İş verenler eleman alırken yaşa mı, yoksa tecrübeye göre mi seçim yaparlar?

18 yıldır aynı firmada muhasebe departmanında çalışıyorum. Biraz geç oldu ama artık işimi değiştirmek istiyorum. Tecrübem var ama yaşımda 45 . İş bulmakta zorlanır mıyım?

İş verenler eleman alırken yaşa mı, yoksa tecrübeye göre mi seçim yaparlar?
Cevapla