaten lisanslı olanlar diplomasını liseye çevirmeye çalışıyorlar, çünkü devlet dairelerinde iş bulamıyorlar onu geçtim memurluk alımı hep lise ya da devlet dairelerinede hep lise alımlar oluyor, onun için dert etme, zaman gelecek arık diploma bile geçerli olmayacak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Troll mü bu😂 ne statü farkı olucak bacım sen de aöften 4 yıllığa tamamlayıp lisans mezunu olabilirsin çok zor bir şey değil. Hadi desen ki ben lise mezunuyum, sevgilim yüksek lisans mezunu desen bir nevi düşünülebilir fakat her şey eğitim de değil tabii ki. Hayata aynı pencereden bakabiliyor musunuz, kafanız uyuşuyor mu, hayalleriniz neler vs. Bunlar karşındaki insanla uyuyorsa o insanla olur. Ama bu sorduğunda ciddi değilsindir umarım

    2
    0 Yorumla
  • kurmanci06
    kurmanci06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 96%
    +1 yıl

    Valla sadece lise mezunu olup birçok üniversiteliyi cebinden çıkaracak kadar olağanüstü iletişim becerisine sahip vizyonlu lise mezunları tanıdım. Bence diploma falan her şey değil

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Valla Sana sunu soyliyim odtulu bir muhendis olarak 2 yil bi kaptanla beraberdim dolarla maas aliyorlar güzel kardeşim egolari tavanda. Anasi babasi ilkokul mezunu, evimdeki bir tablo yuzunden herif bana kor cahilsin mk git nutuk oku dedi. Bir hafta sonra geldi ozur diledi. 2 yil oluyor yurtdisinda calisiyorum. Kendisi isini birakti orada burada.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani Karakter onemli👍🏻

      Yorumla
  • ZaraOyku
    ZaraOyku Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bakin soyle acikliyayim, okulda aldigimiz egitim aslinda kitaplardan aldigimizin otesinde bir egitim, orada belli bir duzeyde kitleyle dialog icinde oldugunuz icin ister istemez sosyal icerkli, kulturel konulardada egitim aliyorsunuz. Bence iste asil onemli olan egitim bu, karsinizdaki kisi bu konularda belli bir duzeyde ise ve is hayatindadada aranizda bir ucurum olmazsa 1-2 yillik egitimin farki hic bir sakinca teskil etmez.

    2
    0 Yorumla
  • AK__BEY__52
    AK__BEY__52 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 96%
    +1 yıl

    Vallahi ahirette sen lise mezunu Senin üniversite mezunu diye sormuyorlar Herkese aynı mezara gömüyorlar canım

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oda var dhdhhd

      Yorumla
    • AK__BEY__52
      AK__BEY__52
      +1 yıl

      Ha şunu bileydin

      Yorumla
  • Kůmsåliledenìz07 m
    Kůmsåliledenìz07 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet çok önemli. Aman allahım. Sakın ha. Eğer aynı yerden mezun birini bulursan evlenebilirsin. Ama nnotlarını kontrol etmeyi unutma. Senden düşükse ya da yüksekse sakın kabul etme. Peh hey allahım sana geliyorum

    0
    0 Yorumla
  • MrGYC
    MrGYC Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Buna statü farkı mı diyorsun? Sen statü farkı görmemişsin. Kendi kendini dert üretmeyi ne çok seviyor bu insanlar anlamıyorum!

    4
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadın kendini geliştirmiş biriyse neden olmasın. Ha etiket budalası bir adamsa zaten uzaklaşmalısın o şahsiyetten derim. Narsist bir kişilikse aynı seviyede olduğu kadını bile aşağılayabilir..

    1
    0 Yorumla
  • Nahifbirböcüş
    Nahifbirböcüş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    At statüyü bir tarafa. Kültürlen. 2 yıllık 4 yıllık bir yana işinde kim gerçekten kendini geliştrebiliyor o önemli. Özgüven ve kültür der susarım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bunu düşünecek kadar nazik ve ince düşünceli bir insansın. Eğitim üniversitede okuduğun bölümden ibaret değildir. Sen eğitimli ve kültürlü birisin, o yüzden aranızda statü farkı olacağını sanmam.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkes bana bu kafa ile nasıl mezun oldun diyip çok kırıcı yazılar yazdılar… Çok teşekkür ederim❤️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️💜 . Umarım sevgilinle hep mutlu olursunuz.

      Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 358 cevap paylaştı.

    Çook vaaarr. Biriniz de ön yazıyor sadece. 😂😂 biriniz uzay astronutu olup uzayda deney yapsa ne olur ki? Evliliğiniz de para mı belirlecek herşeyi yoksa? Para ile mutluluk olabilir mi hiç?

    0
    0 Yorumla
  • polydreamlife
    polydreamlife Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    Neden sorun olsun ki, çok bir fark yok. Ayrıca tam tersi olsaydı daha mutsuz olurdun. Erkekler, eşlerinden daha güçlü olmayı güvenli bulur ve daha çok bağlanırlar. Kadınların , statü olarak yüksek olmasını erkekler pek sevmeyiz. Kadınlarda, kendi statülerinden düşük erkeklere arzu duymaz.

    İlişkiniz gayet mantıklı ve oluru var her iki taraf için. dert etmeyin.

    0
    0 Yorumla
  • selamcanımnabercanım
    selamcanımnabercanım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Suanki 4 yıllık mezunları da tıp avukat psikolog ya da üniversite de hoca falan değilse neredeyse en düşük memur maaşı kadar alıyor ya da max 28falan

    0
    0 Yorumla
  • Melissa58_
    Melissa58_ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bence olmaz. Yani kadın genelde bunu düşünmez. Eger erkek 2 yıllık mezun olsaydi emin ol ki takar ve yansitirdi bunu. Erkeklerde statü farkı önemli genelde. Yani karşılaştıklarımda diyeyim. Eger sana karşı herhangi bir davranışından küçümseme tarzı şeyler söylemler olmadıysa takılma. Ayrıca şimdi 2 4 yıllık olayı kalmadı. 2 yilliklar 4 yilliklarfan çok daha fazla maaş da alıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Boğaalfa
    Boğaalfa Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl

    Niyeki dünyayı mı kurtaracaksınız türkiyede dahi ler işsiz ilk okul mezunları sio ya da aşk olmuyormu diplama olmayınca veya sevgiye mi engel bir eksik olunca bu kafalara kafam basmıyor

    0
    0 Yorumla
  • SeyyahÖküz1
    SeyyahÖküz1 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Bebeğim Ne statüsü kalbinde ona karşı muhabbet var mı Ona bak Boş ver diplomayı aileler Uyumlu mu ona bak merhametli bir kalbi var mı ona bak inancı var mı ona bak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bölüme bağlı şimdi kuzucum mesela sen anestezi o işletme mezunuysa sen 1 öndesin, o tıp sen atıyorum dış ticaret mezunuysan ama kalpleriniz birse önemseme bunları sana olan sevgisine aşkına bak

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu yorum beni etkiledi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim kuzum 💗💗💗

      Yorumla
  • terziayca
    terziayca Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 72%
    +1 yıl

    Ulan ne dertler var misal ben ilkokul mezunuyum sevgilim de yüksek lisans yapmış ama sevdik misal yani 😂😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Kendihalindekişi
    Kendihalindekişi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 93%
    +1 yıl

    Knk o bir şey mi lise mezunuydu canımızı yakıp gitti. Statüden ziyade okunan bölümün insani değerleri ne kadar geliştirebileceği

    1
    1 Yorumla
    • Adartmnskc
      Adartmnskc
      +1 yıl

      Canın sağolsun kurtulmuşsun

      Yorumla
  • mehtapalp
    mehtapalp Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    kahkaha attım manyak mısınız ya. çok falan olmaz hahahha

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gülme ya valla cok kafama taktım :((

      Yorumla
    • mehtapalp
      mehtapalp
      +1 yıl

      yok bebeğim be ne farkı olacak yorma kafanı. ne bölümü okudu enişte merak ettim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Besyo

      Yorumla
  • Karnıyarıkvecacık
    Karnıyarıkvecacık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    olur çok büyük olur şu an ki çoğu üni'de tek farkı 2 sene daha hoca görür başka bir şey fark etmez

    0
    0 Yorumla
  • Crywomen
    Crywomen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Kızım üniversiteye gitmemiş olması bile çok güzel olurdu maalesef Türkiye'de okumayıp işe ne kadar erken atılırsan o kadar iyi oluyo

    0
    0 Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 499 cevap paylaştı.

    Tam tersi olsa hani belki derdim ama erkeğin statüsünün kadın ile aynı veya bir tık üstü olması normal bence

    0
    0 Yorumla
  • purplewater75
    purplewater75 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 613 cevap paylaştı.

    Karşıdaki bireyin size sevgisi ve değer vermesi önemli. Eğitimi, siyasi görüşü veya dinî görüşü önemli değil.

    0
    0 Yorumla
  • Sarıbilezik
    Sarıbilezik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşktan, sevgiden, anlaşmaktan birbirininizi tamamlamaktan haber ver :) statü mevki v. s gelip geçici

    0
    0 Yorumla
  • avezir
    avezir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır yok. Statü ayrıca sadece bununla ölçemezsin. Fikirler ve dünyaya bakış açınız daha önemli bence.

    0
    0 Yorumla
  • sendemi_bürütüs
    sendemi_bürütüs Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Ula bu nasıl statü farkıdır loo? Davul bile dengi dengine!! Ayrılın siz bence

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :(

      Yorumla
    • sendemi_bürütüs
      sendemi_bürütüs
      +1 yıl

      İşte verdiğin bu tepki gibi bu sorunun cevabı bürütüs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağol

      Yorumla
  • Angels10
    Angels10 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunlar bahane kuruntu insan sevdikten ve istedikten sonra çöpçüde olsa çoban da olsa alır tüm mesele istemekte

    0
    0 Yorumla
  • Alobar_
    Alobar_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 91%
    +1 yıl

    Kadın için sorun olmaz. Ben de doktoralıyım; eski manita lisans mezunu. Hoşuna gidiyordu. Sorun etmezseniz, sorun olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • 48382727
    48382727 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    İki yıllıkların atanma ihtimali 4 yıllıklardan fazla bilgin olsun.

    1
    1 Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Reklamcılık gibi saçma sapan bir lisans bölümü okuyacağına mantıklı bir önlisans bölümü okumak daha karlı

  • SahinDoğan68
    SahinDoğan68 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    İlkokul mezunu bir firma sahibi çalışanlar okumuş ne olacak şimdi😁😁😁

    1
    0 Yorumla
  • mehmet_1453
    mehmet_1453 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 73%
    +1 yıl

    Arada çok uçurum var nasıl kapatacaksınız siz bu arayı 🤯😅🤦🏻‍♂️👑

    1
    0 Yorumla
  • Adem23
    Adem23 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    ne fark eder önemli olan karekter meselesi sevgi saygı kalpte olan imandır

    0
    0 Yorumla
  • Dude_Time
    Dude_Time Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Dünyanın ilk 500 üniversitesinin birinde okumuyorsanız önemi yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Simdi onlisanslar daha kolay ataniyor ayol lisans onlisans ayrimi pek kalmadi sahsen tıp veya muhendislik bolumleri okumadigi sürece ayni bence pek farki yok. Hatta ogretmenlik okuyan arkadaslarim hep işsiz şu an atanmayi bekliyolar. Ama geçtiğimiz senelerde tibbi dokumantasyon onlisans bolumu 65 kpss puani ile atama yapti. Yani onlisansmis lisansmis artık pek fark etmiyor. Bolumun guzelse önlisans daha iyi

    0
    0 Yorumla
  • Aydın_Genç
    Aydın_Genç Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    hayır normal ama kitap okuyup kendini geliştir

    0
    0 Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Statünün bir önemi varsa sizin için sevmiyorsunuz bayan..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Lisans çok mu iyi? Puanı onlisansa göre yuksek olabilir. Ama şu an lisans mezunları bile önlisans mezunları gibi zor iş buluyor. Artık bunların diplomanın bir önemi yok. Çok iyi bir bölüm okumuyorsan. Veya babadan zengin-torpilli değilsen. İkisinin de çok bir farkı kalmadı.

    0
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı.

    Ne alakası var bitir bi aof hatta 2 aof bitir 2 lisans diploman olsun ne olacak yani

    0
    0 Yorumla
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 86%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Lisans mezunuyum ve en fazla lise mezunu biriyle evlenmek istiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Kovaa151
    Kovaa151 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Sanki biri ceo digeri memur

    Ki boyle olsa bile bisey olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • mayisgly
    mayisgly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Daha önce de bu soruyu sordun. Saçmalama sanki adam astronot 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • yorgunyalniz
    yorgunyalniz Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 32%
    +1 yıl

    İdeal bir durum. Neden statü sorunu olsun ki.

    0
    0 Yorumla
  • Cagkes
    Cagkes Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 53%
    +1 yıl

    Görende biri ilk okul terk öteki doktora mezunu sanır 🤣

    0
    0 Yorumla
  • ΙιΙιτh
    ΙιΙιτh Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Statü farkı çok degil. O yüzden bir sorun olacağını sanmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Kajoira
    Kajoira Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınlar takıntılı olur da erkek için statü önem arz etmez

    0
    0 Yorumla
  • batuu_588
    batuu_588 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 55%
    +1 yıl

    İlköğretim değilsin sonuçta niye bu kadar takıldın ki.

    0
    0 Yorumla
  • furkanimya
    furkanimya Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 85%
    +1 yıl

    Uyumayan konuşmak isteyen olursa yazsın biraz kötüyüm de duygusal anlamda? 🥹

    0
    0 Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Ülkede üni okumuşsun okumamışsın bir şey fark etmiyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben lisans sevgilim lise mezunu maşAllah karakteri çok güzel yavrumun o yüzden çok önemli değil. Üniversite okuyan bilir karakteri çok az düzgün insan var maalesef.

    0
    0 Yorumla
  • afdafasfafa
    afdafasfafa Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaw ne alakası var statü farkıyla awq

    Boş boş dertler çıkartıyorsunuz başınıza

    0
    1 Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      sevdiniz mi? evet.
      İkinizde işinizde gücünüzde veya hedefiniz var mı? var
      Bitti boşkoy gerisini

      Yorumla
  • Devamını Gör (139)
Devamını Gör(184)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Ben önlisans, sevgilim lisans mezunu. Statü farkı çok mu olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Nişanlım lisans mezunu, ben önlisans sizce statü farkı olur mu? 121 cevap verildi
Önlisans mezunuyum sizce eziklikmi? 7 cevap verildi
Açıköğretimden okuyorum üniversiteyi, sevgilim örgün okudu. Aramızda statü farkı olur mu? 9 cevap verildi
Açıköğretim mezunuyum 2 dilim var? 7 cevap verildi
Lisans mezunu musun önlisans mı? 18 cevap verildi
Ben üniversite mezunuyum, sevgilim ilkokul.. sizce? 69 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨